בעקבות האמונות הטפלות...סיפור

maxima

New member
בעקבות האמונות הטפלות...סיפור

לא שלי...על מזל סיפור בחור צעיר החליט לחפש את אלוהים כדי לשאול אותו מדוע אין לו מזל. לקח צידה לדרך ויצא לדרכו הלך ימים רבים ולא מצא את מבוקשו. יום אחד עבר דרך יער ופגש אריה שאלו האריה לאן הוא הולך ענה הבחור לחפש את אלוהים לשאול אותו מדוע אין לי מזל בקש ממנו האריה שישאל את אלוהים בשבילו שאלה, מדוע אין לו מה לאכול ביער הסכים הבחור והמשיך בדרכו. הלך ימים רבים יום אחד הגיע לנחל ולידו עץ עבות ישב לנוח בצל העץ ביקש שאל העץ מה מעשיו והבחור סיפר לו ביקש העץ שישאל שאלה למענו מדוע הוא יושב על שפת נחל ובכל זאת אינו מצליח לשתות מים די צרכו הסכים הבחור והמשיך בדרכו. שוב הלך ימים רבים וכשכבר עייף מאד הערב עמד לרדת והנה מרחוק הוא רואה אור התעודד והתקדם במהירות והנה הוא מגיע לחווה יפה ובית מטופח הוא דופק בדלת, פותחת את הדלת בחורה יפה, היא שמחה מאד לבואו הזמינה אותו להיכנס וללון בלילה בביתה ושאלה אותו לאן פניו מועדות סיפר לה הבחור את סיפורו והיא ביקשה שישאל את אלוהים בשבילה, מדוע היא בחורה יפה עם בית וחווה מטופחים, אינה מוצאת לעצמה חתן הסכים הבחור. למחרת בבוקר לאחר שהודה לה על האירוח המשיך הבחור בדרכו, הלך עוד ימי
 

maxima

New member
שיוו מה קרה...הכל השתבש וחצי סיפור

נעלם...
 

maxima

New member
מנסה שוב להדביק את הסיפור

מקווה שהפעם יהיה בסדר...
סיפור על מזל סיפור בחור צעיר החליט לחפש את אלוהים כדי לשאול אותו מדוע אין לו מזל. לקח צידה לדרך ויצא לדרכו הלך ימים רבים ולא מצא את מבוקשו. יום אחד עבר דרך יער ופגש אריה, שאלו האריה לאן הוא הולך ענה הבחור לחפש את אלוהים לשאול אותו מדוע אין לי מזל בקש ממנו האריה שישאל את אלוהים בשבילו שאלה, מדוע אין לו מה לאכול ביער הסכים הבחור והמשיך בדרכו. הלך ימים רבים יום אחד הגיע לנחל ולידו עץ עבות ישב לנוח בצל העץ ביקש שאל העץ מה מעשיו והבחור סיפר לו ביקש העץ שישאל שאלה למענו מדוע הוא יושב על שפת נחל ובכל זאת אינו מצליח לשתות מים די צרכו הסכים הבחור והמשיך בדרכו. שוב הלך ימים רבים וכשכבר עייף מאד הערב עמד לרדת והנה מרחוק הוא רואה אור התעודד והתקדם במהירות והנה הוא מגיע לחווה יפה ובית מטופח הוא דופק בדלת, פותחת את הדלת בחורה יפה, היא שמחה מאד לבואו הזמינה אותו להיכנס וללון
 

maxima

New member
שוב עבר רק חצי סיפור..../images/Emo10.gif

אז אביא את החצי השני....
 

