ברכות על הפורום !

ברכות על הפורום !

הגיע הזמן לגברים תנתן זכות הדיבור . ויש הרבה מה להגיד :על פמניזם דורסני, על הסתה נגד גברים, על צביעות של פמניסטיות, על חוקים ומוסכמות שמפלות גברים ...
 

שרונהה

New member
ניאו האחד שלום לך אבל הגעת למקום

הלא נכון..... כאן זה לא פורום נגד נשים....... אם אתה חושב שתמצא פה במה להוציא את מה שיש לך נגד נשים, זה לא המקום. זה פורום בעד שוויון. כאן דנים בגבר החדש בעידן המודרני, איך הוא משתלב ולומד לחיות עם האישה שאיתו, כאן הוא לומד להבין את האישה בעידן הפמיניזם, שאינו דורסני אלא מבקש שוויון........
 
לא רק מבקש שוויון כלל

מבקש זכויות לנשים. חלקם בדרך לשוויון חלקם בדרך שלא קשורה לשוויון . האם לאסור פורנו בטלווזיה קשורה לשוויון? האם לאסור זנותאו גרכבם שהולכים לזונות (לפי הצעה חדשה ) קשורה לשוויון ? האם לאסור על גברים לספר בדיחות גסות ליד נשים או לשים תמונה פרונו במשרד קשורה לשוויון ? האם השוויון כולל גם ביטול סחטנות המזונות וחישוב יותר נכון של המשכורת של שני בני הזוג במזונות ? האם שוויון כולל גם ביטול חוקים מפלים של קבלת ילדים בעת גירושים כמו הוראת חוק חזקת הגיל הרך שמונע מאבות גרושים לקבל ילדהם מתחת לגיל 6 ? לא היא קשורה לנסיונות של הפמנסטיות לחפש דרכים לנגח גברים בדרך לאילופם .
 

אלמרה

New member
תודה לך ניאו האחד

תרומתך לפורום תתקבל בברכה אם אכן קראת והפנמת שאכן אין כאן במה נוספת נגד אלא אנחנו כאן רק בעד.
 
אוקי אז אני בעד שהפמניזם יעזוב

אותנו בשקט ! לחיות איך שבא לנו להיות נחמדים ולא נחמדים איך שבא לנו . האם זה פורום של חינוך מחדש כמו במשטרים אפלים שיסתמו פה הפה לגברים שחושבים אחרת מאותם פמניסטיות ? כי אז תשארו עם מעט מאוד גברים כאן. לא כולם בא להם לשמוע כל היום הטפות מוסר מפמינסטיות וחסידהם . מה שאני מנסה להגיד שיש מקום לדיוןבפרום מה זה גבר מודרני האם הוא חייב להיות פמניסטי ומה אם סתם להיות חדש ושובניסטי ? מי קבע מה טוב מה רע ?
 

אלמרה

New member
בדיוק זה המקום אחי!

ניאו אל נא תתפרץ לדלת שכולה פתוחה לרווחה ליותר מאדם אחד היה רושם שאולי כוונתך להתמודדות ולעימות. אנא האר דבריך ונעשה ונשמע.
 
תודה .. אז אולי באמת שאלה לדיון .

מהו גבר מודרני ? האם הוא חייב להיות מבין ומקשיב וקשוב לנשים ? ואולי דווקא מבין וקשוב לעצמו ?
 

אלמרה

New member
הפורום בן יומיים!!! תן לנו שאנס?

ואם תואיל לקרוא כל מה שכבר נכתב, תמצא כבר כמה כוונים.
 

אסקורט

New member
מהו גבר מודרני?

אין לנו תשובה מוכנה לשאלתך. אנחנו מנסים ביחד (נשים וגברים) למצוא לה תשובה. כל אדם, גבר או אישה חייב לדעתי להיות מבין וקשוב קודם כל לעצמו... בלי זה הוא לא יוכל להיות קשוב לאף אחד. הנושא באמת סבוך מכפי שיוכל לתת עליו אדם אחד את התשובה ולכן אנחנו כאן מאגדים כוחות... אך אנא, לחלוק רגשות וכעסים זה בסדר להיות בוטה לא... אני באופן אישי למרות שאני אישה לא דפקתי אותך בשום הסכם גירושין, ולא תבעתי אותך על הטרדה מינית רק כי עמדת לידי וסיפרת בדיחה גסה לחבר... החוקים פועלים לעיתים לטובת נשים לעיתים לטובת הגברים... למטבע יש שני צדדים. וכשגבר ואישה באמת מדברים עורכי הדין שותקים... רוצה לדבר?
 

שרונהה

New member
ניאו האחד.... אתה צודק......

