ג´רי (שכנראה מתבייש) מעלה קושיה

ליאן.

New member
ג´רי (שכנראה מתבייש) מעלה קושיה

חבר שלי, יוצא זה שלוש שנים עם מישהי. לו יש נסיון קודם עם נשים ולה לא. יש אהבה גדולה - באמת. היא נכונה ורואה את עתידה איתו(חתונה,חרתבונה וכו) אבל.... היא קצת סקרנית (ובצדק) איך זה עם מישהו אחר והם מנהלים דו שיח רציני בנושא. היא רוצה משהו כמו חודש חודשיים כדי להתבולל קצת והוא בדילמה ופנה אליי כחבר לתשובה.. הקטע המצחיק הוא שאם היה מדובר רק בהתנסות מינית אז אין לו בעיה, אך היא רוצה לראות איך זה בכללי עם מישהו אחר. יחס וכאלה.. מה אתם אומרים ?? חתיכת בעיה
 

אלדד26

New member
בשום פנים ואופן לא.

סקס נטו עוד איכשהו הייתי מקבל, אבל מערכת יחסים עם מישהו אחר? אין שום סיכוי. שתלך למישהו אחר, ואם כשהיא תחזור הוא יהיה פנוי בשבילה, סבבה. אגב, רוב הסיכויים שהם לא יחזרו. למה? כי עצם ההתלהבות מתחילת הקשר פשוט תהרוס לה את האהבה שהייתה לה קודם.
 

gerry

New member
או שלא..

יכול להיות שהיא תנסה להכיר מישהו ושנינו יודעים כמה זמן צריך להיות עם מישהו חדש כדי להרגיש את מה שמרגישם עם מישהו שלוש שנים. המצב הוא לפי המשפט "לטעום חרה כדי להעריך את טעם הדבש".
 

אלדד26

New member
תראה,

זה לא מדויק לגבי השלוש שנים וכל זה - ההתלהבות הראשונית חזקה מאוד ועלולה להאפיל על הרגש החזק שקיים מקודם. דבר שני, יש בעייתיות בחבר ראשון, אבל אם טוב לה, אז שתעצום עיניים ושתבין שזה טוב ושלא צריך להרוס את זה.
 
ועוד משהו קטנטן.....

3 שנים זה המון זמן לזוג , חלק מהפרפרים בבטן כבר עפו , האהבה שינתה את פניה , והפכה ליותר עמוקה , גם ליותר חזקה , נראה לי משונה משהו , דווקא עכשיו לחשוב על רצון לנסות משהו אחר ??? ועוד משהו .... למה עם הסקס החבר כן מוכן ל"הסתדר"....ורק עם איך קרת לזה "..יחסים וכאלה ...."....עם זה קשה לו ? לפי דעתי , הם נכנסים לבור , שניהם ביחד , וכל אחד לחוד ... להפסיק יחסים שיש בהם עדיין אהבה די גדולה , לפי דבריך ..ולחזור לאחר "הניסיון" של הבחורה ....ממממממ.....נראה לי שיהיה כאן את אפקט ...האקס המיתולוגי , יש הרבה סכנה במצב הזה . אני במקום הבחור , עם כל הכאב שבעניין ...משחררת אותה , ומה שיהיה ....לאחר מכן ...זה לא מה שהיה לפני , אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאירה שלמה . או ........ או.....ועכשיו זה הזמן להחליט ובגדול .
 
