בעיית MIDI, אני מקווה שאתם מכירים

GuitarAsMouth

New member
בעיית MIDI, אני מקווה שאתם מכירים

הערוץ מראה שהוא מקבל אות מידי כשאני מקיש על המקלדת שליטה, הכפתור האדום מסומן, והוא מקושר אל VST תקין.... עד כאן הכל נראה בסדר ואמור לעבוד.. אבל הVST לא מראה שהוא מקבל אות מידי בכלל, ואין סאונד. וכשאני לוחץ בעזרת העכבר על המקלדת הוירטואלית שמובנית בVST עצמו, יש סאונד. יש לציין שהבעיה קרתה באופן פתאומי, אני חושב שזה בעיה של הגדרה בקיובייס, יש מצב ששיניתי משהו בטעות. אתם מכירים בעיה כזאת?
 

GuitarAsMouth

New member
עוד דבר נוסף לחידוד

כשיש רצועה עם אותות מוקלטים על הערוץ, כלומר נניח הקלטתי קטע מידי, הוא ינגן אותו כשאני לוחץ על PLAY, העניין הוא שהוא לא משמיע לי כמוניטור, או סתם ככה כשאני מנגן בלי שום הקלטה או השמעה..
 
ככה

אני אתן לך כמה אפשרויות.... תלחץ על רקורד בערוץ.....שומע? תבדוק כניסות ויציאות בערוץ , כניסה....מקלדת או כניסת הMIDI שלך (תלוי על מה אתה עובד) , יציאה....הVSTI כמובן....שומע? תבדוק שהכניסה של המקלדת עובדת.....נסה לעבוד על תוכנה אחרת...נסה לכבות ולהדליק את הקיובייס או לפתוח פרוייקט חדש....שומע? אם עד כו לא שמעת קול מן המקלדת תחזור אלי ונראה מה עושים.....בהצלחה
 

GuitarAsMouth

New member
מצטער לא ראיתי את ההודעה של שי

תודה לך שי על הנסיון, אבל כלום.. אגב גם כשאני עוקף את המקלדת שליטה, ואני לוחץ בעזרת העכבר על קלידים ב Piano Roll (החלון לעריכת מידי) אין אות, החלון של הVST לא מגיב (בדרך כלל רואים את הנורה למעלה מהבהבת מהר כזה) אבל כשאני לוחץ על הקלידים של הVST עצמו כן יש אות. חשוב לציין שבערוץ של המידי שאני שולח ממנו פקודות לVST האינפוט מוגדר בתור המקלדת שליטה שלי, או All midi devices לסירוגין והאאוטפוט מוגדר בתור הVST המבוקש. בבעיה כזאת לא נתקלתי מימיי במשך השנים שאני עובד על התוכנה, שלא שידרגתי מאז. עולה איזה רעיון כלשהו לפתרון הבעיה?
 

UrBaN Man

New member
נסה את זה

בערוץ הMIDI המבוקש, תחת MIDI CH (מידי צ'אנל) תבחר את מספר ערוץ 1. תגיד אם זה עובד.
 

GuitarAsMouth

New member
אחלה פתרון

בדר"כ כלל. ניסיתי לעבור בין הערוצים כבר. ללא הועיל. זאת בעיה קשה מאוד, משהו נדיר כזה כנראה.. טוב יאללה נפרוש מטכנאות קול.
 
למעלה