ברוכים הבאים לכולם

SaintJohn

New member
ברוכים הבאים לכולם../images/Emo70.gif

פורום מעריצי להקת אירוסמית' יוצא לדרך! תודה לכל אלו שכבר איחלו, אני מקווה שתמשיכו לבקר אותנו! נראה לי שזו התחלה של משהו לא רע בכלל... אז קדימה: !'Just push play and let the music do the talkin
 

balck snow

New member
מזללללללללללל טוב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אחרי מלאההההה מלאה מלאה זמן מלאה נסיונות והממ אהם כישלונות פורום ארוסמית של טפוז יוצא לדרך
אז מזל טוב ענקי
ואי אני מתה אל האייקיון הזה
 

בינג

New member
מזל טוב! ../images/Emo49.gif

סוף סוף! חיכיתי לפתיחה, והייתי בפורום מהייד פארק!! יפה, נקווה שהפורום יישאר ויצליח עד סוף החופש, וגם לכבוד חנוכה, חד שמח!!!
ולא לשכוח את קריסמס!!!
ולכבוד הפתיחה, קבלו תמונה משולטת!!
 

rocket

New member
יאאאאאאאאאאאא !!!!!!!

סוף סוף !!! אני חולה על הלהקה הזאת כבר כמה שנים טובות !!! איפה הייתם כשחיפשתי נואשות מעריצים של אירוסמית להתכבת איתם ? :) בהצלחה עם ניהול הפורום ! :)
 

SaintJohn

New member
שאלה לא קלה

קודם כל תודה על כל הברכות! בוטלג בעיקרון זה לא בדיוק משהו חוקי. יש פה עבירה על זכויות יוצרים. מכיוון שזו עבירה על החוק, אני לא רוצה לעודד תופעות כאלו, לרבות דיונים על הנושא. אבל אירוסמית', כמו אמנים לא מעטים אחרים, הוציאו "בוטלג רשמי". עליו אפשר בהחלט ואף רצוי לדבר. מי שבכל זאת לא יכול להתאפק וחייב לדבר על הנושא, מתבקש לא לעשות זאת מעל גבי הפורום אלא במערכת מסרים אישית: אייסיקיו, מסרים, אימייל, מסנג'ר וכד'. קשה לי להאמין שאני אשנה את ההנחיות הללו, אבל אם אני אשנה אותן אז אני אדאג לעדכן בפורום.
 

SaintJohn

New member
אין לי את ההגדרה הרשמית

אבל bootleg בעיקרון זו הקלטה של אמן מסוים שהוקלט ללא ידיעתו. בדרך כלל מדובר בהקלטות של הופעות חיות. מי שמקליט יצירה של אמן ללא ידיעתו והסכמתו, אז יש פה עבירה על חוק זכויות יוצרים. מה גם שאותו אמן לא מרוויח על ההפצה של אותה הקלטה. כיום יש תעשיה בלתי ניתנת לעצירה בכל העולם של בוטלגים מכל הבא ליד, והתופעה הזו היא לא חוקית.
 

rocket

New member
רגע יש לי שאלה ...

למה הפורום לא ברשימת הפורומים של תפוז ?
 

SaintJohn

New member
כי הוא חדש

בעמוד הקהילות הוא מופיע בצד ימין בחלון "קהילות חדשות". בקרוב ממש הפורום יוצב בשכנות לאטומיק קיטן ואלניס מוריסט.
 

בינג

New member
אבל האמת

שיש כמה בוטלגים טובים, ובאחד הבוטלגים סטיבן אמר: "I hope your bootleging cause i want to see that next week" ... וה"בוטלג הרשמי" הוא כמוסן דיסק כבדיחה על כל הבוטלגים שהיו באותה התקופה, אבל כמו שתם קבעתם, אני לא אדבר פה על בוטלגים...
 
למעלה