ברכות להקמת הפורום- גם אני שייכת לכ

ברכות להקמת הפורום- גם אני שייכת לכ

שלום ושלומות לכולכם! אני עוקבת אחריכם מתחילת הקמת הפורום והתלבטתי האם להצטרף אליכם או לא? האמת היא, שלפני כמה זמן חיפשתי פורום כזה ולא ממש מצאתי ולכן הצטרפתי לפורום של פוריות. אני רואה שכל הסיפורים כאן מאוד עצובים. גם הסיפור שלי הוא מאוד מדכא ולכן חיכיתי אולי, לראות סיפורים אופטימיים יותר. אני אשמח אם מישהו יכתוב על הריונות או יותר נכון, על לידות של נשים שעברו הפלות חוזרות. אכתוב בקצרה את הסיפור שלי ושמח לקבל תגובות. אני נשואה 8 שנים ומהניסיון הראשון נקלטתי להריון. ההפלה היתה בשבוע-12 כאשר הדופק כבר הפסיק להתפתח בשבוע ה-8. כך קרה גם בהריונות ה-2 וה-3, רק שכאן היו לי דימומים, בשבוע ה-10 וה-9, באולטראסאונד לא היה דופק כבר בשבוע ה-8. בהריון הרביעי היה היה לי הריון מחוץ לרחם ובתוך הרחם. זה היה בערב ראש השנה .הבטן התנפחה לי, לא יכולתי לזוז, לשבת או לשכב, לקחו אותי לביה"ח וכאשר הגעתי הם חשבו בהתחלה שבאתי ללדת (למרות שאני לא שמנה ), הייתי נפוחה מאוד. בקיצור קראו לרופא תורן שלקח אותי ישר לחדר נתוח. היה לי הריון בשחלה וגם בתוך הרחם והוא גם הוציא לי קרישי דם מהבטן. בסופו של דבר הייתי בסכנת מוות ולדברי הרופא, חסרו 10 דקות ביני לבין המוות, "הגעת בדקה ה-99". אחרי כל זה, פחדתי להיות שוב בהריון ו-3 חודשים לא קיימתי יחסי-מין מתוך פחד לעבור את זה שוב, כי אני נכנסתי לכל ההריונות מזריקות ומקיום יחסי-מין, ללא הזרעות או הפריות. ההריון ה-5, שוב נקלטתי לבד ללא כל טיפול ובדיוק לפני הפריה שעמדנו לעשות. שוב דימומים, שוב לעובר היה חסר דופק, שוב גרידה, שוב הפלה. הבדיקות שעברתי עד היום: 4 צילומי רחם, היסטרוסקופיה, בדיקות גנטיו, מחלות זיהומיות, תפקודי קרישה, סיווג רקמות ועוד. הכל תקין וגם אם יש משהו אז זאת בעיה שנפתרה, או נפתרת כיום כשאני עוברת טיפולי הפריה. האם יש מישהי שהצליחה ללדת לאחר הפלות חוזרות??? אשמח גם לשמוע תגובות אחרות. בתקווה להיות אופטימית יותר ובאיחולי הצלחה גם לכם, קרן-אור
 
קרן אור יקרה

אכן סיפור כואב וקשה יש לך. אובדן הריון הוא אכזרי ועצוב, בוודאי כשהוא קורה פעם אחר פעם אחר פעם. אני מניחה שעברת בירור אצל מומחה להפלות חוזרות. בוודאי שיש נשים שיולדות אחרי הרבה הפלות, אבל אולי הן לא נכנסות לפורום הזה. חיבוק גדול גדול וקרן של תקווה ענקית זוהרה
 
זוהרה תודה רבה על התמיכה../images/Emo39.gif

אני חושבת שקראתי את הסיפור שלך ואני מאחלת גם לך הריון תקין ומהנה, שבסופו של דבר יביא את הדבר הנכסף והיקר ביותר בעולם.
 
לקרן אור../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif היקרה!

ראשית, תודנ על האיחולים... הפורום נועד בדיוק לנושאים מסוג התמודדות עם הפלות ואבדני הריון. אני מאד מעריך אותך על הדרך בה את מתמודדת עם המסלול הלא קל שעברת עד כה. לצערי איני יכול לסייע לך בקטע הרפואי (איני רופא), ורק יכול לחזק את ידייך ולהתפלל עבורך כי בקרוב את ובן זוגך תגלו קרן אור ע-נ-ק-י-ת!!! מאחל לך רק טוב! ממני, תמיד איתנו.
 

MoonTay

New member
בוודאי שיש.

שני מקרים שאני מכירה: 1) דודה שלי עברה 6 (!!!) הפלות לאחר הילד הראשון שלה, בכל מיני שלבים של הריונות ואחריהם הביאה עוד שני ילדים. 2) אמא של חבר טוב שלי הפילה 10 (!!!) פעמים עד שילדה את בנה הראשון, מתוכם 3 הריונות שהסתיימו בחודש התשיעי. מתוך שלושת ההריונות התינוק מת במהלך הלידה. כיום יש לה 3 ילדים. יש הצלחות, אם לא מתייאשים. העניין הוא לא האם יש הצלחות, אלא עד כמה את חזקה נפשית+ פיזית על מנת לא להתייאש. ממה שאני קוראת את חזקה מאוד, היי אופטימית את עוד תאחזי תינוק. לא כולנו מסוגלות לנסות שוב ושוב- לך יש את זה!
 
קרן אור

כן , אני עברתי שתי הפלות אמנם, אבל הם די מזעזעות- אחת בשבוע 15 עם ירידת מים.(שזה ממש לידה) והשניה בשבוע 23 בלידה מוקדמת שהתינוק נולד חי ונפטר כמה דקות אחרי.... והיום יש לי תינוק חי בריא ושלם ב"ה בן 8 שבועות כל ההריון היתי די היסטרית-לא הפסקתי להתפלל ולבקש והפעם גם החלטתי שאני "בורחת" מכל הרופאים והרפואות מאחר שאף אחד מהם לא ידע למה ואיך וערכו בי את כל הניסוים האפשרים שאפשר לבצע כולל כמה דברים שכתבת שם למטה. והנה- הבלתי יאומן קרה! אגב הרופאים המליצו "לתפור" והמליצו מעקב צמוד והמליצו ובלה בלה בלה... קרן אור- אל תתיאשי כי יש מי משגיח ומכוון! כל ההריון אמרתי לעצמי שאם הקב"ה רוצה שיהיה לי ילד אני לא צריכה שום רופא. והנה הבלתי יאומן קרה.. אני יושבת ומסתכלת עליו ואני עדיין לא מאמינה שזה שלי. ב"ה גם לך יהיה !
 
למעלה