ברכות.. על הפורום...

מאקי

New member
ברכות.. על הפורום...

עוד חצי שנה גם לי 2 חיילים. ואז נראה לי לפני כן ואחרי כן גם.... קשה לגייס תאומים לצבא.. כלומר לאמא שלהם קשה........... תוסיפו את התקנון לטגליינס.. ואולי גם מתכוני עוגיות לחיילים למשלוח או בכלל חבילות וכו.. נשתמע וגיוס קל לכולנו..
 

oshiko

New member
תודה. מחכה למתכונים וטיפים לחבילות.

שלום מאקי, וואו תאומים! אנחנו מדברים כאן על כל הבעיות ונדודי השינה סביב מתגייס אחד או מתגייסת אחת - ואת - קטן עליך! מה עושה מי שיש לו שלישיה? מצד שני את רגילה לזה מרגע לידתם - כל בעיה זה X2. תוכלי לשתף חוויות וטיפים עם עוד הורים לתאומים שמתגייסים (לא, לא עוד פורום, אחרת "תפוז" יתפוצצו !). התקנון נמצא בטגליינס. אני מקווה שעוד משתתפים/ות שקוראים את ההודעה שלך יעדכנו עם מתכונים וטיפים לחבילות בכלל. שיהיה בהצלחה! לאן מתגייסים השנים?
 

מאקי

New member
תאומים

אף פעם לא הבנתי שזה קשה עד ש 8 שנים אחכ היגיע אח שלהם.. וזה היה בדיחה לגד אחד.. ועוד אחד שישן כל הלילה רק אז הבנתי מה היה... הלם קרב.. חחחחחחחחחח ככה לשניהם פרופיל 97 שניהם ציונים (מה זה?) ופטריוטים (למה?) היא טרם החליטה סופית.. בין קרבי.. לבין להמשיך לבלות.. הוא.. בשקט מתאמן בים עם קבוצה.. למה בשקט? הוא לא ממש רוצה לערבב אותי ולהדאיג אותי.. אז רק אבא שלו שותף לענין.. מתכונים? אשמח לשתף ולהוסיף באחד הערבים הקרובים אעלה שלל לכאן בצורה מסודרת.. מתכונים שנוסו ועברו טלטלות דואר. אשמח ללמוד. תודה על האמפתיה והסימפטיה.
 
למעלה