בעקבות תחרות צילומי ההנקה

אמארונה

New member
בעקבות תחרות צילומי ההנקה

שפרסמה עוד נועה פה בתחתית העמוד. מה דעתכן על סוג כזה של תחרויות ועל פרסום תמונות שכאלה ברשת?
 

tookmy

New member
מורכב

מצד אחד אני בעד כל מה שעשוי לקדם הנקה כדבר אסטתי, לגיטימי, נעים לעין וחיובי. מצד שני, קשה לי בכלל עם חשיפה ברשת, אני לא מעלה תמונות שלי או של בתי לרשת ולא אוהבת שאם אני מעבירה אותן באימייל אז מעבירים הלאה, ככה שעם הנקה זה אותו דבר בעיני. אין רע בעייני בהנקה כמובן, והערב יצא לי (כרגיל) להניק בפומבי) אבל קשה לי עם חשיפה ללא שליטה כלל ברשת, בלי קשר לנושא הספציצי (לא טעות, בכוונה).
 

פנינצה

New member
מ-ז-ו-ע-ז-ע-ת

התלבטתי אם להגיב כאשר פרסמו זאת כאן לראשונה והתאפקתי ועכשיו כשאת מעלה זאת אין לי אלא להביע את דעתי הכנה- אני מזועזעת מעצם הכנסה של דבר כ"כ טבעי ופשוט לתחרות- על מה בדיוק התחרות למי יש ציצי הכי גדול? איזה תינוק מכניס יותר פטמה לפה? איזו אמא המציאה תנוחה מקורית יותר?!?! דבר שני הוא עניין הפרסום באינטרנט- אני בשוק בכל פעם שמישהי מפרסמת תמונה שלה או גרוע יותר של התינוק שלה או צילום מהסקירה האחרונה. הרי האינטרנט פתוח לכל דיחפין. יש אשליה שאנחנו כאן בפורום מצומצם של נשים עם דעות דומות ויש תמיכה וחיבה בינינו ואנחנו כלל לא מודעות לכמה כניסות יש כאן בכל רגע ע"י אנשים שונים חלקם תמימים אך חלקם סתם סקרנים במקרה הטוב או אף סוטים. חוץ מזה כ"כ קל לאסוף מידע על כל אחת. מספיק שאני מקישה במנוע החיפוש לצורך הדוגמא, אמארונה אני משתמשת בך- "אמארונה" וכל המידע שהכנסת בזמנים שונים- הכל פרוס כאן לפני- פאזל כ"כ פשוט להרכבה. אז תנסו להזכר על הפעם בה סיפרתן על עצמכן ופעם אחרת פרסמתן תמונה ובהזדמנות אחרת ספרתן את סיפור הלידה שלכן ובהזדמנות אחרת נתתן דוג' על מחלה שהיתה לכן, המריבה עם בן הזוג, הדעה שלכן על החותנת וכו' וכו' וכו'... אמארונה נגעת בנושא רגיש ביותר אצלי - הפרטיות, האינטימיות שהולכת ונעלמת. לאחר שראיתי את התכנית עם אילנה דיין בה נפלו קורבנות תמימים בידיהם של סוטים אבדתי את התמימות הקשורה באינטרנט. באותה תכנית נשים שונות שהצטלמו בפוזיציות אינטימיות ופשוט שמרו את התמונות במחשבן הפרטי גילו כי תמונותיהן מופיעות באתרים פורנוגרפים, המבטיחים לנכנסים לצפות בתמונות של נשים- בשר טרי, היינו נשים שבודאות רואים אותן לראשונה בעירום ועוד יותר גרוע פרסמו את שמותיהן, מס' טלפון, פרטים אישיים שהיה קל ביותר לדלות. והיום עם הטכנולוגיה המתפתחת והתוכנות המתוחכמות כ"כ קל לעשות שינויים קלים בכל תמונה. אני יכולה לכתוב עוד ועוד. נשאיר קצת לדעות נוספות
 
