בקווקז עושים לי הרבה כבוד

קפת

New member
בקווקז עושים לי הרבה כבוד

ואם שאלתם את עצמכם במה אני עסוקה, כל הימים וכל הלילות, קבלו <a href=http://news.msn.co.il/news/Yellow/World/200806/20080620104535.htm target=_blank><font color=blue>תשובה סמי-רשמית.</font></a>
 

Kelevra

New member
זו את בחלוק הסקסי?

יש חנות בנמל ת"א, אין שום סיבה להגיע עד קווקז. ניסית שזיפים מיובשים?
 
תגידי, זה בכוונה את מנסה להגעיל אותי עכשיו???

כל היום אני מקיאה פה ועכשיו אני צריכה לדמיין חוקנים??!!?? הוצאת לי ת'תיאבון לשנה!
 

קפת

New member
קול החוקן נשמע בארצנו

חמודה, גם תורך יגיע. סבלנות.
 
מה זתומרת גם תורך יגיע?!?

ואיך מתרגלים על יבש? אמאלה! זה קשור איך שהוא לארבעה כיווני אוויר שיש לכן? אני עדיין לא מצאתי את השלישי שלי! ואגב, סתם כך נזכרתי, זוכרות את מסע חיפושי ומשאת נפשי מטבע השנקל? סוףסוף עלה בידי להשיגו! הפכתי שנקלרית בין לילה! תקנאו!
 

קפת

New member
אז זה נכון

שבהריון מתכווץ המוח. הנה ההוכחה, כאן מעלי. תרדי, את כבד ואת לא אחותי.
 
עיסה דביקה

במקום מוח, זה מה שיש לי עכשיו בגולגולת. מודה. ואחרי הלידה יקחו לפחות שישה שבעה חודשים עד להשמשת 70 אחוזיםממנו... זה המחיר שאנו נדרשות לשלם על זיון אחד מספק.
 
לו היית פחות עסוקה בלהשיג שנקל

ויותר הולכת לסדנאות לשיפור יכולת העפעוף בשרירייך הנסתרים, אולי היו לך יותר זיונים מספקים. מאידך, ייתכן שהיה רק אחד, מלכתחילה. מ. נמאסתי - סדנאות לאישה המחוברת לעצמה בטור ובמקביל למיצוי היכולות האלקטרופסיכוסקסואליות. תשלום במזומן בלבד. לרשום תרשמו במכולת של ששון.
 

קפת

New member
מה את מדברתיתה על עיפעופים נסתרים

היא עדיין לא השתלטה על שלושת כיווני האוויר שלה.
 

קפת

New member
לא כל כך בקרוב אבל

כן, הוא יורחב, עד שניתן יהיה להעביר דרכו דלעת קטנה. שומו"ש, את ג'ינג'ית?
 
אתן כלבות אמיתיות!

כל הכבוד לכן :) להפחיד אישה בהריון זו ממש גבורה! מצידי שיצא משם אבטיח! לא מפחיד אותי. נכנסו לשם דברים מספיק גדולים בכדי שלא אפחד מתינוק קטנטן שיגיח החוצה. חוץ מזה שיש אפידורל... אילו הוא היה צריך לצאת מהתחת, ובכן, אז הייתי מפחדת. אבל אתן לא חוששות מחירבוני אבטיחים, אתן, נשות החוקנים המתוחכמות, כל דבר נכנס לכן לתחת בקלות של זונה משומנת ממין זכר. תמשיכו להזדיין בתחת ואחר כך תתפלאו שנפתחים לכן כיווני אוויר נוספים. תמשיכו לחקן את עצמכן (או שאיגור עושה את זה בשבילכן, לא יודעת) ותתפלאו מדוע עם כל צעד מטפטף לכן משהו מהתחת ותחפשו במחשכי חנויות הסקס באלנבי, בין מאוננים דביקים, פקקים למרפסות שפתחתן שם!!!! ועפעופים יש לי בעיניים. בכוס מקסימום התכווצויות. מקווה שלא תדבקו בסקרלטינה או משהו מרוב עפעופים בכוס. ותזהרו גם שהאיבר שיבוא בקרבכן בעת עפעוף לא יחשוב שאתן קורצות לו או משהו... לפעמים אני גם ג'ינג'ית אבל זה לא עובר בגנים.
 

