ברוכים הבאים לפורום יהדות ומדע!

SupermanZW

Well-known member
ברוכים הבאים לפורום יהדות ומדע!

תורה ומדע, סותרים? משלימים? שני חלקים של אותו השלם? פורום זה דן בכל השאלות הנוגעות ליהדות ומדע. לאנשים חושבים עם ראש פתוח בלבד. תהנו!
 

ערב רב

New member
אני חושב שאתה לא ראוי לנהל פורום

לאור התנהגותך בפורום אתאיזם, אני לא חושב שתפוז צריכים לעודד גדפנים סדרתיים ואין לי ספק שאפשר למצוא המון מאמינים מנומסים שיסכימו לנהג פורום, בדעתי להעביר את חוות דעתי להנהלת הפורומים. יחד עם זאת, שנה זה הרבה זמן, אולי אשנה את דעתי במהלכה.
 

Laxir

New member
תהנה בפורום החדש.

למרות הנושא המענין, לא אקח חלק בדיונים אשר יועלו כאן, אני רואה בפורום הזה גרורה של פורום אתאיזם בתפוז.
 

gdisrael

New member
לא, זהו ממש לא גרורה של פורום אתאיז

-ם. ראה את הודעת הפתיחה, וראה מדוע נפתח פורום זה. והודעת "עניתי על כך בהודעת פתיחתי". הפורום נפתח בשביל לנהל דיון שווה בין שני הצדדים, ללא צנזורה, אך בלשון נקייה. אמנם בפורום אתאיזם אין צנזורה, אך שווין ולשון-נקיה - אין מושגים הידועים שם. הדבר היחיד המשותף לפורום אתאיזם, ופורום זה - הוא הנושא הנידון. הבמה ? פתוחה יותר לכלל-הציבור. והלשון ? פה תהיה צחורה כשלג, להבדיל משם.
 

Laxir

New member
זה אכן גרורה של פורום אתאיזם, עוד

מעט יפתח כאן המנהל שרשור עם הכותרת "מדיניות האכיפה הנוקשה" ובה הוא מכריז שכל מי שלא ישמע לתקנון יחסם מידית. חלק גדול מן המשתתפים כאן הגיעו מפורום אתאיזם(כולל המנהל הנכבד), ולכן זה אכן גרורה של פורום אתאיזם. אתה האחרון שמדבר בשפה נקיה, אל תתמם.
 

gdisrael

New member
טול קורה מבין עייניך

אתה מבזה את עצמך, לאקסיר. הפורום הלז לא יכול להיות גרורה של פורום אתאיזם, מהסיבה הפשוטה - הנושאים הנידונים שונים בתכילתם. פורום זה עוסק ביהדות בפרט, במקביל - במדע בפרט, ובמקביל - מה שבניהם. דהיינו, פורום תאיזם. פורום א-תאיזם, עוסק באנטי-דת, אנטי-אמונה, אנטי-כוח-עליון. אם אתה רואה נושאים אלו בתור גרורה של נושאים אלו, בדוק עצמך. וכי למה מנהל פורום אתאיזם הוא המנהל כאן ? תחילה הייתי אמור הנני להיות המנהל, אך מפאת גילי הצעיר, זה נבצר ממני. במקביל, רציתי שסופר-מן ינהל עימי, לצידי, מכיוון שתהיה במה שווה לאתאיסטים, ולתאיסטים, וסופר-מן הוא מהיחידים המוסריים באמחתכם. בעניין התקנון, אני הוא קובע התקנון, והוא לא יהיה בד בבד עם תקנון פורום אתאיזם. התקנון עדיין לא נוסח, אך הרעיון הכללי שלו. אחרי 3 אזהרות -> חסימה יומית. אחרי 3 חסימות יומיות -> חסימה שבועית. אחרי 3 חסימות שבועיות -> חסימה חודשית. אחרי 3 חסימות חודשיות -> חסימה שנתית. אחרי 3 חסימות שנתיות -> חסימה לצמיתות. יש לך מושג כמה זמן יקח לך להגיע לחסימה שבועית ? דהיינו, התקנון לא "אכיפה נוקשה". ועוד ינתנו לך 3 אזהרות עד שתחסם, ובפעם הרביעית - חסימה יומית. דהיינו אתה צריך לעבור 3 חסימות + מעידה נוספת - חסימה יומית (4 הודעות בעלות אופי פוגעני). X3 דהיינו, 12 הודעות בעלות אופי פוגעני, ולאחר עוד 3 אזהרות, הפעם ה - 16 כבר תהיה חסימה שבועית. "חלק גדול מן המשתתפים כאן הגיעו מפורום אתאיזם(כולל המנהל הנכבד), ולכן זה אכן גרורה של פורום אתאיזם" לא, ראה סביבך, המשתתפים ברובם אינם מפורום אתאיזם. וישנם מאמינים רבים בפורום זה, להבדיל מפורום אתאיסם. המנהל הנכבד - הסברתי כבר מדוע הינו המנהלל. "אתה האחרון שמדבר בשפה נקיה, אל תתמם." דמגוגיה זולה, ואכן - ותו לא. נאמר בשביל לקומם בלבד, ומה גם - שרחוק שנות אור מן האמת לאמיתה. וראה מה כתבתי כאן : >אלא שהדיבור המתנהל שם (גם אני מודה באשמה) הוא לכל הפחות דיבור בזוי, נלוז, וגדוש השמצות וגידופים - דהיינו, דיבור-ליצים.< וכי זו התממות ? דהיינו, אף לא דיברתי אודתיי. וכבר שדיברתי - הודעתי באשמה. אז אין דברייך דמגוגיה - ועוד הזולה שבהם ?
 

