ברק: עם פחות מ20 מנדטים לא אהיה שר הבטחון

נקווה מאוד

שאכן קדימה תתרסק, ולא נתעורר אל ממשלת ליבני ליברמן. הסברתי לכל מי שיכולתי שהצבעה לקדימה "בשביל לחסום את ביבי" תגרום לכך שנקבל את ליברמן כשר הבטחון. אנשים מתחילים להבין את המסר.
 

bvb6

New member
בישלתם אנטי-ביבי במשך 10 שנים

אז מה אתם קופצים עכשו?
 
"בישלתם"? מה אתה רוצה ממני?

אני לא רוצה את ביבי בראשות הממשלה, לכן אני מצביעה לגוש החוסם. אבל אני לא רוצה ממשלת ליבני-ליברמן, לכן (ומעוד הרבה סיבות רבות ומושחתות) אין מצב שאתן את הקול שלי לקדימה.
 

bvb6

New member
מי שרק רוצה לא רוצה את ביבי

צריך להצביע לליבני כי חוץ מזה מאחורי קדימה אין יותר מזה. עם כולם היא תשב , גם עם ש"ס וגם ליברמן וגם עם העבודה יש בערך 20 מנדטים שמייצגים אנשים שלא אוהבים את ביבי ולא אכפת להם אם מדובר בעברייני מין, מקבלי שוחד וכדו' בהתחלה מרידור ובני בגין באמת חשבו שעדיף להצביע להצביע נגד הליכוד במפלגות שונות כדי להדיח את נתניהו פשוט שלנתניהו יש יותר מ15 מנדטים בכל מפלגה ובעיקר בליכוד. נועה , אני מתפלא שאני צריך להגיד לך את זה ועוד היום
 
יותר מ15 מנדטים בכל מפלגה?

שים לב שעכשיו יש לו 12. שים לב איך ליברמן שותה לכם מנדטים. ביבי הוא לא כזה קלף חזק, אחרי הכל...
 

bvb6

New member
ביבי שווה יותר מנדטים מכל מי שרץ כרגע

ההבדל בין ליברמן לנתניהו שנתניהו רץ במפלגה שקיימת לפניו והוא מועמד לראשות הממשלה . יש גוש גדול של אנשים שמצביעים "נגד" וככה זה נראה = רובם המוחלט נמצאים בקדימה ויש גם ממצביעי ליברמן כאלה. כל בחירות זה נראה ככה ... מה חדש? שבמפלגת העבודה , למשל , פימפמו כל מערכת בחירות שנתניהו מסוכן ואסור להצביע לו ושחייבים למנוע ממנו להיות ראש-ממשלה - אז אנשים יצביעו לקדימה כי זה המסר שהם זוכרים " רק לא ביבי ". זה גם בזכותך.
 
ומה אתה עשית בשביל להסיט אותם מקדימה?

אני פועלת יומם וליל לשם כך. אני מסבירה להם שהליכוד מציג דרך אחת והעבודה דרך שניה לפי הנבחרת, ושצריך לבחור בין אחד לשני. אני מסבירה להם כל הזמן עד כמה רקובה וחסרת כל דרך להוציא הדרך לחדר החקירות היא הרשימה של קדימה. אני עושה כל מה שאני יכולה בשביל שהכנסת הבאה תשקף כמה שאפשר את רצון העם, כן, גם על ידי כך שאני אומרת לאנשים שא"י השלמה משחקת אצלם תפקיד חזק ושאכפת להם מיצוג דתי שהם צריכים להצביע לבית היהודי, למרות שאני עצמי בחיים לא אצביע לבית היהודי, אני לא רוצה שהמפד"ל תעלם ולציבור שלה יעלם היצוג כי הליכוד - לא מייצג אותם. מה בדיוק אתה עשית בשביל לבלום מפלגות תחפושת כמו קדימה וכמו ישראל ביתינו? באיזו זכות אתה בכלל מעז לומר לי שזה בגללי?!
 

bvb6

New member
נדמה לי שכתבת משהו

תחת הקבוצה "רק לא ביבי"...
 
אני אכן כותבת שם

ופעילה שם בעיקר אחרי שתומכי פורום אדלר ניסו להשתלט על המקום. אני ממש לא רוצה את ביבי כראש הממשלה, בכלל לא, לא טיפה, אבל עם זאת, עיקר הפעילות שלי בקבוצה הזאת היא "רק לא קדימה", עד כדי כך שילדי האדלר האשימו אותי בכך שאני שתולה של הליכוד... אני שם בשביל להגיד - רק לא ביבי? סבבה, אבל אסור שקדימה תהיה אופציה. המפלגה הזאת לא שייכת לגוש השמאל או לגוש הימין אלא לגוש השחיתות והאופורטוניזם ותומך מרכז-שמאל שיצביע להם עלול לראות עצמו כאילו נתן את הקול ישירות לליכוד אחרי שהחבר'ה ירוצו חזרה אם ביבי יבטיח כמה ג'ובים.
 

bvb6

New member
שמעי ... מה שעשית לא עבד

עובדה שלמרות שלנתניהו יש קהל מצביעים שרב מתרבה עם השנים רובם לא מודים בזה בגלל ההפחדות שלך ושותפיך ממפלגת קדימה. אני מקווה שאת מרוצה מזה ....אבל זה לא קשור לשרשור הזה
 

bvb6

New member
אבל בגלל ששאלת..וכבר רואים תוצאות

נתניהו יהיה ראש ממשלה גם אם לליבני יהיו יותר מנדטים , במצב שנוצר... את צריכה להצטער שלא הצבעת לנתניהו אלא לעבודה.
 
רגע האמת הגיע!

אנשים - פקחו את העינייים! יותר חשוב לכם שליבני תהיה ראש הממשלה משברק יהיה שר הבטחון? גם אם זה אומר שליברמן יהיה שר הבטחון?!
 

bvb6

New member
יש פה הרבה אנשים לא חכמים

שהאג'נדה שלהם היא נגד נתניהו והם מעדיפים את ליברמן ואת קדימה.
 
למעלה