ממש סיפור מוזר

סיפורים כאלה בדרך כלל שומעים אחרי כמה שנים של זוגיות כאשר משעמם למי מהשניים ומחפשים ריגושים. אבל ככה, עוד לפני החתונה? לי זה נראה כמו בחורה שתוהה האם הוא אכן ה"גבר של חייה" והאם היא "יכולה להשיג משהו טוב יותר". אהבה אמיתית ושלמה לא אמורה להתיר בכלל ספקות ויתכן ויש לה עדיין לא הבנתי מה משמעות ההתבוללות למצוא מישהו לסטוצ´ זה עוד יחסית לא מסובך במיוחד, אבל היא הרי רוצה משהו מעבר. אני לא מאמין בזה ש"אני רוצה חבר, אז אלך ואמצא לי אותו". זה לא הוקוס-פוקוס. החודשיים האלה יהפכו לחצי שנה -שנה ואז כבר היא אבודה מבחינתו. קשה לי לחשוב מה הייתי עושה במקומו הכל תלוי עד כמה הוא אוהב אותה ועד כמה הוא מוכן ל"מתוח את החבל" לקראתה. אבל ההתפשרות הזו, פעם אחר פעם, היא המתכון הכי בטוח לכישלון
 

gerry

New member
הוא אוהב אותה מאוד..

אחרת הוא היה זורק אותה קיבינידרק.. לעזאזל... תחשוב שמתוך אהבה וכנות היא פנתה אליו עם הבעיה ולא עשתה מה שהיא יכלה לעשות.. (לבגוד וכאלה)
 
נכון...

אם היא היתה מסופקת מהקשר הנוכחי, הסקרנות הזאת לגבי "מישהו אחר" לא היתה פולשת למישור הרגשי, אם מקבלת משמעות בכלל. הרצון לאהוב מישהו אחר הוא חד סטרי ונמצא על דרך ללא מוצא... לפחות בשבילו מבחינתה.
 

נתן.ל

New member
במילה אחת ../images/Emo26.gif אז יאללה ביי

אם היא חושבת על זה ברצינות כניראה שמשהו לא מספיק לה. שיפרדו...שתלך עם אחר...אם יהיה לה טוב - שתשאר עם האחר... אם פתאם היא תבקש לחזור...טוב - זה כבר נתון לשיקול דעתו של הבחור ... בשורה התחתונה
אם באמת טוב לה, היא לא הייתה חושבת על גיוון.
 
אתה מוכן להפסיק להעתיק תשובות?

ובהמשך גם למה שג´רי אמר, העובדה שיש זוגות שאחד אוהב את השני הרבה יותר ממה שאוהבים אותו, זה משהו מאד מוזר במערכת יחסים השאלה אם בכלל יש טעם להשאר במערכת כזו, הן מטעם הנאהב והן מטעם האוהב האם זה לא אמור להיות שבני הזוג אוהבים אחד את השני באותה מידה?
 
