ברגע האחרון הוא פתאום נבהל הזיע ונלחץ ורצה להקים קואליציה עם

0bama1

New member
תסלח לי ידידי .מפלגת יש עתיד היא מפלגה של יאיר לפיד .מי שרצה

להצטרף ליאיר ידע זאת ,הוא ידי את חוקת המפלגה .ורובם המכריע נכנסו בזכותו בכלל לכנסת .הוא לא הכריח אף אחד ,הוא לא כפה על אף אחד ,אנשים הצטרפו מרצון .ולכן זו לא דיקטטורה .אני לא מדבר על איכות האנשים שלדעתי הם פשוט אנשים טובים ומוכשרים שבסהכ מייצגים את מי שהמפלגה הזו אמורה לייצג .
 

haemek15

New member
יפה! אין לך אג'נדה, אין לה כלום, רק מה שלפיד אומר, זה קובע

אז מה ההבדל בינו לבין קדאפי? לבין כל שליט יחיד אחר? אנחנו במדינה שבה הציבור בוחר, ואתם המצאתם משהו שמקובל בשמאל: לא עושים כלום אבל סומכים על השליט היחיד ש"יביא מנדטים" ותוכלו להמשיך ולהתבטל.
איזה מין צורה יש לכם?
 

0bama1

New member
אם אתה יודע לקרוא אז קרא את המצע של יש עתיד .אבל אתה לא תקרא

כי האמת תטפח לך בפנים .הוא החל בפעולות שאתם ודומיכם לא חלמתם בכלל לתקן .והקנאה שלכם ברעיונות של לפיד מעבירה אתכם על דעתכם .אתם לא מסוגלים להבין איך אתם שהבאתם את מחירי הדיור לרמה מטורפת .שזוגות נאנקים תחת יוקר המחיה .לא מסוגלים לראות שבא לשכונה בחור חדש ,שמראה לכם ו"לקלקלנים " איך מורידים מחיר של דירה במהירות .ואז "האגו מנייק " נבהל .שומו שמים אוי וואוי יאיר עומד להצליח עם התוכנית הזו .הפופולריות שלו תרקיע שחקים .כולם יצביעו לו .זו התאבדות פוליטית מצידי .אני חייב לנטרל ולעצור אותו אחרת אני גמרתי .ואז הטיפוס הזה שקיבל את התוכנית ואישר אותה בתקציב המדינה נבהל כהרגלו ועצר הכול .
את המחיר הוא ישלם ובגדול .למשל אותם זוגות שבנו על התוכנית מעם 0 לאחר שראו שהטיפוס הזה אישר אותה ,אמרו ובצדק כדאי להמתין הנה ראש הממשלה עצמו אישר אותה והמסכנים אכלו אותה .הם בני משפחותיהם ומקורביהם רואים את המכה שהם קיבלו .ולכן הם יצביעו נגדו .כך שהטיפוס הזה לא הבין שהוא במילכוד גם אם הוא יאשר וגם אם הוא לא יאשר הוא גמר ץ
 

haemek15

New member
מצביאי צבאו של נפוליאון תכננו למקם תותחים על העננים,

ואחרי חגיגות הנצחון המוקדמות מדי, הסתבר שהחיילים פישלו ולא הצליחו במשימה כה פשוטה. התכנון גאוני, חזק, אלגנטי, הבעיה זה החיילים הלא מקצועיים שהם האשמים כי הרעיון גאוני.

יש לכם מצע מצוחצח. נכון שהוא לא הצליח, אבל זה ראש הממשלה שאשם, לא לפיד. לפיד כתב דבר יפיפה, ואתם רפי השכל לא מבינים למה ביבי מפריע לו.
 

0bama1

New member
כאשר בתוך הצבא יש שטינקר שמפריע לנצח ,צריך להזיז אותו

ולהוציא אותו מהשירות בבוז .השטינקר זוהה ההןכחות נגדו קיימות .ועכשיו הוא יענש עיי המון רב של חיילים שסבלו ממנו .
 

0bama1

New member
לפיד העיף את מר ביבי מהשלטון רישמית עוד חודשים וחצי

 
למעלה