ברוכים הבאים
- ותגובה במרוכז

ברוכים הבאים ../images/Emo140.gif - ותגובה במרוכז

אני רוצה לברך את כל משתתפי הפורום החדשים
, בתור פורום ראשון שאני מנהלת זה ממש כיף לראות אנשים מתקבצים פה (תסמין "מסיבת יומולדת
": עושים מסיבה ופוחדים שאף אחד לא יבוא...). אנשים אמרו כאן כמה דברים ממש טובים שרציתי להגיב עליהם, אבל בגלל שהשרשורים עוד קטנים זה פשוט נראה כאילו אני מורחת את הניק שלי בכל מקום אפשרי, ואף פעם לא הייתי מהאקסביציוניסטיים, ועל כן אני אגיב כאן במרוכז, אתם מוזמנים לשרשר לכאן ונוכל כולנו לקיים שיחה תחת שרשור אחד. ל-roshyarok, בקשר לצביעה. מאוד חשוב לבקש רשות מבעל הדירה. זאת באמת דירה שלו, ומן הסתם כולם חוששים כשהם מעבירים נכס לכדי צעירים פוחזים שכמונו
. מצד שני, נראה לי שאם באים יפה לבעל הדירה, ומסבירים לו איך רוצים לצבוע (לא יותר מדי, רק לומר "להכניס צבע נעים לחדר"), ובמקביל מצהירים מיד שברגע שאתם עוזבים אתם מחזירים את המצב לקדמותו, אז קיים סיכוי לא רע שהוא יסכים. זה משתנה מאדם לאדם, אבל כיום יש פתיחות גדולה יותר בארץ לקירות צבעוניים. ל-shlomit, אני חושבת שאף אחד לא יכול לבוא ולשפוט אם את נורמלית או לא בעניין הזה, כי זה עניין אישי. היתה לי חברה פחות או יותר במצבך, ובנוסף ממה שראיתי גם היו לה יחסים אולטרא נוחים עם ההורים שלה (אם כבר אני חושבת שלה, בדומה לקישקוש, הפריע שהם אפילו קצת אדישים לה ולדברים שמטרידים אותה.). מה שכן, היא בכל זאת נשארה בבית לתקופת הלימודים, כי כמו שאת אומרת, לא היה שום הגיון לעזוב באותה שעה, ומה שחוזרים ואומרים כאן, לגבי זה שהעסק יקר, הוא באמת נכון. שווה את זה, אבל יקר.
 

קישקוש

New member
תרכיז..

אם כבר- אז רציתי לומר לך סחטיין על הפורום! נורא כיף שיש עם מי לחלוק כלמיני התלבטויות ורעיונות. לצערי אין לי בדירה אינטרנט, כך שאזכה לבקר פה רק פעם בשבוע- בסוף שבוע, אצל ההורים. (וגם זה רק חלקי, כי אני שומרת שבת..) אז הרבה הצלחה- בפורום, בדירות החדשות והישנות, ובחיים החופשיים שלנו! יחי החופש!
 
תודה על המחמאות והאיחולים ../images/Emo98.gif

ובאמת, לזה נועד הפורום. אין חובת נוכחות, תבואי מתי שבא לך, הסלון פתוח לרווחה...
 

קישקוש

New member
לא מעבירים רשימה שמית??

נרגעתי :)) הבעיה היחידה היא שאני בטח אפספס מידע חשוב, ולהתחיל לנבור בארכיון כל שבוע זה נראה לי התאבדות.. אני מתחילה לשקול ברצינות הכנסת אינטרנט לדירה. (לא משנה שקודם אני צריכה מחשב משלי. פרט שולי..)
 
למעלה