בקדימה לא מבינים שבזכותם ביבי כבר ניצח

בקדימה לא מבינים שבזכותם ביבי כבר ניצח

הפניקה של מפלגת קדימה וההסטריה מאתמול זה הניצחון של נתניהו נתניהו הוא מנהיג כושל אבל עכשיו בזכות לבני לפחות יש מנהיגה יותר כושלת ממנו מהבוקר אנשי קדימה מתנהגים בשיא הטימטום הם נפלו לתוך הבור שנתניהו הכושל הכין להם והם עדיין לא מבינים את זה הנה ציטוט ממה שאמר הבוקר הפרשן הפוליטי של רשת ב"אחרי השבוע שעבר בקדימה היו צרכים לשבת בשקט במקום זה הם בחרו בגימיקים של רחוב והרסו לעצמם את הכל לבני ומפלגתה ניתפסים עכשיו כמפלגה של יחצנות ויחצנות זה לא מנהיגות" לסיום ביבי כושל ולבני כושלת יותר אוי למדינה שאלה המנהיגים שלה
 

yigal1602

New member
אכן צודקת בת 24..

זו נבילה וזו טריפה.. הליכוד ובעיקר ביבי לא למד כלום , התנהלות עלובה של מי שמתיימר להיות ראש ממשלה משודר, לצערי הגדול בצד השני ליבני במקום להתרומם ולנסוק מעלה עם הצעות נגד לאילו של ביב כמו למשל שינוי שיטת הבחירות להגברת המשילות, מה עושה זו ? נואמת נאומי רחוב ומורידה את עצמה לרמתו של ביבי ואף פחות, ממש אין אלטרנטיבה . ולשמע את מופז אצל יונית לוי אתמול, ביזיון מוחלט. אני מקווה שמישהו בליכוד ואו בקדימה או אחד מ 120 הבטלנים שיושבים בכנסת יקח את עצמו לידים ויעביר את שינוי שיטת הבחירות , שלפחות בבחירות הבאות תהיה לנו ממשלה וכנסת שלא יבישו אותנו כל יום.
 

ATAF151

New member
מה זה קשור

ללבני יש הצעות שהיא מקדמת להגברת משילות, אבל כרגע יש הצעה להפחתת משילות והיא מתנגדת לה ותוקפת בנושא את ביבי ואין רע בזה. גם אל תשכחי שחוץ מ 120 הבטלנים כדבריך, גם הציבור אשם במצב. אם הציבור כל כך רוצה ממשלות חזקות ולהפסיק את הסחטות של המפלגות הקטנות, אז שפשוט ילך להצביע עבור המפלגות הגדולות ויתפקד למפלגות הללו כדי להשפיע מבפנים. לא יתכן מצד אחד להתלונן כל היום על חולשת הממשלות ומצד שני ש 40% בכלל לא מצביעים, עוד 5% מצביעים עבור מי שלא עובר את אחוז החסימה ועוד רבים מצביעים בפיזור ובדרך כלל על פי מצב רוח רגעי עבור כל מיני מפלגות קטנות שונות ומשונות. אז שהציבור קודם כל יאשים את עצמו ורק אחר כך יבקש מהכנסת למנוע ממנו לפזר את קולו.
 
במקרה הזה אתה צודק ב100% אני בעד לעלות

את אחוז החסימה ל12 אחוז או ל10 אחוז ולקבוע שחבר כנסת שמצביע בניגוד למשמעת סיעתית לא יוכל להבחר לכנסת הבאה אבל בהסתייגות שמשמעת סיעתית תתקבל רק בהצבעה חשאית מאחורי פרגוד הטירוף של הפוליטיקה שלנו נגרם בגלל שיש עשרות מפלגות שונות וכל חבר כנססתעושה מה שהוא רוצה באצות הברית יש 2 מפלגות ויש מועמדים עצמאים חבר מפלגה שמצביע נגד המפלגה הוא מיד מורחק ומנודה אבלזה רק בהצבעות חשובות בכל השאר יש חופשש הצבעה וזה עובד יפה מאוד אצלם
 
הדמוקרטיה באמריקה יותר מעוותת מכאן

באמריקה אל גור ניצח את בוש הרוב החליט אל גור אבל עיוות השיטה שלהם קבע שבוש הבן ינהל את אמריקה
 

ATAF151

New member
קדימה הצליחו מאוד

ביבי הוא זה שנפל לבור, משום שכעת למופז מבחינה ציבורית ותקשורתית בהרבה יותר קשה לפרוש מקדימה, וביבי, כמו שח"כ זאב מש"ס אמר איחד את קדימה כמו שהיא כבר שנים לא היתה כל כך מאוחדת. מה לעשות שבארצינו צריך לפעמים גם גימיקים כדי להעצים את הסיקור התקשורתי ואת חשיפת הציבור לנושא במיוחד שבמקרה הזה יש גם חברים מהליכוד שתקפו את ביבי באופן קשה. ויחצנות היא לא מילה גסה בתנאי שעומד מאחוריה טיעון מהותי כמו במקרה הזה, זה לא חכמה להיות צודק אבל שכמעט אף אחד מהציבור לא יהיה מודע לעניין.
 