בוא נתחיל מזה שתהיה מבין וקשוב לעצמך...... אבל באמת באמת.... באמת תקשיב לעצמך...... שאל את עצמך - איזו מערכת יחסים היית רוצה עם האישה שלך? הקשב טוב למה שעצמך יענה לך...... כשתקבל תשובות מעצמך, אנא, שתף אותנו ונתחיל בדיון מהו הגבר המודרני... מסכים???????????
 
אבל זה כל העניין

להיות קשוב לעצמך זה לא להיות דווקא קשוב לאישה שלך . זה להיות קשוב לרצונות שלך שהם חלקם גבריים ולא עולים בקנה אחד עם התכונות והתוכניות של נשים .
 

שרונהה

New member
ניאו האחד... לא הכנת שעורי בית../images/Emo6.gif

בקשתי ממך שתהיה קשוב לעצמך ותבוא לכאן עם התשובות שעצמך נתן לך.... אתה מתחמק? אני עדיין מחכה לשמוע מה עצמך אמר לך..... אחר כך נמשיך בדיון..
 
אמר לי? לא הפסיק לדבר שעה ...

בקיצור הוא אמר לי לא לעשות חשבון להמשיך להנות ולא לחשוב מה נשים יגידו ... להנות מסרט פורנו טוב למרות שהפמנסטיות מנסות לגמול אותנו מזה . לקנות לעצמי דברים מבגדים ,צעצועי מחשב ושלל אבזרים שעושים לי טוב גם אם הבת זוג צועקת" אבל למה אתה צריך את זה ". להמשיך להנות מספורט בטלווזיה ולבקש מהבת זוג שתשתוק ולצעוק בזמן המשחקים או כמו שקושניר אמר בהצגה איש המערות "הגבר לא רואה טלווזיה הגבר הוא = הטלווזיה חחחח. אז מודרני או לא לא יודע אבל קשוב לעצמך זה לא קשוב לאישה זה ברור לי .
 

אסקורט

New member
חשבנו שכבר איבדנו אותך

יופי שחזרת והפעם עם שיעורי בית... יש לי הרגשה רעה שאולי לא פגשת באמת פמינסיטיות. אז הנה אני אחת... לגבי סרט פורנו טוב: אני למשל שמחה שהגבר שלי יכול להנות מבלי להטריד אותי כשלא בא לי כי חזרתי מיום עבודה מתיש של התמודדות עם גברים שכישורי ניהול לא ממש הקטע החזק אצלהם... לקנות לעצמך דברים שעושים לך טוב: סבבה בתנאי שזה הדדי וכשאני קונה נעליים ב-700 ש"ח אתה לא צועק: "אבל למה את צריכה את זה". שאני אשתוק כשאתה רואה משחק: בכיף אבל שלא תבלבל לי במוח כשאני מדברת שעה וחצי בטלפון עם חברה. לצעוק בזמן המשחקים זה גם בסדר בתנאי שאם הילד יתעורר אתה תלך להרדים אותו שוב... נו מה אתה אומר? אחרי שגמרת להקשיב לעצמך זה כל כך נורא וכואב להקשיב דקה לפמיניסטית??
 

אסקורט

New member
שאלה...

כל כך הרבה נשים לא מתנהגות כך נקודה או כל כך הרבה נשים *שאתה מכיר* לא מתנהגות ככה?? הכרתי פסיכולוגית שכל הזמן אמרה שדומים נמשכים, ושלכן מהתבוננות באנשים או במקרה הזה נשים, שאתה נמשך אליהן, אתה יכול ללמוד על עצמך... אל תשאל אותי בבקשה מה אתה יכול ללמוד על עצמך מזה שהנשים שאתה נמשך אליהן לא נותנות לך לחיות כמו שאתה רוצה לחיות. אם אתה רוצה תשובה לשאלה הנ"ל חזור להקשיב לעצמך ותראה מה עצמך יגיד לך...(רק הצעה כמובן תעשה מה שאתה מבין)
 

XUXA141

New member
הבעיה לגבי הקניות היקרות..

נכון, אפשר בתאוריה להגיד "אם הוא קנה משהו בזבזני באלף שקל, אז גם אני אלך ואקנה" אבל אם מדובר בזוג שכירים למשל, שהכסף לא גדל על עצים אצלו, אז זה לא פתרון כי אם הבן זוג השני יבזבז רק כי הראשון בזבז, בסוף הם יתקעו עם מינוס ענק. במקרה של חשבון בנק משותף וניהול משק בית משותף, הוצאות החל מסכום מסוים צריכות להיות נידונות בין שני בני הזוג ולא לפי קריזות של אחד מהם. אחרת מהר מאד זה פשיטת רגל..
 
למעלה