בעית מיקום למכונת כביסה

Mylight

New member
בעית מיקום למכונת כביסה

מקווה שזה לא יצא ארוך - אז סליחה מראש אנחנו בשלבי תיכנון הבית (כרגע יש חול וחול
) שאלת מיקום מכונת הכביסה עלה, במחשבה ראשונה עלה המרתף ואז לעשות פיר כביסה מהקומה השניה (יש 17-18 מדרגות בין הקומה ה-1 ל-2) ישר למרתף השאלה איך מעלים כביסה רטובה לתלית למעלה ? במרתף אין שמש אז חשבנו על הקומה השניה, לדחוס מכונת כביסה במרפסת הורים (8מ"ר) מנסיון של אחרים, בבית פרטי עם מדרגות, איפה עדיפה להיות המכונת כביסה רוצים להיות חכמים עכשיו ולא לבכות אח"כ תודה
 
לדעתי בשום פנים ואופן לא

למקם את מכונת הכביסה במרתף - לא נוח ולא מומלץ! אם יש אפשרות לדחוס במרפסת הורים - עדיף!!! את צריכה גישה נוחה לתליית הכביסה - היישר מהמכונה לחבלים. אגב, איפה חבלי הכביסה ממוקמים?
 

Mylight

New member
תודה על התשובה

לגבי חבלי כביסה אנחנו עוד לא יודעים, זה לא חבלים זה מתקן שמתקפל כנראה במרפסת הורים.... החשש של הבעל שבחורף הכביסה "מסתובבת" בבית . אז נכון שיש מיבש כביסה ובמקרה הצורך להכניס מתקן כזה לאחד החדרים...
 
על לא דבר../images/Emo45.gif

ולגבי המתקן המתקפל, אם יש לך מקום במרפסת הורים, מה טוב. (עדיף בהרבה מאשר לסחוב את הכביסה מהמרתף למעלה, דרך כל הקומות וכל החדרים...)
 
חדר "משק"

קודם כל מזל טוב
לבית החדש !! ועכשיו, למה לא לתכנן "חדרון משק", שיהיו בו מכונת כביסה, מייבש כביסה, קרש גיהוץ, חומרי ניקוי וכולי ?? נשמע לי לגמרי לא מתאים שמכונת הכביסה תהיה במרפסת הורים. במרפסת הורים צריך להיות נעים ורגוע. יהיה פחות נעים גם לראות את המכונה כל הזמן וגם לשמוע אותה כל הזמן מחדר השינה. לא הבנתי למה לא טוב מכונת כביסה+מייבש כביסה במרתף. ואגב, אני בכלל נגד מרתפים אבל זה כבר דיון אחר ..
 

T r i l i a n

New member
גם לדעתי מרפסת הורים זה לא מקום

למכונת כביסה. זה מה שאתם רוצים לראות ליד חדר שינה שלכם?
 

tarami

New member
בוודאי שעדיף למצוא..

מקום נפרד למכונת כביסה או כמו שהוגדר כאן כחדר משק!! אבל השאלה הינה כללית אם את רוצה התייחסות רצינית אזי יש להראות לפורום תכנית הדירה (החללים וחלוקתם) אם את רוצה אז להביע בפרוטרוט את דרישותיכם מהדירה ואז אולי חברי הפורום והמנהלת יוכלו להציע חלוקת חללים ופיתרונות ואולי לא רק למכונת כביסה
 
מכונת הכביסה

חשיבות רבה למיקום מכונת הכביסה בבית יש לענות על מס' שאלות לפני החלטה זו: 1. האם תולים כביסה לייבוש או האם משתמשים במייבש כביסה. 2. יש למקם אם ניתן כמה שיותר קרוב לאמבטיה ן\או לחדרים שלשם בעצם צריך להחזיר את הכביסה. 3. הרגלי בעלי הבית האם זקיקים לאזור קיפול כביסה וגיהוץ עם ארונות איחסון ומשטחי עבודה, האם מעוניינים בכיור באזור לכביסת יד בעיקרון יש חוקים כלליים אך יש להגדיר באופן אישי את הצרכים וההרגלים ועפ"יהם לפעול.
 

אילילי

New member
לא למטה

לנו יש מכונת כביסה שממוקמת למטה במרפסת השרות. למרות שאני לא תולה אלא שמה הכל במייבש זה סופר מעצבן להוריד את כל הכביסה למטה,לכבס ואז להעלות למעלה שוב... שימו את המכונה בקומה שבה יש את סל הכביסה(שזה כנראה בקומת חדרי השינה)
 
למעלה