בעיות נשימה לאחר ניתוח לתיקון האף

No name for now

New member
בעיות נשימה לאחר ניתוח לתיקון האף

הייתי רוצה להתייעץ. נותחתי לפני כ-9 שנים (הייתי כמעט בת 17), מהתוצאה האסתטית אני מרוצה, ואני חיה בשלום עם האף (למרות שיש קצת רגישות לכאב). הבעיה היא שאני בקושי נושמת דרך האף, האויר עובר אבל זה בהחלט קשה לי לנשום כך, ושלא במודע אני תמיד חוזרת לנשום דרך הפה בגלל הקושי (אני מרגישה שאין לי מספיק אויר). בזמנו בחרתי לחיות עם זה, כיוון שלמרות אי הנוחות זה לא הפריע לי במיוחד, מה גם שלא רציתי לעבור עוד ניתוח. כיום נאמר לי שבעיות אחרות שיש לי, כנראה מתקשרות לעובדה שאני נושמת דרך הפה, והומלץ לי לתקן את הבעיה כדי לשפר את "איכות חיי". היתה סברה שכנראה גם לפני כן נשמתי דרך הפה בלבד, אבל לי כבר לא זכור אם כן או לא. השאלה שלי היא האם אפשר להסביר לי מה בעצם עושים בניתוח? האם אפשר לשמוע חוויות של אנשים שסבלו מהבעיה ועברו את הניתוח לתקן?
 
הפרעה בנשימה לאחר נתוח אף

זו תופעה לא נדירה כלל שנתוח האף הצליח מבחינה אסתטית , אך נוצרה בעיה תיפקודית וקושי במעבר אויר. לא ניתן לומר לך מה הביעה אצלך ומה צריך לעשות בלי לבדוק את פנים האף ביסודיות. יתכן ויש לך מחיצת אף סוטה שיש להרחיקה או לישרה. יתכן ויש בליטות צידיות מוגדלות החוסמות. יתכן גם שבנתוח הורידו יותר מיד מסחוסי האף ויש לך תמט של כנפי האף. כל זה רק לאחר בדיקה. בד.כ. ניתנים הדברים לתיקון.
 

No name for now

New member
עוד דברים שברצוני לדעת בנושא

תודה על האינפורמציה. היה ברור לי מראש שסביר שיהיו לי בעיות נשימה, כיוון שרבים במשפחתי הקרובה עברו את הניתוח. מה שמטריד אותי בעיקר הוא העובדה שאני צריכה לעבור ניתוח נוסף. אפשר לספר לי קצת על הניתוח? האם זה גם כולל החלמה עם גבס? כמה זמן? האם זה דומה לניתוח הפלסטי (פותחים, שוברים, משייפים, וכו')?
 
למעלה