בעיית לייטנסי יוצאת דופן

ok computer

New member
בעיית לייטנסי יוצאת דופן

אז ככה: יש לי מחשב חדש וחזק, תוכנת קיובייס וכרטיס קול לא פארשי של ESI דגם MAYA44. אין בו כניסת מידי אבל אפשר להשתמש בMIDI MATE כדי לשלוח אותות מידי למחשב. בתוכנות אחרות כמו פרוטילופס או POIZONE אני מחבר ככה את המקלדת למחשב, וזה עובד בלי לייטנסי בכלל. בקיובייס, מאידך, יש עכבה די מעצבנת, וניסיתי כל מיני אופציות כמו לשנות הגדרות דרך ASIO4ALL אך ללא הועיל. המקסימום שזה הועיל זה צמצום הלייטנסי אבל ברמה של לייטנסי של 5.805 מילי שניות, אבל כזה שחשים אותו. מה לעשות??
 

ok computer

New member
ממש לא יודע מה לומר

בהגדרות של הכרטיס יש לי משהו שנקרא DIRECT WIRE עם כל מיני דברים כמו MME DWM ASIO GSIF ואופציית לייטנסי עם בחירת סמפלים כמו 48, 64, 128, 256, 512, 1024, 2048 אבל באחרון ניסיתי את הלייטנסי של כולם, והלייטנסי בקיובייס נשאר אותו דבר.
 

ok computer

New member
עוד אינפורמציה חשובה

בערוץ מידי בקיובייס (בצד שמאל) כתוב שה-IN הוא היו אס בי שאני משתמש בו ומתחתיו microsoft GS wavetable synth, כלומר בOUT. ראוי באמת שאני אבחר באאוט גם כיו אס בי שאני משתמש בו, אבל אז אני לא שומע סאונד. רק כשאני על השטות של הwavetable הזה - אז אני שומע סאונד מהמקלדת (אבל, שוב, עם לייטנסי נוראי).
 

ok computer

New member
ושכחתי להוסיף גם ש

לייטנסי יש בשני המקרים, גם בוויבטייבל וגם ביואסבי שאני משתמש בו (למרות שלא שומעים). וזה ככה רק בקיובייס ונואנדו. בפרוטילופס זה לא ככה.
 

HeavenlyB

New member
אהא!!!

היציאה של המידי שלך מכוונת למודול של מיקרוסופט, וזה מה שגורם ללייטנסי. פתח כלי VST ועבוד איתו, וכך תקבל לייטנסי לא מורגש.
 
למעלה