זה לא דיון מבחינתי, אלא החיים. ציינתי עובדה.
לא הבעתי כאן שום "דעה" אלא ציינתי עובדה
כל עוד לא תפרטי ספציפית על מקומות בחיפה ורק תדברי תיאורטית ותתווכחי על עובדות, אין שום טעם לדון איתך.
ולגבי גוש דן, תתפלאי אבל גם שם יש מקומות בהם התח"צ בשעות הלילה זוועתית לא פחות מבחיפה. גבעתיים היא בהחלט אחד המקומות האלה.
במרכז תל אביב היא טובה אבל גם שם פועלת רק עד סביבות 24:00 בלי שום דבר שדומה למטרונית או לקו 200 בחיפה.
זה לא דיון מבחינתי, אלא החיים. ציינתי עובדה.
גרתי בגבעתיים 21 שנה, הייתי יוצאת עם חברות להצגה שנייה בדיזנגוף סנטר והיה לי עדיין 63 לחזור איתו הביתה. בחיפה אני כבר עשר שנים, ועד לאחרונה לא היה שום דבר שהתקרב לזה בכלל... אז עכשיו יש קו לילה שעושה רונדלים בכל העיר פעם בשעה... זה נחמד, אבל לא עוזר לי במהלך היום.
אני חיה בחיפה, אני יודעת אילו קווים יש בה, למעשה אפילו נעזרתי במפה שהכין מנהל הפורום. כשלכל שכונה נכנס קו אחד פעם בעשרים דקות, למה בדיוק אתה מצפה? אני צריכה לצאת ולהיכנס איתו לכל שכונה, אפילו שכונות שמחוברות ביניהן וברכב זו נסיעה של 5 דקות.
ואכן, אין שום טעם לדון בזה כי זה לא יפתור שום דבר... אתם לא תמצאו לי עוד קווי אוטובוס מתחת לבלטות, כי אין. העובדה היא שנסיעות באוטובוס בחיפה לוקחות לי לפחות כפול מהזמן שהן לוקחות ברכב, וזה במקרה שאני לא צריכה להמתין לאוטובוס (בתדירויות מבישות רוב היום), או שאין עיכובים מיוחדים ושלל מרעין בישין.
לא אכפת לי שבת"א אין שום דבר שדומה למטרונית, זה לא מזיז לי! מה זה שיר ההלל לפאקינג מטרונית הזאת? מה אכפת לי?
לא נסעתי מעולם במטרונית וגם לא סביר שאסע בקרוב. אני גרה על הכרמל ולא צריכה לנסוע בציר העיר או לקריות, המטרונית לא שינתה פסיק מחיי. היא משרתת יותר את אלה שמגיעים מחוץ לעיר, לא את רוב חיפה. תסתכל במפה ותבין.
למעשה היא אפילו פוגעת בחיפאים, באלה שנזקקים לקווים בתוך העיר שעד לא מזמן נסעו בנתיבי המטרונית. בתקופה שגרתי בנו"ש ועבדתי במושבה הגרמנית הייתי נוסעת בקו 17 והנסיעה בנתיבי המטרונית קיצרה לי מאוד את זמן הנסיעה, הוא לא נתקע עם כל המכוניות בכבישים הצפופים שנשארו בעיר אחרי שבנו את הנתיבים האלה. חששתי מה יקרה ביום שבו המטרונית תתחיל לעבוד, אבל מאז עברו 5 שנים ורק עכשיו היא התחילה לעבוד, אז זו כבר בעיה של מישהו אחר.