בעניין גל הירש: אז מה היה לנו?

פולספגן

New member
הוא קיבל את כל האישורים הנדרשים מרפאל וממשרד הבטחון

אם תרצה, אצרף לך קישור.
 
אתה מתעקש שלא להבין

הבעיה היא לא אם אדם פרטי עוסק בסחר באמצי ביטחון עם אנשים מפוקפקים.
&nbsp
השאלה היא האם אדם שאין לו שום נסיון באכיפת חוק, שסייים את שירותו בצה"ל באופן שמעלה תמיהות ושמאז עסק במסחר באחוני עם אנשים מפוקפקים הוא המועמד הטוב ביותר, מבחינת הפורופיל שלו ורמת הידע והנסיון, לעמוד בראש מערכת אכיפת החוק שלנו, במיוחד לנוכח האתגרים שעומדים בפני המערכת הזו והעומד בראשה.
&nbsp
העובדה שהוא לא מבין למה סחר באמצעים בטחוניים עם אנשים מפוקפקים, אפילו כשמבחינה טכנית יש לו 'את כל האישורים' לא מהווה פרט בקורות החיים שמחזק את מועמדותו לתפקיד מראה עד כמה הוא וזה שמעוניין למנות אותו, לא מבינים מה נדרש כדי לנהל מערכת אכיפת חוק במדינה דמוקרטית.
&nbsp
כלכך צפוי, כלכך מאכזב...
 

פולספגן

New member
אבל הוא צודק

קרא את הכתבה, שמשרד הביטחון העניק לחברה שבבעלות המפכ"ל המיועד את הסיווג הגבוה ביותר. מסמך נוסף חושף כי החברה הייתה ספקית מורשית של המשרד.

"דיפנסיב שילד", כך נכתב במסמך, יוזמת ומגבשת תפיסות מבצעיות ופתרונות מבצעיים מתקדמים, הנשענים על טכנולוגיה מתקדמת. בהמשך המסמך מצוין כי "בהתאם לדרישות הקפדניות של רפאל ועל רקע העיסוק בנושאים רגישים, מונחית החברה על ידי מלמ"ב - משרד הביטחון, ואוחזת בסיווג ביטחוני גבוה כמתחייב".

השכלת ב"מעט"
 
לא ענית לעניין

העניין הוא, האם מנכ״ל של חברה, שעושה עסקים עם אנשים מפוקפקים (באישור משרד הביטחון כמובן), יכול להיות מפכ״ל המשטרה, גם אם אין לו שום נסיון באכיפת החוק ובמיוחד אם מהתפקיד הפיקודי האחרון שבו נשא, הוא נאלץ לפקוש כשתפקודו מסומן בסימן שאלה.
&nbsp
אל תענה לי, התשובה היא: ברור שלא.
&nbsp
תודה.
 

פולספגן

New member
ברור שאתה לא רוצה שאענה לך, כי תשובתי היא הפוכה משלך והיא

ברור שכן, כי הוא לא סתם מנכ"ל של חברת שוקולד אלא חברה שנדרש בה אסטרטגיה והבנה בטחונית.
 
זה לא עניין של תשובה הפוכה

לא מדובר פה בדיוק טכני שבו אחד אומר ככה והשני אחרת. אנחנו בכלל לא משתפים באותו דיון.

אני שואל: למה גל הירש הוא המועמד הטוב ביותר לתפקיד? אתה עונה לי שיש לו תכונות מינימום. אני שואל, האם לאיש הזה יש מכלול של אתיקה שראוי שאדם בתפקיד כה קריטי יהיה לו, אתה עונה: טכנית הוא בסדר.

אני מודאג שלא ממנים פה אדם בגלל שהוא יכול ומבין שתפקידו הוא לשרת את הציבור, מה אתה עונה לי?
 
דווקא נכנסתי לקישור

קראתי אותו.
&nbsp
הוא לא קשור בכלל למה שאני אומר.
 
