בשעה טובה על הפורום החדש.

  • פותח הנושא psa
  • פורסם בתאריך

psa

New member
בשעה טובה על הפורום החדש.../images/Emo140.gif

רעיון נהדר!!!!! בהחלט יהיה מוצלח.
 

psa

New member
טיפ ראשון משלי-חובה בכל תיק/כיס/בית

אתם במסיבה ,פגישה ,ארוחה ,ברכבת במטוס ובכל מקום על הגלובוס? התלכלכתם בקפה /ביצה /בירה /צבע ומה לא? שולפים מגבונים לחים ומעבירים מיידית על הכתם. נקיון בטוח. מוכרים קופסאות קטנות קל לנשיאה . הצלחה מובטחת. (לא יודעת אם כבר הציעו ואם כן זה אומר שאני צודקת
)
 

psa

New member
טיפ שני ../images/Emo176.gif

הסיר שרוף מכל הכיוונים? חומצת מלח+מים רותחים -מובטח. לנקות את מכונת הכביסה ,מדיח? שופכים חומצת מלח לארגז הסבון ,מפעילים את המכונה בטמפרטורה גבוהה ומנקה משהו. טיפ שקבלתי מחברה טובה.בדוק ומוצלח.
 
תיזהרי את שם

עם החומצה שלך- נורא מסוכן... וכן לגבי סנט מוריץ.. ממש מסוכן לעיניים ולגוף החומרים האלו@!!!!!!!!!!!! עדיף שישאר מלולכלך ונישאר בחיים!!!!!!!!!
 

psa

New member
סליחה ענקית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

התכוונתי למלח לימון ולא לחומצה . תודה לירדן של ירון וטל. אגב,האם הפורום הזה פתוח לכולם ?
 

itaf10

New member
כמובן..WELCOME TO THE CLUB

נכנסת למשפחת הפטנטים....חחחחחחחחחח
 

psa

New member
itaf10 ../images/Emo51.gifרבה!!!!!../images/Emo140.gif

אני פריקית של טיפים המקלים על החיים והם ברי בצוע בקלות. יש לי המון טיפים והעיקר מוכנה ללמוד חדשים.... שבת שלום
 

itaf10

New member
חן חן, בכיף...העיקר לקחת את החיים ב

לקחת את החיים בכיף ובקלות.... יום נפלא שיהיה לך...
 

itaf10

New member
לגבי סנט מוריץ... מומלץ שימוש עם כפ

כל חומצה יש להזהר לבל יותז בעיניים (עם חלילה קורה לשטוף עם הרבה מים) לגבי סנט מוריץ, שזה המוצר שאני הכי משתמשת בו כמעט לכל מצב.. הוא חומר חזק מאוד ויש להזהר ממנו לא רק בעיניים אלא בכלל גם בידיים ולכן יש להשתמש בכפפות גומי... ובא לציון גואל.... 10 לא עושים פרסומות... אבל.... מה שנכון נכון....
 
מלח לימון.

טכנאי שתיקן את המדיח לפני כשבוע, אכן המליץ על שימוש במלח לימון פעם בחודש, תכנית מלאה, מדיח ריק, מלח לימון במקופ אבקה למדיח. כששאלתי לגבי מכונת הכביסה, הביע הסתיגות. לדבריו, במכונות ישנות עדיף לא להשתמש במלח לימון, או בכל חומר אחר להסרת אבנית, מכיוון שאז האבנית שבמכונה אכן תתפורר, אולם תסתום את הצנורות.
 

psa

New member
טיפ שלישי:איך מסלקים ריח של אוכל

שרוף? פותחים חלון לאוורור ומרתיחים בסיר לכמה רגעים פלחי לימון טרי או כף של מיץ לימון מבקבוק. מטגנים והעשן ממלא את כל הבית? להניח קערה קטנה של חומץ ליד המחבת.
 

דליה 1

New member
המון ברכות לפורום החדש ../images/Emo141.gif

כבר מזמן היינו צריכים פורום כזה. ועכשיו - המשך למלח לימון: אם השיש במטבח מכוסה שכבה לבנה של אבנית, להרטיב אותו מעט, לפזר עליו מלח לימון, לחכות כרבע שעה, ולשפשף בקלות עם סוטשברייט. השיש יוצא מבריק!
 
למעלה