קפת

New member
בויינה

פתחת את הפה ומה יצא משם? ביב שופכין. ספרת כמה פעמים כתבת את המילה תחת? איכס. מגעילה. ואל תתרצי את זה בהתפרצויות הורמונליות. כן, כן, אחרי כל הדיבורים המתוקים, מסתבר שאת הכלבה האמיתית. אבל זה בסדר. אני סולחת לך. את העונש האמיתי שלך את תקבלי בפברואר. והלוואי שתגיעי לבית החולים עם פתיחה מלאה ולא יתנו לך אפידורל! אגב, אם תלמדי לעפעף שם, תוכלי להפליט את התינוק כאילו היה טייס ממטוס בוער, בלי בעיה ובלי אפידורל. ועוד אגב אחד: אם את מרגישה שאת לא מקבלת מספיק תמיכה פה בפורום, שלא מתחשבים במצבך העדין, את ממש צודקת. שאמליץ לך על פורום אחר שיהלום את מצבך? יש שם מלא בנות, וכולן מתחלקות בהרמוניה מושלמת זו עם זו ומדווחות על הבדיקות שלהם והבחילות, ההקאות והטחורים, וכולן קוראות באהבה ונחת לאבי תינוקן המשוער "בעלול", כי זה כזה חמוד כזה, ועושות רשימת קניות לשילב.
 
אני חושבת שיהיה נאה אם

נשתמש בכסף של הקופה קטנה שאספנו עבור מצבות לניקים רצוחים, ונקנה לשומוש קלטת עם מוסיקה של לוויתנים וחבצלות מים. זה ייתן לה את השלווה שהיא כה זקוקה לה בימים אלו. התפרצות כזאת וניבול פה עם כזו כמות של ג'יפה לא ראיתי ולא שמעתי מאז בקרתי בשוק הדגים בדאון טאון אסואן. שומוש, תעצמי עיניים ותעשי בלהגולולולגולבלבלגולווגלבלבלגוגלולבלבלבלבלבלו. זה משחרר.
 

קפת

New member
וואלה, אחלה רעיון

למרות שאני מכחישה שיש לנו קופה קטנה. וזה לא אני נגעתי בכסף. אפשר להזמין לה מקום ללידת מים בחוות הדולפינים בים המלח. זה גם מרגיע. דולפינים. גם מלח זה מרגיע. בעיקר את הדולפינים.
 
יש יותר מדי פסוריאזיס שם

חוות הצ'יפורות בריף באילת תהיה יותר מתאימה. אפשר גם למכור כרטיסים ללידה שלה. 115 שקלים ללידה כולל ארוחת דניס בינוני בגריל עם ציפס כפרי וסלט ירוק. קולה ושתייה קלה בתוספת תשלום. יש כרטיס מורחב 200 ש"ח שזה כל הדיל הקודם פלוס שנורקל ומשקפי צלילה והזמנה לברית/בריתה כבן משפחה של שומוש מדרגה רביעית. 700 ש"ח ותרשמי גם הזמנה לבר/בת מצווה פלוס סוכריות טופי תות אננס על חשבון הבית.
 
זה פה זה???

הייתי עדינה מארץ העדינות! ובפורום הורדרד עם הפרחים והדובונים לא מתייחסים אלי בחיבה, משום מה... הן לא כלכך ששות לשמוע על איך בדיוק נכנסתי למצב הזה, מבחינתן תינוקות באים מאהבה??!?!? (מוכר לכן הביטוי הזה?, לא, כך חשבתי...) טוב, אני חוזרת לשירותים, מסתבר שיש עוד כמה מיצי קיבה שנשארו בפנים ומשוועים לפרוץ החוצה ובדרכם לשרוף לי את הוושט! תודה לכן על ההבנה :) שומוש.
 

קפת

New member
אנחנו מאוד נשמח לשמוע

ולפרטי פרטי הפרטים איך נכנסת למצב הזה. תגמרי להקיא ושבי לכתוב.
 
למעלה