ב"ש-ת"א

מצב
הנושא נעול.

טיפ_טיפ

New member
ב"ש-ת"א

ב"ש-ת"א
מישהו יכול להסביר לי מה זה
 

mucool2

New member
מה אני, נציג עיריית באר שבע?

אז איך אתה מסביר
שרק לפני זמן מה פורסם בגאווה רבה הדבר הבא?
מה אני, נציג עיריית באר שבע?
הם בטח לא היו מודעים לכך שבתמורה לצ'ופר של נתב"ג הנסיעה תתארך קצת... ולמה להאשים אותם? מישהו ברכבת ישראל דיבר על הארכת זמן הנסיעה?
 
קו ב"ש נתב"ג המשך.

מה אני, נציג עיריית באר שבע?
הם בטח לא היו מודעים לכך שבתמורה לצ'ופר של נתב"ג הנסיעה תתארך קצת... ולמה להאשים אותם? מישהו ברכבת ישראל דיבר על הארכת זמן הנסיעה?
קו ב"ש נתב"ג המשך.
בקרוב יש לשער, יחזרו בר"י ללו"ז הגיוני יותר כשרק חלק מהרכבות בקו ב"ש- ת"א - ב"ש תעבורנה/תעצורנה בנתב"ג. אני מסכים עמך שהציגו את השרות המשודרג מ/אל בירת הדרום כשיפור דבר נכון לכשעצמו, אך לא את ה"מחיר" בתוספת זמן נסיעה. ע"מ לרצות את כלל המשתמשים בשרות הרכבתי הדרומי יש לשוב בהקדם ללו"ז ידידותי לפחות בנושא זה, עד לסיום הכפלת המסילה בין לוד לבאר שבע .
 

mucool2

New member
ובאותה הזדמנות...

קו ב"ש נתב"ג המשך.
בקרוב יש לשער, יחזרו בר"י ללו"ז הגיוני יותר כשרק חלק מהרכבות בקו ב"ש- ת"א - ב"ש תעבורנה/תעצורנה בנתב"ג. אני מסכים עמך שהציגו את השרות המשודרג מ/אל בירת הדרום כשיפור דבר נכון לכשעצמו, אך לא את ה"מחיר" בתוספת זמן נסיעה. ע"מ לרצות את כלל המשתמשים בשרות הרכבתי הדרומי יש לשוב בהקדם ללו"ז ידידותי לפחות בנושא זה, עד לסיום הכפלת המסילה בין לוד לבאר שבע .
ובאותה הזדמנות...
טוב, לא אזכיר את זה כאן... השרשור הזה הוא של באר שבע!
 

urilei

New member
אם אתה אומר...

אם אתה אומר...
למרות שזה לא מסביר את העובדה שבאחת בלילה אתה יושב על האינטרנט אבל אני חושב שממש לא תתנגד שיחזירו את הרכבת מירושלים לתל אביב ואחרי לוד היא תעבור בנתב"ג, נכון?
 

amit1270

New member
בטח שאתנגד. אין מקום להאריך

אם אתה אומר...
למרות שזה לא מסביר את העובדה שבאחת בלילה אתה יושב על האינטרנט אבל אני חושב שממש לא תתנגד שיחזירו את הרכבת מירושלים לתל אביב ואחרי לוד היא תעבור בנתב"ג, נכון?
בטח שאתנגד. אין מקום להאריך
את הקו הזה מעבר לנסיעה הארוכה ממילא (זו גם אחת הסיבות להתנגדותי לפיצול המיותר). הכי טוב לדעתי - שאטל מלוד או הארכת קו נהריה-נתב"ג עד לוד בלבד. כמובן שזה יהיה קצת טרטור לתושבי הדרום כי הם יצטרכו להחליף רכבת, אבל לפחות הוא יתחלק שווה בשווה בין כולם. ובעניין ה-
- יש הבדל בין מה שיש בראש ומה שקורה בפועל, לא ככה?
 

fireman

New member
זה לא אתר עירית באר שבע

אז איך אתה מסביר
שרק לפני זמן מה פורסם בגאווה רבה הדבר הבא?
זה לא אתר עירית באר שבע
גם אני יכולתי להקים אתר ולפרסם בגאווה רבה שנפתח קו ב"ש נתב"ג. אתר עירית באר שבע הרשמי הוא: http://www.beer-sheva.muni.il שם עד כמה שידוע לי אין הודעות שמחה וצהלה.
 

urilei

New member
OK, אז?

אני מניח שזה מה שנכתב בהודעה
לעיתונות.
OK, אז?
אז זה מצדיק את זה שכמה עיתונאים חמומי-רייטינג רצים לפרסם כותרת בלי לבדוק בכלל מה הכוונה? זה מזכיר את הספדתו של ח"כ רובינשטיין לפני כמה שנים (שיזכה לחיים ארוכים...)
 

