ברוכות הנמצאות! חדשה ומאושרת..

ברוכות הנמצאות! חדשה ומאושרת..

שלום לכולן!
אני בת 38, תאומה בעצמי, וגם אמא שלי תאומה. אז אצלנו זה לא דילג דור!
משאלתי התגשמה ואחרי שלושה ילדים מקסימים, שתי בנות ובן, אני בהריון עם תאומים חמודים

רציתי גם לדווח וגם להתייעץ...
קודם כל, רציתי לספר לכם על חוויה נהדרת של שקיפות עורפית בבית חולים בלינסון, עם רופא סבלן ומקצועי, דר' אורי יריב, שהסביר לנו כל מה שראה וכל מה שבדק, והיה מאוד קפדן במעבר בין עובר א לעובר ב. כשלא היה בטוח לגבי עובר מסוים, לגבי העובדה שהיה קטן בגודלו בשבוע מהשבוע שבו אני נמצאת, הלך וקרא אל חדר הבדיקה ל"גדול מכולם", כמו שהוא קרא לו: פרופסור מייזנר (!). התפלאנו ושמחנו מאוד! כי כשהתקשרתי להזמין את התור לבדיקה ושאלתי אם פרופ מייזנר יכול לבצע את הבדיקה, הפקידה צחקה ואמרה שהוא לא עושה את הבדיקות האלו מטעם קופת החולים.
אני מבקשת מכן הכוונה:
לגבי בדיקת בקירת המערכות (הראשונה והשניה), ולגבי מי השפיר. בתור מישהי עם כללית מושלם זהב (לא פלטינום), איך אתן מייעצות לי לנהוג?
באיזה אופן לקבוע תורים? אצל מי כדאי לקבוע?מהן המלצותיכן העדכניות?
תודה רבה רבה!
אני חושבת שאני כבר על הקצה מבחינת זמנים, ופוחדת שיגמרו לי כל התורים..
 
ברוכה הבאה. איזה בשורות טובות

רק רציתי לברך אותך. אני לא בכללית אז לא יכולה להמליץ. אם מעניין אותך לעשות סקירה אחת בפרטי אז אני ממליצה על פרופ בועז וויס בתל אביב. הוא מעולה אבל צריך לקבוע הרבה זמן מראש. אני לא עשיתי מי שפיר למרות גילי (36)קיבלנו תוצאות טובות בשקיפות עורפית אז החלטנו להתמקד בסקירות טובות. בהצלחה ושיהיה לך הריון ארוך ומשעמם :)
 
ברוכה הבאה

ברוכה הבאה!!!! קודם כול מאחלת לך הריון בריא, שלם, תקין וקל!
הרופא המטפל שלי אמר לי שכול רופא באיכילוב הוא נהדר ופשוט לעשות שם. כך עשיתי והייתה לי חוויה טובה ומוצלחת (התוצאות לא הגיעו עדיין, אך מתפללת לטוב).
בהצלחה
 
מזל טוב :)

אומנם אני מהצפון ואני עם שלישייה אז פשוט קבעתי את הכל באופן פרטי אבל גם אני בכללית עם מושלם זהב אז אני יכולה להגיד לך שאם תעשי באופן פרטי את יכולה לפצל את החשבון של הסקירה הראשונה כך שתקבלי בערך חצי מהסכום.
כללית מחזיקה בערך 600 שח (כ50% מערך הטיפול ולא יותר מ600) עבור סקירה לעובר יחיד כך שתעשי שתי קבלות כל אחת על סך של 1200 שח ותקבלי חצי מזה ועוד קבלה עבור היתרה בטענת ייעוץ או משהו כזה (מגיעים לך 4 יעוצים בשנה בהריון). אם את צריכה עוד משהו בכיף...
 

ארי1807

New member
מזל טוב ושאלה

איך התרשמת מאור יריב??מקצועי המליצו לי ללכת אליו לסקירה בפרטי
 
למעלה