בעניין המיגרנות וגילה של הבת של

גלי®

New member
בעניין המיגרנות וגילה של הבת של

שדמה ... לא הייתה לי כוונה לרמוז , או להציע .... רק היות ואני סובלת ממגרנות חמורות , אני קוראת כל מאמר שמתפרסם בעניין ! ואגב : השיטה בדוקה ! זה עובד !!!!
 

AYELET1

New member
אז ניסית את זה כשבן זוגך

עם כיסוי עיניים ;-) (ראי הודעה קודמת בסוף השרשור ``איך שאהני נראית בזמן מגרינה...`` ;-) )
 

גלי®

New member
לא זוכרת ... היה חושך ... ;-)

בגילנו כבר משתדלים לקחת ``כדורים`` כאלו נגד כאב ראש , בחושך מוחלט ... ;-)
 

שדמה

New member
גלי זה נשמע כמו שידול ל.. ;-p

חכי חכי שבעלי המרוקאי יכנס לפורום... הבעיה שהוא הפך להיות יותר פולני מםולני, לא שפולנית סלחניים או ליברליים :cool: מזל טוב יקרה ותמיד אשמח לשמוע על חידושים בענין המיגרנות.
 

גלי®

New member
עכשיו ברצינות : מיגרנה נגרמת

משינוי מהיר של כלי הדם ( התכווצות או התרחבות ) שמובילים דם לראש ... אם תופשים את המיגרנה בזמן ( כשהיא רק מתחילה ) אפשר להעביר אותה בשיטה הבאה : נכנסים למקלחת , פותחים מיים פושרים , ואת הזרם מכוונים לעורף בבסיס הגולגולת ... עובד כמו קסם !!!!!
 

שדמה

New member
:cool: כמו כל דבר שתופסים בזמן

אם לא חבל על הזמן... הבת שלי כבר מיומנת איך שהדפיקות מתחילות היא כבר עם כדור נגד כאבים או במיטה נחה, אבל לצערנו לעיתים היא מתעוררת בלילה תוך כדי שינה עם פיצוץ.
 

מכשפה

New member
שדמה , מה שגלי כתבה לך זה נכון,

במקרה בדקתי לך אתמול באנציקלופדיה, וחשבתי לשלוח לך לכאן כמה הסברים. גלי תארה לך מצב אחד של התופעה, ואיך היא מנסיונה- עוצרת אותו או עוזרת לו לעבור!, קחי את עצתה! ולמדי את הבת שלך להכנס למקלחת ולעשות זאת, או בעזרתך, כי מה שהיא עושה בלקיחת הכדור- רק מנטרלתאת הכאב ולא מחלישה את התופעה, ואז כשפגה השפעת הכדור לאחר מספר שעות.... היא קמה עם הפיצוץ בראש, זה כמו למשל לאחר הרדמה אצל רופא שיניים, בהתחלה לא כואב, וכשפגה ההרדמה- מרגישים את הכאב.(לא תמיד) קראתי גם שיש גורמים אלרגניים, ושלחץ פסיכולוגי מאד משפיע,ולחצים סביבתיים גם. וחשבתי שאולי המריבות על שעת השינה מלחיצות אותה, וגורמות לה למיגרנה, אז אל תריבי איתה, היא בגיל ההתבגרות, וחבל להלחיץ אותה.
 
למעלה