אלון 58

New member
זה חלק מהטמטום הישראלי...,

ב"ש-ת"א
מישהו יכול להסביר לי מה זה
זה חלק מהטמטום הישראלי...,
כבר נכתב על הנושא הזה ממש לא מזמן,אבל נעדכן ונאמר כך:כשנפתח הקו לנתב"ג מנהריה ומחיפה,היו "קיטורים" בדרום,למה רק מהצפון יש חיבור ישיר לנתב"ג,וכשלרכבת התאפשר סופסוף לחבר גם את הדרום עם קו ישיר שמוריד ואוסף בנתב"ג,בתנאי הקו כפי שקיימים כרגע,היה ברור שיצוצו אי-אלו "קוטערים",שמה שתתן להם,שום-דבר לא טוב,בשביל 15-10 דקות יותר עושים כזה "טראראם",כאילו חרב עולמם,כל מה שכבר עושים עבורם,לא טוב להם...
.
 

urilei

New member
לדעתי הם צודקים

זה חלק מהטמטום הישראלי...,
כבר נכתב על הנושא הזה ממש לא מזמן,אבל נעדכן ונאמר כך:כשנפתח הקו לנתב"ג מנהריה ומחיפה,היו "קיטורים" בדרום,למה רק מהצפון יש חיבור ישיר לנתב"ג,וכשלרכבת התאפשר סופסוף לחבר גם את הדרום עם קו ישיר שמוריד ואוסף בנתב"ג,בתנאי הקו כפי שקיימים כרגע,היה ברור שיצוצו אי-אלו "קוטערים",שמה שתתן להם,שום-דבר לא טוב,בשביל 15-10 דקות יותר עושים כזה "טראראם",כאילו חרב עולמם,כל מה שכבר עושים עבורם,לא טוב להם...
.
לדעתי הם צודקים
והרי ברור לך שהאנשים שקיטרו אז שאין רכבות מבירת הנגב לנתב"ג זה לא אותם אנשים שמקטרים היום שהעיקוף דרך נתב"ג מאריך להם את הנסיעה כפי שיריב אגמון אוהב לפרט בכתביו המרגשים, אין אפשרות לתת קישור מיטבי לכל אדם בין כל שתי נקודות על פני רשת המסילות. לדעתי האישית הפתרון על אף הסרבול הקל הוא רכבת מהדרום לנתב"ג כל שעה מיעד אחר: שעה אחת מבאר שבע, אחת מבית שמש, אחת מראשל"צ, אחת מאשקלון. זה יצור חוסר אחידות בלוח הזמנים אבל זה הפתרון היחיד שאני רואה הפתרון השני שאני לא יודע מה הישימות הטכנית שלו (מבחינת משאבי ציוד ובעיקר מסילות ורציפים) זה להמשיך את הבדיחה ראשונים-לוד לנתב"ג, כך מי שירצה להגיע מהדרום לנתב"ג יחליף רכבת בלוד, ושאר האנשים לא יפגעו מזה. ורק אני כשאני אסע לחו"ל תהיה לי רכבת ישירה מראשל"צ
 

mucool2

New member
הפתרון השני נראה לי אחלה

לדעתי הם צודקים
והרי ברור לך שהאנשים שקיטרו אז שאין רכבות מבירת הנגב לנתב"ג זה לא אותם אנשים שמקטרים היום שהעיקוף דרך נתב"ג מאריך להם את הנסיעה כפי שיריב אגמון אוהב לפרט בכתביו המרגשים, אין אפשרות לתת קישור מיטבי לכל אדם בין כל שתי נקודות על פני רשת המסילות. לדעתי האישית הפתרון על אף הסרבול הקל הוא רכבת מהדרום לנתב"ג כל שעה מיעד אחר: שעה אחת מבאר שבע, אחת מבית שמש, אחת מראשל"צ, אחת מאשקלון. זה יצור חוסר אחידות בלוח הזמנים אבל זה הפתרון היחיד שאני רואה הפתרון השני שאני לא יודע מה הישימות הטכנית שלו (מבחינת משאבי ציוד ובעיקר מסילות ורציפים) זה להמשיך את הבדיחה ראשונים-לוד לנתב"ג, כך מי שירצה להגיע מהדרום לנתב"ג יחליף רכבת בלוד, ושאר האנשים לא יפגעו מזה. ורק אני כשאני אסע לחו"ל תהיה לי רכבת ישירה מראשל"צ
הפתרון השני נראה לי אחלה
 
מסכים איתך לחלוטין! ועוד משהו...