maxima

New member
החצי השני ..מקווה שיעבור כולו

היא שמחה מאד לבואו הזמינה אותו להיכנס וללון בלילה בביתה ושאלה אותו לאן פניו מועדות. סיפר לה הבחור את סיפורו והיא ביקשה שישאל את אלוהים בשבילה, מדוע היא בחורה יפה עם בית וחווה מטופחים, אינה מוצאת לעצמה חתן, הסכים הבחור. למחרת בבוקר לאחר שהודה לה על האירוח המשיך הבחור בדרכו, הלך עוד ימים רבים. יום אחד הוא מגיע למקום שנראה לו כמקום מושבו של אלוהים והנה הוא רואה את אלוהים הדור פנים עם זקן לבן שאלו הבחור אם הוא אלוהים ונענה בחיוב. שאל הבחור את שאלתו, מדוע אין לי מזל , ענה לו אלוהים, יש לך מזל רב אתה רק צריך להתכופף ולהרימו, הודה הבחור לאלוהים ושאל את שאלותיהם של האריה העץ והבחורה קיבל תשובות ויצא לדרכו שמח וטוב לב. הלך עד שהגיע לחווה הבחורה אירחה אותו בשמחה ושאלה אותו על התשובות שנתן אלוהים ענה לה הבחור, אלוהים אמר שאת תמצאי את חתנך אמרה לו הבחורה אולי אתה תהיה חתני אתה רואה יש לי בית וחווה ונוכל לחיות חיים טובים ענה הבחור לא עלי ללכת לחפש את מזלי אלוהים אמר שעלי רק להתכופף ולהרימו ויצא לדרכו. הגיע לנחל ולעץ וישב בצילו שאל העץ מה תשובתו של אלוהים לשאלתו, סיפר לו הבחור שאלוהים אמר שעל שורשיו מונח ארגז כבד מלא זהב ואבנים טובות ולוחץ עליהם כך שאינם יכולים לשתות לרוויה, צריך רק להוציאו. ביקש העץ מהבחור שיוציא את הארגז, ענה לו, אני ממהר למצוא את מזלי אלוהים אמר שי לי מזל אני צריך רק להתכופף ולהרימו והמשיך בדרכו, הלך ימים רבים עד שהיגיע ליער ופגש באריה שאל האריה מה תשובת אלוהים לשאלתו, אמר הבחור אלוהים אמר שאתה תמצא את מזונך בקרוב. ומה אמר לך אלוהים? סיפר הבחור לאריה את המוצאות אותו ומה אמר לו אלוהים אמר האריה אני לא נותן לבחור טיפש לחמוק ממני פעמיים וטרף אותו. ומה הוא מוסר ההשכל??
 
מוסר ההשכל לדעתי הוא...............

שהמזל נמצא בכל מקום, צריך לפקוח עיניים ולחטוףףףףףףףףףף!!!
 
ואם כבר מדברים על מZל אז...........

המדריכה שלנו בקורס "מהות החיים" אמרה שלפעמים מגיעות אליה נשים אם משפט כמו:"בזמן האחרון נסגר לי המזל" והיא עונה להן שאין דבר כזה, זה הן שסוגרות את עצמן בפני התנסויות והזדמנויות, אלוהים קצב לנו חיים ועלינו לנצל אותם, לא לחכות שאחרים "יעשו לנו את זה" לעשות לעצמנו! למען עצמנו!
 
ערב טוב לחברי הפורום, קראתי הכל

ובלי עין הרע, טפו טפו!!!!!!!!!!!!! שמח פה, אנימו החברה צדקו, שהיושבת ראש קובעת את האוירה, יש באמת נושאים מאוד מעניינים. ראיתי היום בחלון ראווה 2 ספרים שאותי הן מעניינים, שמות הספרים: 300 מרשמים תרופות של הסבתא. ו- 300 אמרות מצחיקות. אלך מחר לבדוק אותם. גם אני אוהבת מאוד ספרים, אבל אני מעדיפה להחליף בספריה ספרי קריאה. חמסה נגד עין הרע, גם הצבע הכחול טוב נגד עין הרע!!!
 

מנורה

New member
ועל זה נאמר אלהים עוזר לאנשים

שעוזרים לעצמם שבוע קסום וערב נעים
 

אנפה2

New member
../images/Emo6.gifאני מתה מצחוק, חצי סיפור../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif

זה כמו חצי מספר............
 
למעלה