אבל ברור שכל פורום הוא אקווריום

לכן לא ברור לי הזעזוע הגדול. אני כותבת בפורומים שונים כבר שנתיים וחצי פרטים שאין לי שום בעיה שידעו עלי. זה הכלל שלי - מה שאני לא מוכנה שכל העולם, אשתו ואחותי ידעו, אני פשוט לא כותבת. לא מפרסמת תמונות שאני לא מוכנה שמישהו יראה. לגבי הגישה לתחרות - צר לי שכך את רואה את זה. אני חושבת שהנקה זה דבר מאד אסתטתי ויפה ולכן, אין פסול בתמונות הנקה. כמו שיש ברשת ובכל מיני עיתונים תחרויות תמונות של ילדים. כולם נהנים מזה ואני לא רואה בזה שום דבר מזיק. להפך - אני באה ממקום שתמונות הנקה שפרסמתי ברשת עזרו להרבה מאד נשים להבין שאפשר להיניק תאומים. כל כמה זמן אני פוגשת עוד אשה שאומרת לי שהתמונה שלי גרמה לה להבין שזה אפשרי והיא מניקה את תאומיה בהצלחה. התחרות היא על היופי של התמונה - זה מאד סובייקטיבי, אני מודה. לו אני הייתי חבר השופטים, התמונות שהיו מנצחות הן אלו שבהן יש עניין מיוחד. למשל זו שבה יושבת אמא על ספסל והילד אוחז לה בצמה. מודה שהתחרות היא דרך למשוך אנשים לשלוח תמונות. אם היה אפשר לעשות את זה בלי תחרות, היה עוד יותר נחמד אבל אנשים אוהבים תחרויות ואוהבים פרסים וזה לא נראה לי כל כך נורא. המטרה הסופית היא לוח השנה של לה לצ'ה בפרט וקידום הנקה בכלל. בשנה שעברה לוח השנה היה מורכב משש תמונות מקסימות. מקווה שנשמור על הרמה גם השנה.
 

אמארונה

New member
אני דווקא לא חושבת

שתמונות הנקה בספר, באינטרנט או בלוח שנה תורמות לעידוד ההנקה. וזה נאיבי לחשוב שאשה שמתקשה בהנקה, וההנקה היא באמת עניין קשה בהתחלה, תסתכל על איזשהי תמונת הנקה פוטוגנית ותשתכנע בזכות התמונה להמשיך להניק. אני לא רואה את הקשר בין שני הדברים האלה. עוד עניין, ממש צורם לי עניין התחרות של תמונות ההנקה בדיוק כמו שצורמות לי תחרויות תמונות ילדים. בייחוד צורם לי שזה באינטרנט וחשוף (תרתי משמע) לכל הסקלה האנושית, על כל מגרעותיה, בלשון המעטה, שפוקדת את האינטרנט. יש באתר התחרות תמונות שאני ממש מצטערת על שהאמהות בחרו להעלות לרשת. עוד עניין שקשור לתחרות הוא שהפורומים השונים כל הזמן מוצפים בבקשות של הורים גאים שפירסמו תמונות של ילדיהם באתר זה או אחר, ומבקשים מחבריהם הוירטואליים להצביע עבור התמונות שלהם. וכך יוצא שהתמונות שנבחרות בסופו של דבר הן של כאלה שביקשו הכי הרבה פעמים בהכי הרבה פורומים שיצביעו עבורם. אז אם חשובה לכם איכות התמונות שיועלו בסופו של דבר על פני לוח השנה, האינטרנט הוא לא בדיוק המדיה המתאימה לצורך המטרה הזאת.
 
אני יודעת באופן אישי שכן

הרבה נשים מעדיפות לתת תמ"ל כי מביך אותן להיניק בפומבי. לא בגלל שיש להן בעיה עם עירום אלא מכיוון שהן חושבות שזה לא מקובל. תמונות הנקה אסתטיות יכולות מאד לעודד. להראות שמי שמניקה לא נועדה לחיות בין ארבעת קירותיה. לי יש הוכחות חותכות שנשים שראו את תמונת הנקת התאומים שלי, השתכנעו שזה אפשרי והיניקו את התאומים שלהן או שעודדו את בתם/חברתם/אשתם וכו' להניק תאומים כי ראו בתמונה שזה אפשרי. ועוד משהו - אנשים יכולים להצביע בשביל חברים כמה שהם רוצים(גם אני לא אוהבת את הבקשות של גולשים להצביע בשבילם), זה בסך הכל יגרום לחברים להיות חביבי הקהל. התמונות ללוח השנה ולזוכים יבחרו על ידי חבר השופטים. בהכירי חלק מהנפשות הפועלות, אני יכולה להיות בטוחה שהתמונות שיבחרו הן לאו דווקא החשופות.
 

