בשעה טוב ומוצלחת..

tomi127

New member
בשעה טוב ומוצלחת..

הפסקתי היום לעשן!!! כבר תקופה מאוד ארוכה שרציתי להפסיק, ותמיד נפלתי בחזרה שוב ושוב..הייתי מעשן חצי קופסה ליום(ולפעמים קצת יותר) ובבוקר לפני שהתעוררתי תהיתי לעצמי וחשבתי כמה יפה זה יהיה אילו אפסיק לעשן. מצד אחד אני הכי מאושר שיש כי לא צריך להיות מקובע כמה פעמים ביום לסגריה, וכמו כן לאט לאט הטעם יחזור לי לפה, אתחיל לעשות פעילות גופנית בצורה נורמלית כמו שתמיד חלמתי ולא תגמר לי הנשימה באמצע עלייה. ומצד שני עדיין ישנה תחושה של ריקנות, חוסר רצון לצאת למועדונים עם חברים כי אי אפשר לעשן וזה מבאס מעט, גם לא כ"כ בא לי להפגש עם חברים כי הם מעשנים ואני לא, וכל מני באסות כאלה.. מקווה להתגבר על היצר, ועם כל זאת אני מתחיל תקופה חדשה ונקייה מתמיד..
 
ברכותי

הצטרפת ללא מעשנים, עכשיו חשוב ליישר קו עם הלך הרוח של הלא מעשנים. ללא מעשנים לא חסר כלום, הם יוצאים מבלים נפגשים עם חברים וחיים את החיים הטובים, אפילו יותר בכיף מהמעשנים (כי הם לא משתמשים בחומר שכל יום כל היום מלחיץ אותם שבלעדיו לא יכולים לחיות את החיים הטובים
אתה לא מעשן, ועדיין חושב כמו מעשן, וזה מה שמקשה עליך, המעבר לעתים לוקח זמן, הוא קצת מוזר, לא נוח בתקופה הראשונה (תהליך ההתנקות הפיזית והמנטאלית), הכל הגיוני וברור, רק אל תיתן לזה להוריד לך את הביטחון, ע"י זה שתזכיר לעצמך שלעתים המוח שלך יחזור לחשוב כמו מעשן. דווקא כן צא, תבלה, תסתובב עם מעשנים אם הם החברים שלך, ותזכיר לעצמך ששיחקת אותה, שאתה כבר לא עבד של חברות הסיגריות, ברחת מכלא הניקוטין, תשמח !!!
 
למעלה