בתכם מתעסקת בסקס טלפוני

Fenix1973

New member
בתכם מתעסקת בסקס טלפוני

נושא הזה העליתי על פי בקשת משפחה מסוימת. מקוה שתגובתכם תעזור לפתור את הבעיה. מה הייתם עושים אם בתכם או אחותכם הגרה עם הורים וקרובים שלה באותה דירה היית מתעסקת בשיחות סקס בטלפון. חושב שמיותר לפרט שעיסוק שלה עם כל הקולות ואנחות באמצעה הלילה מחזיקים בעגמת נפש את ההורים שלה הגרים איתה שאין להם כל אפשרות לשלוט על המצב. רק אגלה פרט אחד: מדובר על משפחה עולי מרוסיה הוותיקים. ולצערי באופן כזה או אחר התופעה לא כל כך נדירה בתחום הורים-ילדים בקרב קהילה ה"רוסית" שלי. בחורה גדלה בישראל מגיל 3 ולצער כל המפשחה קלטה את היחס לא מכובד מסביבה שלה ל"טיפוס הרוסי" בכלל ולהורים "הרוסיים" שלה בכלל עם הערכים "הרוסיים" שלהם מיושנים. אך במקום זה נקלט מן הסביבה מה שנקלט (יותר שלילי מן החיובי הנמצא בסביבה ישראלית) וכתוצאה - שאיפה לחיי רווח בכל מחיר. אף דרך עיסוק בשירות סקס בטלפון למרות לזה מביא לתחושה רע את כל המשפחה הגרה איתה. מה שנחשב אצל בחורה מקובל ומאוד ישראלי. מצפה לתגובתכם ואולי התערבות של המומחים (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) את הקישור לנושא אשלח למשפחה.
 
בת כמה הבחורה?

אם הנערה מתחת לגיל 18 - אפשרי לפנות ללשכת הרווחה המקומית או לעובדת סוציאלית במרפאה ולהתייעץ. האם ההורים יכולים להגיד לה שהם לא מוכנים לשיחות כאלו בבית? ההורים יכולים לציין שהם שומעים את השיחות וזה מאד מפריע להם. אם היא מעל גיל 18 - היא יכולה לעזוב את הבית. לא הבנתי מה פירוש "נחשב אצל הבחורה מקובל ומאוד ישראלי"? באף בית נורמלי דבר כזה לא יהיה מקובל. אין זה קשור למוצא הרוסי שלה ולא לדעות המיושנות של הוריה. כפי שאמרת יש קשר לרצון בחיי רווחה, אך לקבל זאת בדרך קלה ולא לעבוד קשה. אני משערת שהוריה עובדים קשה בכדי להרוויח והיא רואה אותם, שומעת את הקיטורים שלהם על העבודה הקשה והרווח המועט, שומעת דיבורים על החשיבות של הכסף ומצאה את הדרך להגשים את החלום של ההורים (ועוד הרבה ישראלים) - להרוויח הרבה ולעבוד מעט.
 

Fenix1973

New member
בחורה בגיל 20+

לגבי עזיבת בית. - למעשה היא לא עושה את זה. ומאיזה סיבה - בגלל שלא רוצה, לא מוכנה או לא יכולה - זה לא חשוב. אולי היא מתעסקת בתחום כדי לקבל אמצעים כספיים להגשמת חלום על עצמאות מן ההורים. אבל עובדה. היא בינתיים גרה איתם וזה דורש התחשבות עם רצונם של אנשים שנמצאים לידה. האם זה לא נכון? והאם זה לא כלל של מערכת יחסים אנושיים של כל חברה? לי נראה שעיסוק כזה יותר מתאים לאישיות עצמית. וגם לא בכל מקרה. למשל אם מדובר על אישה נשואה אז גם זה צריך להיות מהסכמה ותיאום של בעלה. (???) בחורה לומדת באוניברסיטה. והאם יש אמצעים במקרה של מין שתיפת מוח מוצלח מצד "הנהלה" של עסק טלפוני הזה על אי יעילות של לימודים עם הבאת דוגמואות אישיות וגם של בחורות שעזבו את לימודים ונורא התעשרו רק על חשבון עסק טלפוני כזה.
 

Fenix1973

New member
כן! העיסוק לשם הגשמת חלום על אושר מהיר וקל

אבל! האם זה אומר שהגשמת דבר רצוי אפשר לעשות על חשבון של מישהו אחר(על חשבון של עגמת נפש של ההורים שלה) ובכל מחיר?
 
נכון שלא צריך לפגוע באחרים

ברור שהיא מצאה דרך יחסית קלה ונוחה להרוויח כסף. לפחות, רק דיבורים. זה לא צריך לבוא על חשבון האחרים. אם ההורים לא מצליחים לדבר איתה ולדרוש שתפסיק, אולי הם יכולים לדרוש שתעזוב את הבית. אפשרות אחרת - להשקיע כסף באיטום החדר לקולות ואז לא ישמעו אותה.
 
למעלה