אמארונה

New member
אז אם כך

חלק מהתמונות באתר התחרות עושות שירות רע מאוד למבוכה של אותן נשים שמעדיפות לתת תמ"ל כי מביך אותן להניק בפומבי. חלק מהתמונות הן מאוד לא צנועות וכל מי שחושבת שלהניק בפומבי כרוך בחשיפה רבה מדי לטעמן, יכולה להציץ בחלק מהתמונות ולחשוב שזו חשיפה גדולה ורבה מדי ממה שהן יכולות להרשות לעצמן. והעניין שאת מעלה לגבי נשים שראו תמונות של הנקה ועל סמך התמונות החליטו להניק, היא לדעתי פרשנות מאוד שטחית. אף אשה לא באמת להשתכנע על סמך תמונה שמראה שאכן הדבר אפשרי. זה הרבה יותר מורכב מזה וזה תלוי בהרבה מאוד גורמים סביבתיים ובנחישות ובכח הרצון של אותה אישה להתעקש ולהמשיך לנסות להניק. ולעניין התחרות - אם לא ההצבעות הן שיקבעו מי יהיה הזוכה, אלא השופטים, למה בעצם צריך לפרסם את התמונות האלה ברשת? אפשר היה לדאוג לכך שהתמונות יגיעו ישירות אל השופטים, לא? מעבר לזה, אילו קריטריונים יקבעו מהן התמונות הזוכות? מה נחשב בעצם לתמונת הנקה אסתטית? מיהו היונק האסטתי?
 

פלגיה

New member
זה גם מה שאני חושבת

חלק מהתמונות הן אירוטיות בנוכחות תינוק. וזה גול עצמי. אבל יש שם כמה מוצלחות יותר, ואותן אשמח אם יבחרו.
 
אני אשמח לשמוע גם את דעתך

לגבי הקריטריונים. את יכולה לראות את הקו המנחה בלוח השנה של השנה שעברה. אני אוהבת כל תמונה ותמונה שבו (לא היה לי שום קשר ללוח לפני שנה) אני לא חושבת שהתמונות החשופות אינן אסתטיות. בסך הכל, מי שלא מעוניין לראות תמונות חשופות, יכול שלא להכנס לאתר. אני חושבת שדווקא נחמד שנותנים לאנשים להצביע. מכיוון שאני יודעת היטב מי ביקש מגולשים באינטרנט להצביע לו, ההשפעה של התוצאות של הגולשים שביקשו על התוצאה הסופית לא תהיה גדולה. לגבי הפרשנות שלי, התגובה שלך די מעליבה. אני כבר שנים בענייני עידוד הנקה בכלל והנקת תאומים בפרט. שוחחתי עם הרבה מאד נשים ועם חלקן הדיגדלו, שיחות עמוקות ואף יותר משיחה אחת. כשאני מעבירה את הסדנאות שלי, אני מקבלת משובים. אני יודעת מי האשה שאומרת לי מה שאומרת. חלק מאותן נשים הפכו להיות חברות טובות שלי. קל להגיד שאני שטחית בלי לדעת איך הגעתי למסקנות שהגעתי.
 

אמארונה

New member
ברור לי שמי שלא מעוניין

לראות תמונות חשופות יכול שלא להכנס לאתר התחרות. אבל אני דווקא התכוונתי לאלה שכן יהיו מעוניינים לראות את התמונות, והמניעים שלהם לראות את התמונות יהיו רחוקים מלהיות טהורים. המניעים שלהם רחוקים מאוד מלהיות עידוד ההנקה. באופן כללי ממש אין לי בעיה עם תמונות חשופות. כל אישה יכולה להצטלם חשופה ולפרסם את התמונות שלה בכל מקום ואתר שתרצה. במקרה הספציפי הזה יש לי בעיה עם חלק מהתמונות באתר ועם הקונוטציה שלהן. וזה בעייתי בעיני בייחוד כשמדובר בתינוקות שמופיעים בתמונות האלה. ובעניין הפרשנות שלך, אני מתנצלת על שתגובתי העליבה אותך. לא הייתה לי כל כוונה כזאת. לא היה שום דבר בדברי שרמז על השטחיות שלך. אני לא מכירה אותך וזה לא מה שאמרתי. אמרתי שזוהי ראייה שטחית. התכוונתי להביע את דעתי על כך שקשה לי להאמין שאישה שמתקשה מאוד בהנקה, תשתכנע להמשיך, למרות כל הקושי, על סמך תמונה שהיא ראתה בלוח שנה או באינטרנט. אמרתי שבעיני זה תלוי בעוד הרבה גורמים סביבתיים ואישיותיים מעבר לזה. אבל אם אלה המשובים שאת מקבלת מנשים, אז אשרייך.
 

e l i z e

New member
אז ככה...