MOOLKI

New member
מה דעתך

לדבר כמו בן אדם שקצת יותר צעיר מסבא שלי ? אתה מכניס מילים גבוהות יחסית (גבוה זה יחסי כמובן) במשפטים פשוטים מידי ומהצד זה פשוט נראה מגוחך. זה זמן רב שאתה כותב כך ולא ברור לי מדוע... זה כמעט כמו תסמין המילים באנגלית של גוברנור והמבין יבין...
 
../images/Emo50.gif../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif

ברוכים הבאים לפרדס
 

AdonAsda

New member
איך שיכנעת אותם לתת לך לנהל עוד

פורום? אתה בקושי מנהל אחד...
 

gdisrael

New member
אני הוא זה שהציע לפתוח הפורום

כצד שווה עם פורום אתאיזם, אשר לא מאפשר לנו התאיסטים לנהל בו דיונים. אם כן, מדוע סופר מן מכהן איתי יחד בניהול (אך אני רק מנהל רעיוני, כל ניהול הפורום מתבצע על ידי סופר-מן) מכיוון שאני רוצה שזו תהיה במה שווה לתאיסטים, ולא-תאיסטים, ולכן - סופר מן הינו המנהל, שלא תגידו חלילה שמתצבעת אפליה. ושיפוט המחיקה ? שלו הוא ! כל הודעת נוסח הפרכת מציאות האל או הפרכת התורה, יתקבלו. כל הודעה, באשר נוסחה, הכוללת לשון-פוגענית - תמחק לאלתר.
 
כולל את הודעות הדוסים

על כל תגובה שאין להם מה לענות, ומיד מתחילים לפתוח בגסיות, האם גם את הודעותיהם סופרמן יעז למחוק?
 

gdisrael

New member
ברור, לא רק שאת הודעתינו

אף אני, gdisrael, והן סופר-מן בעצמו, תמחקנה על הודעה, אשר תהיה בעלת אופי פוגעני מצדנו, ואף נחסם. ואם רצונך, אף תפנה להנהלה לתלונות. אך עדיין אתה דוגל בטענתך - על אף שהיא חסרת הוכחות ועמוד-שדרה. אני עדיין מחכה ולו לתגובה אחת, אשר נשארנו ללא מענה מולה.
 
אציין זאת עבורי לתזכורת

וכשאשוב לגלוש דרך המכשף אשתדל לצור כמה קיצורי דרך עבורך. ואתה תיווכח שבכל פעם שלא נמצא מענה בפיהם הם התחילו בקללות. ועד שהרגילו אותי להשתמש בניבולי פה כמה חבל שסופרמן ביטל את אותו ג``ע של שוטים. ומן הסתם נרדם לו בשמירה וע``כ הבלגן חוגג.
 

SupermanZW

Well-known member
בהנהלה סבורים שאני מנהלו הכי טוב

שאפשר, למרות שמצבו יכול היה להיות הרבה יותר טוב, רוב הבעיות בפורום אתאיזם אינן באשמתי והדבר ידוע להנהלה, עד כה קודמי תפקדו בתפקידי הרבה פחות טוב ממני.
 
למעלה