לדעתי הם צודקים
והרי ברור לך שהאנשים שקיטרו אז שאין רכבות מבירת הנגב לנתב"ג זה לא אותם אנשים שמקטרים היום שהעיקוף דרך נתב"ג מאריך להם את הנסיעה כפי שיריב אגמון אוהב לפרט בכתביו המרגשים, אין אפשרות לתת קישור מיטבי לכל אדם בין כל שתי נקודות על פני רשת המסילות. לדעתי האישית הפתרון על אף הסרבול הקל הוא רכבת מהדרום לנתב"ג כל שעה מיעד אחר: שעה אחת מבאר שבע, אחת מבית שמש, אחת מראשל"צ, אחת מאשקלון. זה יצור חוסר אחידות בלוח הזמנים אבל זה הפתרון היחיד שאני רואה הפתרון השני שאני לא יודע מה הישימות הטכנית שלו (מבחינת משאבי ציוד ובעיקר מסילות ורציפים) זה להמשיך את הבדיחה ראשונים-לוד לנתב"ג, כך מי שירצה להגיע מהדרום לנתב"ג יחליף רכבת בלוד, ושאר האנשים לא יפגעו מזה. ורק אני כשאני אסע לחו"ל תהיה לי רכבת ישירה מראשל"צ
מסכים איתך לחלוטין! ועוד משהו...
URILEI, אני ממש מסכים איתך ואני כל הזמן חשבתי שהפיטרון ההוגן הוא שרות אלטרנציה כפי שאתה מתאר. הרי מאחורי הקישור לוד-נתב"ג יש (לפחות מבחינה תחבורתית-מערכתית) שני מטרות: - קישור התחנות דרומית לנתב"ג דרך לוד ולא דרך ההגנה - הוספת רכבת בכל שעה בכל כיוון מנתב"ג שני המטרות לדעתי הן לגיטימיות לחלוטין ומתבקשים גם לפני הכפלת לוד-ב"ש! לפי הארץ, רוביק דנילוביץ' מתעקש לשנות את המצב. היום במקרה ראיתי אותו באירוע כלשהו בב"ש ולצערי זה היה לפני שקראתי את הכתבה. אילו היתי קורא אותה קודם היתי אומר לו את הדבר הבא: "במקום להתעקש על ביטול השרות החדש, תתעקש על פטירת בעיית לוד-נען המקוללת ובעד האצת הכפלת המסילה בכלל בכדי לפתוח כמה שיותר קטעים בהקדם על מנת לקצר את משך הנסיעה ויותר חשוב ע"מ להעלות את אמינות הקו" רוביק דנילוביץ' הוא פופוליסט לא קטן ולכן חבל שתיתבזבז "מחאתו" על צעד ששנוי במחלוקת.
 

Image of me

New member
לדעתי הרעיון הזה ממש לא טוב.

מסכים איתך לחלוטין! ועוד משהו...
URILEI, אני ממש מסכים איתך ואני כל הזמן חשבתי שהפיטרון ההוגן הוא שרות אלטרנציה כפי שאתה מתאר. הרי מאחורי הקישור לוד-נתב"ג יש (לפחות מבחינה תחבורתית-מערכתית) שני מטרות: - קישור התחנות דרומית לנתב"ג דרך לוד ולא דרך ההגנה - הוספת רכבת בכל שעה בכל כיוון מנתב"ג שני המטרות לדעתי הן לגיטימיות לחלוטין ומתבקשים גם לפני הכפלת לוד-ב"ש! לפי הארץ, רוביק דנילוביץ' מתעקש לשנות את המצב. היום במקרה ראיתי אותו באירוע כלשהו בב"ש ולצערי זה היה לפני שקראתי את הכתבה. אילו היתי קורא אותה קודם היתי אומר לו את הדבר הבא: "במקום להתעקש על ביטול השרות החדש, תתעקש על פטירת בעיית לוד-נען המקוללת ובעד האצת הכפלת המסילה בכלל בכדי לפתוח כמה שיותר קטעים בהקדם על מנת לקצר את משך הנסיעה ויותר חשוב ע"מ להעלות את אמינות הקו" רוביק דנילוביץ' הוא פופוליסט לא קטן ולכן חבל שתיתבזבז "מחאתו" על צעד ששנוי במחלוקת.
לדעתי הרעיון הזה ממש לא טוב.
זה אומר לקחת את כל הלו"ז של הרכבת ולהפוך אותו להכי לא סדיר שיכול להיות. הרי שינוי התוואי של חלק מהקווים בחלק מהשעות יזעזע את כל המערכת. במקום לו"ז קבוע לאורך היום של מפגשים בין לוד לבית שמש, בין לוד לבאר שבע ובאיזור יבנה, יהיה צורך לחשב את המפגשים בנפרד עבור כל שעה ביום. כמו כן הקווים תלויים זה בזה, כמו למשל קו אשדוד-בנימינה וקו ב"ש-חיפה. לדעתי הפתרון הכי טוב הוא שאטל בין לוד לתל אביב דרך נתב"ג.
 

Image of me

New member
כתבתי אשדוד והתכוונתי לאשקלון...

לדעתי הרעיון הזה ממש לא טוב.
זה אומר לקחת את כל הלו"ז של הרכבת ולהפוך אותו להכי לא סדיר שיכול להיות. הרי שינוי התוואי של חלק מהקווים בחלק מהשעות יזעזע את כל המערכת. במקום לו"ז קבוע לאורך היום של מפגשים בין לוד לבית שמש, בין לוד לבאר שבע ובאיזור יבנה, יהיה צורך לחשב את המפגשים בנפרד עבור כל שעה ביום. כמו כן הקווים תלויים זה בזה, כמו למשל קו אשדוד-בנימינה וקו ב"ש-חיפה. לדעתי הפתרון הכי טוב הוא שאטל בין לוד לתל אביב דרך נתב"ג.
כתבתי אשדוד והתכוונתי לאשקלון...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה