בעיית תאימות באתרים בדפדפנים שאינם אקספלורר

moondog1976

New member
בעיית תאימות באתרים בדפדפנים שאינם אקספלורר

האם רק אני רואה בעיה בזה שחלקים נרחבים מאתרי המגמות השונות ופורטל הסטודנטים אינם תומכים בדפדפן שאינו אקספלורר? חלקנו משתמשי לינוקס, מקינטוש ואספלורר הוא לא דפדפן זמין. למי לדעתם ניתן להפנות תלונות בנושא?
 

deathcaster

New member
אני ממש לא בא להיות הסניגור

של "חלונות", לא של ביל גייטס ובטח לא של מרכז המיחשוב ש לאונ' חיפה... אבל זו עובדה יודה שרוב במשתמשים בעולם ובפרט בארץ הם משתמשי "חלונות". לאור נתון זה, מרכז המיחשוב של אונ' חיפה לא צריך לתת תמיכה לכל תוכנה ולכל מערכת הפעלה. מה גם שגוגל כרום תומך ברוב אם לא כל האתרים של אונ' חיפה ואם אינני טועה ניתן להתקינו גם על לינוקס וגם על מאק.
 

moondog1976

New member
מי צריך שיתמכו לי במערכת הפעלה?

או שיתמכו בי בכלל? רק שיבנו אתרים על פי תקן מסוים שמקובל על כולם (כולל מיקרוסופט).
 

deathcaster

New member
סבבה ..... אבל מדובר במחלקת המיחשוב

של אונ' חיפה..... אל תפתח ציפיות
 

amitk80

New member
לא מדויק

אני מסכים עם הבחור. אין תמיכה גם בפיירפוקס והרבה מאד ארגונים ומשתמשים עוברים לעבוד עם גוגל כרום ופיירפוקס שאגב הרבה יותר מהירים מאשר אינטרנט אקספולרר בגלל מנועי ה JAVA ופענוח הדפים שלהם. זה האינטרס של אגף המחשוב להתקדם ולא להשאר הרחק מאחור. לדעתי צריך להעלות את זה מול אגף המחשוב שיתקנו את זה. אתרי אינטרנט מחויבים לבנות דפי אינטרנט בתקן מסוים.
 

hiGh jacKed

New member
מסכים איתך לגמרי

גם כותבים באתר של ההילרן שהם לא תומכים בפיירפוקס לדעתי כרום דווקא נתמך לא רע מה שכן אם תעבור בין מחשבים בקמפוס לא תראה כמעט פיירפוקס מותקן בהם בכלל צריכים לעבור לפני התחלת הסמסטר בכל הקמפוס ולסדר את המחשבים אחת ולתמיד להתקין בהם דפדפנים חדשים זה לא סיפור גדול
 
למעלה