ברכות , ברכות

ברכות , ברכות ../images/Emo20.gif

שלום לך, אני גלי, אחראית תמיכה והדרכת מרצים בבניית אתרי לימודים ללמידה מרחוק. מצורפים קישורים לאתר מרכז התמיכה ולאתר הסטודנטים באונ´ חיפה. שיהיה לכולנו בהצלחה! בנוסף לכך הייתי רוצה לשאול את באי הפורום בדבר תכניות לימודים מרחוק לתואר שני בחו"ל. מה ידוע לכם על תכניות אלה?
 
שלום גלי מחיפה, ראיתי את האתר

אני מבינה שאתם משלבים את מערכת הי לרן. את יכולה לספר קצת על ההטמעה של הלמידה מרחוק באוניברסיטת חיפה? ולשאלתך: יש מסגרות לתארים מתקדמים בלמידה מרחוק בחו"ל. אך התארים, למיטב ידיעתי, אינם מוכרים בארץ.
 
הטמעה של למידה מרחוק באונ´ חיפה

באוניברסיטת חיפה נבחרה מעטפת הלמידה "HighLearn" לשמש כמעטפת לקורסים המתוקשבים בקמפוס. אנו מאפשרים למרצים לפתוח קורסים מתוקשבים ברמות שונות של תקשוב, החל מ"סתם" מתן אפשרות למרצה להעלות סילבוס וכמה תקצירי הרצאות לרשת, וכלה בקורסים שמאפשרים למרצה להעביר את רוב הקורס באמצעות הרשת (חוץ משלוש-ארבע פגישות במהלך הסמסטר). כן ישנם מרצים המאפשרים לסטודנטים להדפיס את המצגות אותן הם מעוניינים להעביר בהרצאות, לפני מועד ההרצאה, כך שהסטודנטים יכולים לשבת בכיתה ולהיות מרוכזים בשיעור במקום בכתיבה, וכן כאלה המאפשרים תרגול עצמי. מעטים מנסים (לא תמיד תוך שיתוף פעולה רב מדי) להשתמש בפורומים לצורך תקשורת עם הסטודנטים ובין הסטודנטים לבין עצמם. אני אחראית על הטמעת מעטפת הלמידה ע"י המרצים , וזאת על ידי סדנאות מודולריות (הרצאות פרונטליות בנות שעה כל אחת ובסה"כ הכשרה בסיסית בת 8 שעות), תמיכה אישית במרצים ולפי הצורך הדרכות ריענון (אין מה לעשות, כלי שלא משתמשים בו, נשכח מהר מאוד).
 
תארים מתקדמים בלמידה מרחוק

אשמח לקבל עוד מידע מפורט יותר, גם אם הם אינם מוכרים בארץ.
 
בבקשה, תארים מתקדמים בלמידה מרחוק

גלי, באתר הבא תמצאי שפע תוכניות לתארים מתקדמים בארה"ב בלמידה מרחוק.
 
למעלה