ברשותכם אספר עוד קצת...

ברשותכם אספר עוד קצת...

על ה'רומן' שלי עם פלמנקו. בכתה ז' נתנו שיעורי פלמנקו בסטודיו שבו רקדתי בכלל בלט קלאסי... הצטרפתי-היו צריכים לעשותעלי מסע שכנוע-כי לא ידעתי בכלל מה זה. שם המורה לא יגיד לכם כלום. רקדתי שם 3-4 שנים,במהלכם היו לנו מספר הופעות. רקדנו סביליאנה (עם קסטאניאס) אלגריאס(עם מניפה) וספאטיאדו(עם כובע ושוט) כשהייתי בת 18 עברתי ללמוד אצל סילביה דוראן,הייתי שם כמה חודשים-והפסקתי מסיבות שממש לא קשורות לריקוד. אחרי מס' שנים התחלתי ללמוד עם מורה אנונימית אחרת,הייתי איתה גם כן כמה חודשים.בנתיים איבדתי את הבטחון להופיע. לפני כן לא הייתה לי מעולם 'חרדת במה' עברנו לאפריקה,דווקא היה סטודיו באותו רחוב בו גרתי-אבל לא הייתי מרוצה מהמורה. עכשיו אנחנו באירופה,והמורה כאן ממש לטעמי. הוא עושה איתנו רקוד שהמוסיקה שלו מזכירה קצת מוסיקה ערבית... זהו.אני מחכה שיימטרפו לכאן עוד רקדניות-כמובן שיהיה כיף אם גם כמה גיטריסטים יופיעו פה. אגב-אחי למד גיטרה פלמנקו,ובבית היה מלווה אותי מידי פעם כשרקדתי...
 

Zidan de Toledo

New member
זכית בגיטריסט אחד..

איפה באירופה ( אם זה לא סוד) מדובר? ושאלה לא פחות חשובה - האם רקדת בספרד תקופה??
 
יש לי חולשה לגיטריסטים....

לא לטעות-אני נשואה באושר... אני מעדיפה לא לפרט מהיכן אני, אבל כפיצוי-אתם יכולים לראות אותי -לפני לא מעט שנים-מצולמת בפוזה של פלמנקו. לצערי מעולם לא ביקרתי בספרד. רמזתי לבעלי שאם יום אחד הוא רוצה להפתיע אותי,שייקח אותי לטיול בדרום ספרד. רציתי לשאול,אם בעתיד-לכשיהיו פה יותר אנשים,יהיה מפגש של אנשי הפורום? כמובן,אני מתכוונת למפגש מלווה במוסיקה וריקוד-ולא רק לרקדנים המיקצועים שבינינו. אני אגב לא רקדנית מקצועית. האם תמליצו לנו על מקומות לקורסים בספרד,תעדכנו לגבי הופעות, אולי תארחו מידי פעם רקדן\נגן\זמר מפורסם. אולי תארחו בעל סטודיו לפלמנקו-כדי שאפשר יהיה לברר כאן לאיזה גיל,כמה עולה,וכו'? יש אפשרות טכנית לצרף כאן קטעי נגינה קצרים? קטעי מחול מצולמים? לא שיש לי... ואסיים ב'איום': בקרוב אכניס כאן עוד תמונה של עצמי!
 

Zidan de Toledo

New member
התשובה היא כן..

זה בדיוק המקום להמליץ על הופעות, קורסים, קטעי נגינה וקישורים למינהם. מה שצריך זה רק לשאול.. ובעתיד יתארחו גם אמני פלמנקו מחו'ל, בלי נדר!
 
למעלה