במת"צים של המטרונית מעולם לא נסעו מוניות
לפני המטרונית נסעו בהם אך ורק אוטובוסים בקווי שירות.
מוניות נסעו רק בנת"צים בצדי הכביש ושם הן רק הפריעו כמו שהן מפריעות בכל מקום, מכיוון שאמצעי התחבורה הזה כלל לא צריך להיות קיים במערכת תח"צ מתקדמת.
אין פה שום קשר למונופול וגם אין שום קשר בין מחלות הילדות של מערכת הכרטוס לבין חוסר אכפתיות כלפי לקוחות. מה עוד שגם כיום יש קטעי נסיעה בהם אפשר לנסוע באוטובוס של אגד שמקביל למטרונית (למשל ציר ההגנה, ציר ההסתדרות או קטע הדר-מרכזית המפרץ).
במת"צים של המטרונית מעולם לא נסעו מוניותהמונופול הוא המטרונית
פעם בנת"ץ היו גם מוניות וגם אוטובוסים.
ואז אם אגד ירד קצת באיכות - הוא הפסיד המון לקוחות.
עכשיו הממשלה גם שפכה הון כסף ובנתה תשתיות מאוד יקרות,
ואז נתנה את כל הנת"ץ רק לחברה אחת.
והשרות? למי אכפת מהלקוחות כשיש מונופול.
לפני המטרונית נסעו בהם אך ורק אוטובוסים בקווי שירות.
מוניות נסעו רק בנת"צים בצדי הכביש ושם הן רק הפריעו כמו שהן מפריעות בכל מקום, מכיוון שאמצעי התחבורה הזה כלל לא צריך להיות קיים במערכת תח"צ מתקדמת.
אין פה שום קשר למונופול וגם אין שום קשר בין מחלות הילדות של מערכת הכרטוס לבין חוסר אכפתיות כלפי לקוחות. מה עוד שגם כיום יש קטעי נסיעה בהם אפשר לנסוע באוטובוס של אגד שמקביל למטרונית (למשל ציר ההגנה, ציר ההסתדרות או קטע הדר-מרכזית המפרץ).