פירטתי שוב ושוב

אין לו נסיון באכיפת חוק.
&nbsp
הניסיון הפיקודי שלו לא מספיק.
&nbsp
את התפקיד הפיקודי האחרון הוא נאלץ לסיים בעקבות דו״ח ששם סימני שאלה על תפקודו.
&nbsp
הוא מנהל חברה שעוסקת במכירת אמצעי ביטחון לגורמים מוקפדים וזה שזה נעשה באישור משרד הביטחון וטכנית במסגרת החוק זו הבעיה הגאי גדולה. אדם שמנהל קשרים עם אנשים כאלה, בלי לשאול שאלות, בלי מידה של ביקורת ומסתתר מאחורי הגנה טכנית לא יכול להיות ממונה על מערכת אכיפת החוק.
&nbsp
מפכ״ל צריך להיות איש סופר מקצועי ונקי לגמרי, עם אתיקה ב ובה, משמעת הביקורת עצמית ועם נסיון רב במערכות ציבוריות ובאכיפת החוק.
&nbsp
זו דעתי. אתה יכול גם למסור אותה לאיציק
 

פולספגן

New member
מה שעשית זה שוב ססמאות

בקישורים יש מענה לכל הססמאות שלך ואם אתה לא מסכים, אתה צריך לסתור אותם.
 
אחד הקישורים הוא שיר תהילה לגל הירש

שנכתב על ידי מוניר דהאר (מי?)
&nbsp
והשני מספר שלחברה שלו יש אישור והמלצות ממשרד הביטחון ורפא"ל - שני גופים, שלמיטב ידיעתי, אין להם שום מושג באכיפת החוקובטח לא בניהול המשטרה.
&nbsp
איך יכול להיות שבמשך מספר חודשים, גל פינקלשטיין היה דירקטור בחברה של גל הירש (גם זה מהקישור שלך, מוואלה)?
 

פולספגן

New member
הוא היה כפוף אליו בצבא והשתחרר בדרגת סגן אלוף,

כיום, הוא סגן אלוף במיל', לשעבר עובד משרד החוץ ו"המאמר נלקח ממכתב ששלח מוניר דאהר לשופט בדימוס יעקב טירקל, יו"ר הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה." כך שזה לא שיר ולא נעליים.

"תת-אלוף במיל' גל הירש היה מפקדי במלחמה ובעת שגרה. בחור כארז, אביר לב, מרהיב עוז בנפשו ועשוי לבלי חת.

האדם הנכון במקום הנכון כדי להוציא את משטרת ישראל מהשפל שהגיעה אליו. אין לי צל של ספק שחייבים למנות לתפקיד, אדם משכמו ומעלה, ערכי וברוך כישרונות ומעוף כדוגמתו של גל הירש."

"הוא ניהל את הלחימה ביד רמה וידע לנווט את הכוחות באופן הראוי לציון. לפני המלחמה גל הצליח להטמיע תרבות ארגונית ובקרה ויזם מהלכים כבירים שמנעו חטיפות רבות בגבול הסבוך עם לבנון.

תכונותיו של תא"ל גל הירש, ניסיונו, ראייתו האסטרטגית, חזונו והיכולת שלו להוציא לפועל את הדברים הללו, יצליח לנווט את משטרת ישראל ויעלה אותה על דרך המלך, למען בטחון ישראל ואזרחיה."

ציטוט מהקישור השני - "חברת "דיפנסיב שילד אחזקות", שבראשה עומדים כיום הירש עצמו ואלוף-משנה (במיל') דרור שכנאי, לשעבר קצין בכיר בחיל המודיעין, מספקת, על פי אתר החברה, "פתרונות טקטיים ואסטרטגיים לענייני ביטחון פנים וביטחון כללי", כאשר מצוין כי אנשי החברה מביאים עמם את ניסיונם הרב בענייני ביטחון." (הדגש שלי
)
 
דעתו של האזרח, סא״ל במילואים, מוניר דאהר נרשמה

כך גם דעתו של האזרח, אלוף במילואים, דורון אלמוג.
&nbsp
ובעניין המכתבים ממשרד הביטחון, הייתי משתמש בהם כהמלצה, אם הייתי מחפש עבודה כמנכ״ל משרד הביטחון. לתפקיד המפכ״ל, מצטער, זה רלוונטי.
&nbsp
תודה.
 

itzi5

New member
פולספגן איש פשוט הכי חכם בפורום...אין לך סיכוי...

סליחה, שני אחרי שובו...

כל יום יש לאיש פשוט סיפור אחר למה הוא נגד הירש.
כנראה שהוא קורא את הסיפורים מהעיתונים.
כל יום יש בעיתונים איזה השמצה חדשה נגד הירש.
 
למעלה