ברכות על הפורום!

טילי2

New member
בי זה לא פגע, כי התאומים ילדו אותי

ולא אני אותם. הם הדבר הכי אנוכי שעשיתי ואני מודה להם יום יום שהם הצילו את חיינו. הגבתי על השיפוט. זכותו של כל אחד ללדת מתי שהוא רוצה גם אם לאחר זה נראה לא מוצדק, כל עוד הוא לוקח אחריות על הנולד וכל אחד בדרך שנראת לו ראויה, כולל באמצעות אחים גדולים, סבתא או דודה.
 

EFRATY10

New member
לדעתי לא. זו הגשמת חלום שלך.

ואפילו יש לך יותר מוכנות נפשית וסבלנות בגיל מבוגר יותר.
 

pf26

New member
דוקא כן!

אף אחד לא דיבר על להשתעשע, גם לא דובר על כך שאני "מצווה" על ילדי לקנות חיתולים וכו'. ההתבטאויות שלך ושל הכותבת שאחריך היו מאד לא עדינות וגם מאד שיפוטיות. נכון שזה אינט', אבל הפורומים לא קיימים כדי שתוכלי להשתלח במי שמביע דעה שונה ממך. יש דרכים להביע את דעתך בלי לפגוע ובלי להתלהם. שבי וקראי מה שכתבת וחשבי אם היו כותבים לך את הדברים האלה. מה היית מרגישה? אח"כ קראי את מה שכתבתי בשתי התגובות שלי ומה שכתבו אחרות שמתחברות לדברי. האם לדעתך תגובות כמו שלך יעודדו אנשים לכתוב? יעודדו אנשים לשיח בנושא? לא, התגובה שלך ("אשה בוגרת שהחליטה להשתעשע... בשביל מה לעשות בן זקונים... לילדים הגדולים יש עיסוקים אחרים...אמא שלהם מצווה עליהם...") רק דוחה דיאלוג. ובזה סיימתי.
 

טילי2

New member
פיאף, אל תקחי כל כך קשה תגובות של

נשים כאן. את יודעת שאמירה של אחת דורכת על יבלת של השניה. יש כאלה שידעות להביע את הדברים בעדינות ויש כאלה שמתלהמות. אנו כאן לא כדי לחנך לתרבות שיח, אלא לחלוק ולדון בחוויות משותפות. אני מסכימה איתך שהביטוי אישה בוגרת שהחליטה להשתעשע .... הוא פוגע ובלתי מפרגן בעליל. כפי שאמרתי לעיל כל הבאת ילד לעולם יש בה מהאנכיות. אני רוצה אותך כאן כי אני מאוד מתחברת לדבריך שאמת צרופה ואמיצה מבעבעת מהם למורת רוחן של מי שלא מצליח להתמודד עם צרכיו ועם החלטות שקיבל.
 

נועם@בת

New member
הבאת ילד לעולם היא מעשה אנוכי

התגובה השניה שלך כבר היתה לא נעימה. לזה התכוונתי כשאמרתי משפט שדה. את לא מכירה אותה אותה אבל החלטת שהיא "החליטה להשתעשע" וכו'. טוב, הרעיון הוא לא לריב או להתווכח, אבל זה שיש פורומים לא אומר שמותר לך לבטל במחי מקלדת את אמהותה של אשה אחרת ולהגיד עליה שזה עצוב. נועם
 

חמניה1

New member
מאוד קל לי להתחבר ל - PF

אמנם אין לי ילדים בוגרים אלא רק את שתי הזאטוטיות ולמרות הכל אני מבינה את ההרגשה. דרך אגב אני לא בטוחה שאת משקיעה ונותנת פחות אצל הגדולים. אל תשכחי שהאפרוח קיבל אמא הרבה יותר בוגרת, הרבה יותר שלמה שראתה הרבה וחוותה הרבה ומביאה איתה דברים שונים ממה שהיא הביאה שהיתה אמא בת 25 . בנוסף, זה שהאחים הגדולים הם חלק מהגידול שלו זה מצוין לעתיד. אני דווקא לא חושבת שהוא מבודדת מהקטנים אלא נשמע לי שהוא קשור אליהם מאוד. לי זה לא נראה אסון אם הילד נשאר פעם בשבוע עם בייביסיטר. הכי חשוב שאתם שלמים עם הגידול שלו.
 
מאוד מתחברת למה שנאמר פה

אחת הסיבות שהחלטתי להסתפק בשני הילדים שיש לי ול להביא עוד זה בגלל הגיל להביא ילד נוסף משמעו עוד טיפולי פוריות משמעו ויתור על החיים שלי לעוד כמה שנים ואני מאוד מתגעגת ליציאות לבד סולו בלי הילדים בלי לחץ של זמן כי צריך לשלם לבייביסיטר לצאת לבית מלון בלי לשבור את הראש מה לעשות עם הילדים בימים אילו יש נשים שלידה בגיל מבוגר זו בחירה שלהן ויש נשים שזה נכפה עליהן אבל מפה ועד לקראו שעשוע המרחק רב זה בהחלט עוזר שיש אחים גדולים בבית שעוזרים והאמא פנויה יותר לחיים האישיים שלה
 

EFRATY10

New member
ברוכה הבאה

אכן,כל יום של אמהות הוא אושר עצום. אין ספק.
 
למעלה