אם לא הבנת אז אני יסביר! לדעת רוב הפרשנים

החוק במקור לא מיועד למופז הוא רק נועד לאיים על לבני וזה מה שלבני לא הבינה הפניקה וההסטריה שאחזה במפלגת קדימה רק מאששת את מה שכולם יודעים וידעו אם היה לכם שכל הייתם שותקים זה היה עובר וביבי שוב היה הופך לבדיחה אבל אתם בכלל לא מבינים מזה פוליטיקה אמיתית טנפלתם לתוך המלכודת של הליכוד קח עוד דוגמא למלכודת שעשו לכם לפני 3 שבועות עברו מלא חוקים בכנסת פתאום חברי הקואלציה יצאו והאופוזיציה הפילה חוק אחד במקרה זה היה חוק הקולנוע כמובן שבאופוזיציה שמחו אבל מה שהם לא הבינו שזה היה תרגיל מושלם לאידיוט מתחיל במקרה הזה האידיוט זה היה מפלגת קדימה כי אחרי הפלת החוק והבוז שקיבלתם בתקשורת כל מפלגת קדימה באה לתמוך בחוק הזה והעבירו בדיוק את אותו החוק שהם הצביעו נגדו רק שבוע קודם לפעמים צריך להיות חכם ולא צודק וניראה שלבני וחוכמה זה 2 דברים ניפרדים
 

ATAF151

New member
היום ביבי נהפך לבדיחה בזכות קדימה

אם קדימה היו שותקים, כמעט אף אחד בכלל לא היה שם לב לחוק הזה.
 
לבני משלמת לך לפי מספר הודעות?

בגלל זה אתה ככה מגן על הפדיחות שלה? אתה יותר מצחיק מהיצן שבניק תומכים בלבני
 

ATAF151

New member
בניגוד אליך, אני לפחות עונה לעניין

משום מה בעניין הזה כל האופוזיציה ואפילו חכי"ם מהקואליציה מסכימים עם קדימה ב 100%. אז הפדיחות הם דווקא שלך.
 

69הרצל69

New member
אתה מעוות את דבריה

רוב האופזציה וחלק מהקואלציה חושבים שזה חוק גרוע, אבל לנוכח התנהגותה של קדימה בעבר הם גם חושבים שהתגובה של קדימה היא אינטרסנטית וצבועה.
 

yigal1602

New member
קדימה הצליחו במה ?

קדימה מאוחדת ? מופז לא סופר את ליבני ממטר, ואתמול אתל יונית לוי הוא הודיע שהוא רץ לראשות קדימה והמדינה מול ביבי, איפה ליבני בתמונה הזו ? אתה תמשיך להגן על קדימה , הגיע הזמן לפקוח את העינים, לא הליכוד ולא קדימה במצב הנוכחי ועם המנהיגים הנוכחים יוציאו אותנו מהבוץ.
 

ATAF151

New member
זה נקרא מאוחדת

לא אמרתי שמהיום מופז החל להפסיק לרצות להיות ראש הממשלה וזה לגיטימי לגמרי להתמודד בפריימריס על התפקיד. אבל קדימה ממצב שבו דובר על אפשרות פרישה של מופז ועל פזילתו לעבר ממשלת ביבי, עברה למצב שבו האפשרות ירדה מהפרק ומופז הוא מספר 1 בתוקפים את ביבי ויש יותר אחדות בין חברי קדימה (ואת זה אמר ח"כ ניסים זאב מש"ס שהוא לא מחסידי קדימה).
 

yigal1602

New member
אתה חי באשליות.

ואין שום טעם להגיב לאדם שלא מסוגל לחשוב עצמאית אלא על פי דף מסרים בלבד. מספיק היה לראות את פרצופה של ליבני אחרי ירידת מופז מהדוכן.. עצוב.
 

ATAF151

New member
עדיף מאשר לא להגיב לעניין

מה אכפת לך אם אני מגיב על פי דף מסרים או ע"י תקשור עם אלוהים, תתייחס לעניין. כל מי שמבין קצת בנושא מתריע על החוק המטופש הזה ורק אתה משתוקק להעביר אותו.
 

yigal1602

New member
העניין פשוט.

קדימה בוכה דמעות תנין על חוק אשר ביסודו איפשר את הקמת קדימה. החוק מטופש אכן, אבל זעקת קדימה אינה נובעת מרצונה להגן על החוק (ההצעה שלה לשינוי חוק נשיא המדינה בעיצומו של ההליך מוכיחות זאת) אלא מפחד הפירוד וחילוקי הדעות ההולכים וגוברים בין מופז לליבני.
 

ATAF151

New member
החוק רק הקשה על הקמת קדימה

החוק מ 1991 קבע שלא כל אחד יכול להתפצל אלא צריך לפחות שליש, והחוק הזה רק הקשה על הקמת קדימה ולמרות זאת קדימה מילאה אחר החוק ומצאה 15 חכי"ם מהליכוד שעזבו לקדימה. וממה נובעת התנגדותם של ריבלין ואיתן ומרידור ובגין? האם גם הם רוצים רק להגן על קדימה?
 

the new L

New member
מעניין לציין שבשביל להקים את קדימה

היה צורך לדחות מעט את התפטרותו של עומרי שרון, רגע לפני שהוא נכנס לכלא. אלמלא דחיית התפטרותו, לא ניתן היה לפלג את הליכוד בזמנו. משעשע שקדימה הצליחה לקום רק בזכות אדם שהיה בדרכו לכלא על שחיתויות.
 

ATAF151

New member
מה רע בדחיית התפטרות

כל עוד זה במסגרת החוק. ואגב, לקדימה היה בסופו של דבר אחד יותר ממה שהיה צריך כדי להתפלג.
 
למעלה