ברוכים הבאים לפורום העיר חולון אשמח לשרשור...

ואגב בריזה זה לא מקום פרטי חד משמעית!!!

זה מקום ששייך לחברה לבילו ובידור ששייכת לעיריית חולון ואף נהנית מהרווחים של המקום
 

רואי

New member
שלום שלום. ברכות על הפורום החדש. שיהיה בהצלחה

גם אני מחולון. נעים להכיר. נקווה שהפורום הזה ינחל הצלחה.
 

רואי

New member
חח. איזה מצחיק אתה אודי...

רשמת בפורום של וואינט חולון והפנת לפורום הזה. גדול!!!
 
אני מבין שצריך להתחיל בהליך גיוס לפני....

כל ההתחלות קשות
 

ben57

New member
גם אני חדש

גם אני חדש כאן קוראים לי בן אני בן 20 מחולון אני ברוב הזמן הפנוי של אני מתעסק בהוסטינג ( אחסון אתרים ) ברוב האירועים של חולון כמו ביום העצמאות ניתן לראות אותי יש לי באסטות מושקעות במיוחד כמובן אני חייל משרת בחייל האוויר ( פלמחים ) כמובן העיסוקים האמיתיים שלי זה רואה חשבון סוג ב' בקיצור אודי אני מאחל לך הרבה הצלחה עם הפורום וכמובן תן פייט חיובי לפורום חולון בווונט !! בברכה בן !
 

אלדד(מ)

New member
ברכות להצלחה גם ממני - כתושב חולון משנת 1970

אגב פורום חולון בYnet שאני לא מכיר, יש לדוברות עיריית חולון קיר בפייסבוק. אני מציע לקרוא שם ולהביע דעה כאן- כי משום מה הם לא מגיבים על הערות ותגובות שם. מה דעתך? http://www.facebook.com/home.php#!/holon.muni. עיריית ראשון גבתה ארנונה מעבר לצרכיה, וכתוצאה מכך הוחלט במועצת העיר לבקש ממשרד הפנים להוריד את הארנונה ב 2% - וגם קיבלה אישור. לעיריית חולון, שמשלימה כל שנת תקציב בעודפים גדולים, וגם מקבלת מענק ממשרד הפנים יש תאבון גדול - והיא מבקשת אישור להעלאת הארנונה שגם כך גבוהה. מה בכוחנו הדל לעשות?
 
אלדד ברוך הבא נעים להכיר

אני רק אציין מטרת הפורום פה היא לתת במה לתושבים אני לא מתכוון לתת במה לגורמיה מהעיריה להגיב מידי פעם אבל הפורום אינו מייצג את עיריית חולון אלא את תושבי חולון
 
ברכות לפורום החדש ו ../images/Emo50.gif ../images/Emo70.gif

היה לי הכבוד לנהל את פורום בת ים, חולון ואזור שנסגר לפני חצי שנה עקב מיעוט גולשים.. בשנה האחרונה לקיומו- בה אני ניהלתי אותו, חל שיפור מסויים ביחס למנהלת הקודמת, אך עדיין הפורום סבל מבעיות "חוסר שיווק" (בודדים ידעו על קייומו של פורום זה). לא משנה אילו נושאים העלתי לפורום- לא היו מספיק גולשים שיפתחו דיון.. נקווה שמנהלי האשכול הפיקו לקחים, ויפעלו יותר לפרסום וחשיפת הפורום לכמה שיותר אנישם (קיים פוטנציאל עצום לפורום של עיר כה גדולה ). אז שיהיה לפורום המון בהצלחה, ואשתדל לתרום כמה שאוכל בתור גולש ותושב איכפתי של העיר.
 
דניאל היקר המון תודה

אשמח לשמוע ממך וכמה שיותר בפורום המתחדש ונקוה לשווק אותו בצורה מוצלחת
 
נעים מאוד אודי,שמי עמית../images/Emo13.gif

בס"ד נשוי ואב לילד. מתגורר בעיר זה קצת יותר מ-5 שנים. מרוצה ברוך השם,וחולון עלתה לתודעה הלאומית בנוסף לכך שמוטי ששון נבחר כאחד מעשרת ראשי הערים המובילים בעולם,גם הזמרת דיאנה גולבי זכתה אותנו בכבוד עצום כשזכתה בגמר כוכב נולד. שנה טובה
.
 
חן חן אודי ובהצלחה רבה לך../images/Emo45.gif

בס"ד ודרך אגב,כולכם מוזמנים בשבתות וחגים לבית הכנסת:ותיקים הנמצא ברחוב העליה השניה. כִּי בֵיתִי, בֵּית-תְּפִלָּה יִקָּרֵא לְכָל-הָעַמִּים.(ישעיהו,פרק נ"ו,פסוק ז'). שבוע טוב ובשורות טובות
 
אני שנים הייתי הולך לאהבה ואחוה

אצל הרב חכם עזרא בית כנסת ספרדי קטן ואינטימי כל הילדות שלי עברה שמה
 
שניהם קרובים אליי מרחק כמה פסיעות../images/Emo9.gif

בס"ד ואשריך ואשרינו ששם התפללת ולמדת את דברי התורה. אז אודי איך נאמר יחדיו מספר תהילים,מזמור ל"ד: ד גַּדְּלוּ לַיהוָה אִתִּי; וּנְרוֹמְמָה שְׁמוֹ יַחְדָּו.
. טפו,טפו טפו,בן פורת יוסף בן פורת עלי עין,חולון היא סמל ודוגמא ומופת של חיים מודרניים- לצד רבים ששומרי מסורת ודתיים החיים בה. בכל אופן חשוב שנשנן את:וצדיק באמונתו יחיה(חבקוק,פרק ב',פסוק ד').
 
למעלה