בעייה בעבודה..

בעייה בעבודה..

אנחנו משרד קטן, והבעלים של המשרד הוא מנהל גרוע. הוא לא מספיק אסרטיבי, ולכן יש עובדים שפשוט לא לוקחים אותו ברצינות ועושים מה בא להם. רוצים לבוא לעבודה, באים. לא רוצים, לא באים. וזה די עצוב לי שלא מתייחסים אליו ברצינות (הוא כמעט בן 70).
בשבועות האחרונים יש עומס מטורף והוא מפיל עליי הרבה עבודה, ולקולגה שלי - שאמורה לסייע - הוא לא נותן לה לעשות כלום כי הוא לא סומך עליה, ומחפש לה מחליף. והיא באמת לא עושה כלום. עציץ. הבעיה שעד שימצא לה מחליף (או מחליפה), הוא ואני קורסים מעבודה, והקולגה לא עושה כלום (שאר העובדים במחלקות אחרות ולא קשורים).

קשה לי וכבר אין לי סבלנות.
 

riri222

New member
תגובה

קח אותו לשיחה,תספר לו על כל הבעיות במפעל.
אם הוא חושב שהוא כבר תשוש מהעבודה ושהגיל עושה את שלו,אז שימכור את המפעל או שימסור אותו או שיקדם אותך,כך שתוכל להיות אחראי על העובדים ותהיה לך את הסמכות להעניש את העובדים שעושים מה שבא להם או לפטר אותם.
תחפשו קולגה חדשה ב-ALL JOBS או בעיתונים או באתרים של דרושים.
 

YodaTheOne

New member
לדעתי אכן קח אותו לשיחה

אבל לפעמים צריך לעשות צעדים קצת יותר קיצוניים.
אם כבר שוחחת איתו בעבר, שיחה לבד לא מספיקה.

תבהיר לו שאתה לא נשאר במקום העבודה במצב הזה. גם ככה קשה לך ואין לך סבלנות, אז לא נותר מה להפסיד.
אם תיכננת לעזוב במידה ודברים לא ישתנו, תוכל לנקוט בצעד בונה, שבו אתה מבקש ממנו עוד אחריות, אבל בתמורה הוא יגדיל את סמכויותיך.

אני מדגיש מראש, שלא לעשות צעד כזה אם אתה לא מתכנן לעזוב, כמו כן, רצוי שזה לא יהיה הצעד הראשון.
אם לא קיימת איתו עדיין שום שיחה, אז כדאי שתנהלו שיחה באווירה נעימה, לפעמים אפילו עדיף מחוץ למשרד,
גם פחות רשמיות וגם בתוך המשרד הוא מרגיש יותר "חזק" כי זה המגרש הביתי שלו.
הגישה צריכה להיות "אני אוהב את העבודה, אבל קשה לי לראות איך אנחנו צועדים קדימה יחד"
מאוד חשוב להדגיש שאתה בא בגישה חיובית, שמטרתה היא תועלת המשרד.
והכי חשוב, לא רק להגיד מה לא בסדר, אלא להציע צעדים אקטיביים מה יש לעשות, עם הסבר על כל צעד מה המשמעות שלו.

בשיחות מסוג זה יש משמעות רבה לבחירת המילים ולטון בו הן נאמרות.

נשמח לשמוע עדכונים על מה בחרת לעשות ואם זה עזר.

בהצלחה.
 
למעלה