קבל קמצוץ של סימפטיה ../images/Emo140.gif

שמור על העיניים כי משקפי שמש זה נורא יקר
 

פ ז פ ז

New member
זה בכלל לא פשוט

אם זה הגבר היחידי שהיא הייתה איתו אני יכולה להבין את החשש שלה. לפני כמה שנים גם לי היו המון שיחות עם חברות מהסוג הזה, ולכן זאת לא הפעם הראשונה שאני נחשפת לבעיה מהסוג הזה. לא רק בנות - ישנם גם בנים עם החשש הזה שהבחורה הראשונה שלהם תהיה גם האחרונה. יש בזה משהו טיפה מלחיץ. אני ממש לא באה להצדיק את אותה אחת שמדובר עליה כאן, ואני לגמרי לא בטוחה מה אני הייתי מרגישה במקומה, אבל אפשר להבין ממה זה נובע. כשאני הייתי עם החבר הראשון שלי שהיה האהבה הראשונה שלי וכו´, והייתי מאוהבת בו מעל הראש, היו חברות ששאלו אותי: תגידי, את לא פוחדת שהראשון שלך יהיה גם האחרון? את לא חוששת מזה שלא תכירי ותתנסי בעוד חוויות עם אחר/ים? ובכלל, איך תדעי שזה מה שטוב לך אם לא ניסית משהו אחר? בזמנו זה כמעט שעשע אותי, כי אחרי דקות ספורות של מחשבה על הדברים האלה, מייד הגעתי למסקנה שהאהבה שלי היא כל כך גדולה וממלאת, מה זה משנה ראשון/ אחרון/ אמצעי או וואטאוור? אני רוצה אותו. נקודה. ולא אכפת לי מה אנשים אחרים חושבים שהפסדתי, כי מבחינתי אני רק הרווחתי. בסופו של דבר נפרדתי מאותו אחד, והספקתי להכיר ולצאת עם עוד גברים. אז בעצם מכורח הנסיבות נחסכה ממני אותה "התלבטות". בדיעבד, אני שמחה שיצא לי להכיר עוד, כי עוד הייתי צעירה ולא ידעתי בדיוק מה יש לעולם להציע לי, ולא היה לי למה להשוות. כל גבר שהכרתי היה כ"כ שונה מקודמו. לכל אחד יש משהו אחר להציע, וטיב הקשר שלי איתו תלוי בהתאמה שביננו. התאמה בין בחור אחד לבחורה אחת שונה בתכלית מזו של בחור אחר עם בחורה אחרת. כי כל אחד מביא לקשר את עצמו, כל אחד - אינדיבידואל שהואעולם ומלואו. נכון, אהבה היא דבר מדהים ונפלא, ומי שזוכה לה הוא בר מזל. אבל אי אפשר לחיות רק מאהבה. זוגיות מורכבת מעוד כמה דברים שנותנים בסיס לקשר. האמת היא שמהמצב שתואר פה, יש לי תחושה שאין מנוס מלתת לבחורה ללכת. כי גם היא תשאר איתו היא עלולה להשאר ממורמרת ותמיד יקנן בה הספק מה היה אם... מה שכן, היא לוקחת סיכון שהיא תפסיד את גבר חייה באמת. היא צריכה לדעת את זה שהוא עלול לא לחכות לה והיא תפספס אותו. יש כזה משפט, אני לא זוכרת את המילים המדוייקות, אבל הוא אומר משהו כזה: אם את/ה אוהב/ת מישהו/י - תן לו/ה ללכת. אם הוא/היא לא יחזור/תחזור, סימן שלא היה/היתה שלך מלכתחילה. הכוונה שלי: אם משהו "נועד " להיות בינהם - הם בסופו של דבר ימצאו את דרכם חזרה זה לזו.
 

suzana2

New member
אני נוטה להסכים עם פז פז

לדעתי יש משהו ברצון לחוות,למרות שעדיין האהבה ממלאת אותך. אנחנו בגיל שבו אנחנו מודעים גם למה שיש אי שם ושעדיין לא חווינו,ולא רק למה שיש לנו מתחת לאף... לדעתי הזוג צריך להיפרד,הוא לא צריך לחכות והיא לא צריכה להתנסות ולחזור,הרי איזו מין התנסות זו?! לטענתי,יש ספק-אין ספק. אם כעבור זמן מה בשדות זרים היא תגיעה למסקנה שהוא האחד,והוא עדיין יהיה שם האהבה תהיה גדולה הרבה יותר.
 

The-Saint

New member
גם אני מסכים עם פזפז../images/Emo45.gif

לי אישית היה ניסיון די דומה (רק הפוך במינים) והגעתי למסקנה שבאמת הדבר הכי טוב היה להשתחרר מהקשר. בשלב מסויים אח"כ חזרתי אליה, אבל זה לא היה אותו הדבר כמו בפעם הראשונה ולכן נפרדנו שוב. אנחנו עדיין מדברים ואפילו יזיזים די טובים היום ואני חושב שבסופו של דבר, הבחירה הנכונה היא לתת לה לעשות מה שהיא רוצה כי אם הוא יכפה עליה את רצונו, היא לעולם לא תהיה מרוצה מהעניין ובסופו של דבר זה יהיה מה שיפרק את הקשר
 
למעלה