אני רואה בהנקה משהו יפה. מן הסתם כשאני רואה תמונת הנקה, אני ישר חושבת על יופי ולא על מי יונק יותר טוב או למי יש ציצי יותר גדול... אבל זו אני, ברשת יש עוד המון אנשים שלא חושבים כמוני. מצד שני, התמונות שאותן מניקות פירסמו, הן שלהן ואני בטוחה שאותה אמא שהעלתה תמונת הנקה מסויימת לוקחת הכל בחשבון, גם את עניין הסוטים וכד'.... מי שלא נעים לו לראות תמונות כאלה, לא חייב לקחת חלק בזה ופשוט להמשיך הלאה בדיוק כמו שאם יפרסמו תמונות של בחורות עם בגדי ים ביקיני מזעריים- אותי זה לא מעניין, אז אני ממשיכה הלאה ולא לוקחת חלק בהצצה על תמונות כאלה. גם אני לא מפרסמת תמונות שלי ושל ילדיי ובטח לא תמונות הנקה, שוב, כי אני לקחת בחשבון את הכל, גם את אותם אנשים שאני לא רוצה שיראו את התמונות שלי. אבל בשורה תחתונה, מי שאין לה בעיה עם חשיפה כזו או אחרת, אני לא רואה שום בעיה בתחרות הזו. התחרות הזו היא כשמה כן היא- תמונת ההנקה היפה ביותר.
 
קודם כל וידוי

אין לי שום בעיה עם עירום. ובשביל אומנות כבר הצתלמתי לא אחת עם ציצי חשוף. אני לא רואה בעירום משהו מיני דווקא, ואין לי שום בעיה עם חשיפת הגוף שלי (טוב היום בהתחשב באיך שהוא נראה אני כבר לא אעשה את זה
) אני באמת לא מבינה מה הרעש הגדול שנוצר בפרדס מהתחרות הזאת - יש שם כמה תמונות שהם יפיפהיות. ויש שם תמונות מזעזעות. (כמובן לדעתי) אין לי בעיה עם לוח שנה של אמהות מניקות - לוח שנה זה פרסום ככל פרסום.
 
אז אם כבר מדברים על זה...

מצד אחד אני רואה תמונות לא צנועות בכלל (אנדרסטייטמנט!)- סוג תמונות שלא הייתי מצטלמת ככה או שמחביאה אותן אח"כ וכל זאת בשם ההנקה, ומצד שני יש תמונות מאד יפות וצנועות. אני לא מבינה את מטרת התחרות, כמו שתחרות חיוכים לילדים לא עושות לי את זה. וההקמפיין ע"ג הפורומים גם גורע מאמיתות התוצאות. ככל שאני חושבת על זה, כך אני מסכימה עם הטענות שלכן.
 

נורקס

New member
תודה פלגיה../images/Emo13.gif

הסתכלתי בתמונות. מצטערת אבל לא מצאתי בהן משהו כ"כ ארוטי חוץ מנשיות טהורה ויפה. אני אישית ממש לא הייתי מצטלמת לתחרות כזו, אבל לא רואה בזה דבר עד כדי כך נורא כמו שהוצג כאן. כל אישה הישר בעיניה תעשה, אני אישית משתדלת להמנע משיפוט של בחירות שהן שונות משלי.
 

פלגיה

New member
יש ויש

יש שם נשיות טהורה, יש שם אימהות טהורה, אבל יש שם גם אירוטיות.
 

נורקס

New member
אולי אני לא מבינה בארוטיקה...../images/Emo4.gif

ואולי לא הסתכלתי לעומק בכל התמונות (זה קצת שיעמם אותי) אבל אני לא הצלחתי לראות שם משהו ארוטי. אישית, לא נראה לי שהתמונות הללו יעודדו/לא יעודדו אותי להניק. אבל אם יש אנשים שזה עושה להם טוב להיחשף ככה ו/או לראות את התמונות, אז שיבושם להם.
 

פנינצה

New member
בעקבות התגובות חייבת הבהרה

את הצילומים ראיתי רק לאחר התגובות. אין לי שום דבר נגד עירום. הנקה בעיני זה דבר מדהים אחת התופעות המופלאות יותר. מה שהסעיר אותי הם מס' דברים: הכנסה של תופעה קסומה וטבעית זו לתחרות, אבל גרוע יותר פרסום באינטרנט של תמונות והקלות הבלתי נסבלת של החשיפה והשימוש לרעה בתמונות אלה. אבל מה שהכי חבל לי זה פרסום תמונות של תינוקות מבלי לבקש את רשותם. הם אומנם תינוקות שלנו אבל הם שייכים קודם כל לעצמם. נכון שאנחנו עושים עבורם הרבה מאוד בחירות מבלי לשאול אותם אבל בחירה כזו עלולה לא למצוא חן- בלשון המעטה- בעיני הפעוט לכשיגדל...
 

פלגיה

New member
לי מפריע דבר אחר

לי מפריעות רוב התמונות שנשלחו לתחרות בשל החשיפה הרבה שלהם. אם הרצון הוא להראות שהנקה זה דבר טבעי ויפה - חשיפה כזאת עלולה להרתיע נשים שלא מעוניינות להיחשף בצורה כזאת. כך שעלול להיווצר גול עצמי.
 
למעלה