ב-25.12 - זה (סוף סוף) קורה....

ב-25.12 - זה (סוף סוף) קורה....

אני יודע - גם לי כבר קצת נמאס מהסיסמא הזו - אבל עוד מעט זה יקרה ונעבור לסיסמא חדשה. חברות וחברים יקרים! ועדת תרבות עומלת בימים אלו על אירוע הפתיחה הרשמי של השנה. אז נכון שכולנו כבר פחות או יותר מכירים, ושאנחנו הרבה יותר קרובים לסוף הסימסטר מאשר לתחילתו, אבל האירוע המתוכנן צריך להיות באמת בונבוניירה אמיתית. ומה בתכנית: - הפעלה נחמדה ביותר, שבינתיים החלטנו לא לגלות מהי, אבל שבהחלט תפתח פתח להרבה מאוד דברים. אני חייב לציין כי ההפעלה, כמו שאר הערב, כולם כשרים למהדרין בהשגחת הרב אבי לוין, ואין צורך לחשוש מעירוב שעטנז.... - קריוקי. נענינו לקריאה של לא מעט חבר´ה שביקשו - והבאנו קריוקי. מי שלא אוהב - שינסה. גם אני לא אוהב ואני תמיד מוצא את עצמי איכשהו שר שירים שרק אני מכיר ומתבאס לבד בצד אח"כ. - מסיבה. למי שיהיה לו כח בסוף - תהיה גם מסיבה. מי שלא רוצה לרקוד - מוזמן בכל זאת להישאר ולהתרווח על הספות וסתם לדבר קצת מחוץ לכתלי הלימודים. - הפתעות. אולי יהיו ואולי לא. אנחנו עוד עובדים על זה.....אבל יש תכנון לכאלו. אני חייב לציין שכל האירוע הזה עולה כסף. לא יותר מדי, ממש לא, אבל בכל זאת. ולכן אנחנו גובים 20 ש"ח לכיסוי הוצאות. העניין הוא שיש כמה דברים שצריך לשלם עליהם קודם, ולכן אני ממש מבקש ממי שרוצה/יכול/יודע שהוא יבוא (שהרי כולנו נהיה שם) לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת. כרטיסים ניתן להשיג אצל עדי ברבש ורבקה (יש רק אחת). תיהנו!
 
אהלן מה נשמע????

כדאי לבוא לארוע פתיחה?????? (תשובות אובייקטיביות, בהתחשב שיש לי צוות שמחכה בבית)
 
באובייקטיביות

אני יכול לומר שכן. אני באמת חושב שהשתדלנו והתאמצנו להתאים את האירוע כך שהוא יהיה מהנה, שובר שיגרה, יאחד את כולנו קצת מחוץ ללימודים, יאפשר לאנשים שעוד לא הכירו טוב אנשים אחרים לעשות כן - ובעיקר - בהחלט מתאים לכולם כולל כולם. אני מקווה שיבואו הרבה אנשים ושנקלע לטעם של רבים. בואו בהמוניכם.
 

oritbd

New member
תשובה לראש הצוות!../images/Emo8.gif

לחלוטין בלי קשר להיותי חברה גאה בועדת תרבות, אני חושבת (למעשה- בטוחה!) שזה ארוע שחבל לפספס. הארוע הזה יותר מהכייף שבו (ויהיה מאוד מאוד כייף!) יאפשר לכולנו להכיר אחד את השני קצת יותר טוב ולפתוח (סוף סוף) את השנה הזו כמו שצריך.. כולנו הולכים לבלות יחדיו מספר לא קטן של שנים, בהם בלי ספק נזדקק לעזרה לימודית/נפשית או אחרת זה מזה וכמו כן אין ספק ששווה תמיד להכיר חברים חדשים...
 
למעלה