גאווה בחו"ל

גלעד#

New member
סימס מותק! מה אתה עושה פה?

אמנם נהריה זה חו"ל אבל לא כזאת גאווה..:)LOL
 

SimsY

New member
אהובי!

איך שאני התגעגעתי ! מה קורה ???? למה אתה לא יוצר קשר ? ככה מתנהגים ? אני כבר לא ידעתי מה לחשוב . . . הכל בסדר איתך ? מה עם אלי ? יש לנו המון להשלים !!! טוב - א. התוכן ששל הודעה על הכתבה בוואלה כן היה על גאווה בחו"ל כי בפעם האחרונה שבדקתי יוון כן הייתה בחו"ל (היא לא הייתה מדינה נורמלית - אבל בחו"ל היא כן הייתה) ב. מה אתה עושה כאן ? אשדוד היא גם לא בדיוק בחו"ל
 

SimsY

New member
הוא עדיין מתעלם

לפרוטוקול אני רוצה שייכתב שהנ"ל מתכחש לקיומם של סימס בעולם הזה. ולסימז (סימז עם ז' זה יחיד) אחד במיוחד . . .
 

odedee

New member
בוא נגיד ככה.

הדברים שאמר לאחרונה מיקיס תאודורקיס עלינו, והשתיקה הרועמת של שרי החינוך והתרבות שלא טרחו להסתייג מהם, מתאימים לי די יפה לידיעה שהבאת. טוב. אז לא ניסע ליוון בינתיים. יש עוד מקומות על הכדור, שיקבלו אותנו (הומואים/יהודים/הומואים יהודים) בלי לירוק עלינו.
 

SimsY

New member
אתה יודע

אני הייתי רוצה לעבור להולנד - שם אני יכול להיות הומו כמו שבא לי ואף אחד לא יגיד לי שום דבר אבל... שונאים שם יהודים - אני אצטרך להסתיר את העובדה שאני יהודי. רגע, אבל בארץ אני צריך להסתיר את העובדה שאני הומו.... אתה יודע מה, מקובל ! אני ממש גאה בהומואיות שלי ולא מעוניין להסתיר אותה וגם לא יכול. אבל ביהדות שלי אני כבר לא מי יודע מה גאה ואין לי בעייה להסתיר ולפי התגובות לכתבה בוואלה זה גם די מתיישב.
 

odedee

New member
מוזר

אני חייתי בישראל לא מעט, והמשפחה, השכנים, החברים, העבודה, כולם ידעו שאני חי עם בחור. למה אתה חושב שצריך להסתיר את זה? גאווה ביהדות זה עניין אחר כבר. אני לא מתבייש ביהדות (המעטה...) שלי, אבל גם לא חושב שזה עושה אותי יותר טוב ממישהו אחר. ולא יודע אם כל כך שונאים יהודים בהולנד. זו קצת הכללה, לא?
 

SimsY

New member
זהו שזה שונה

אולי גרת בתל אביב - אבל כאן איפה שאני גר בצפון (נהריה-עכו-חיפה) כל הציר הזה משקשק כשהוא רואה דגל גאווה. מה גם שבכלל המשפחה עושה לי את המוות ולא רק . . . נכון, זאת הכללה בגלל זה אני התכוונתי באופן כללי - למרות שגם זה לא בטוח כי אני חושב ששונאים יהודים באוסטריה לא בהולנד אבל מישהו שהיה שם אמר לי אחרת אז לא ידעתי כבר.
 

זוּט

New member
דווקא בנהריה לא ממש משקשקים..

לפחות לא הצעירים שבאיזור(18-17) דווקא זה דיי מקובל ולא עושים סבעיות בכלל. טוב עד לפה נהריה להיום.
 

SimsY

New member
תלוי =מה= הם עושים

וילדים בדרך כלל בטוחים שזה יעבור להם לי על זה שהסתובבתי עם החבר ואחר כך ישבתי בטיילת איתו ובאמת שלא עשינו שום דבר שיעורר פרובוקציות כי אני לא בן אדם כזה עשו לנו חבלז בעיות.
 

Yaniv-DC

New member
אתה יודע

שלא רק בהולנד מותר... קנדה גם מאפשרת נישואים חד מיניים, בלגיה נותנת זכויות שוות (אם כי אולי כדאי שתגדל עורלה ותשנה את שם משפחתך לואן קרופטן או משהו כזה), גרמניה נותנת זכויות, והחל בדצמבר - טייוואן תהא למדינה הראשונה באסיה שתכיר בנישואים הומוסקסואלים.
 

SimsY

New member
ידעתי שעוד מדינות

פשוט לא זכרתי כל כך איזה עוד אני מוטרד מאיזה סיוט מזעזע שהיה לי אתמול בלילה (כן, אני יודע שעברו כבר 20 שעות מאז שחלמתי אותו אז אני ממש לא מצליח לשכוח זה כל כך מטריד אותי) טוב די עם הבעיות שלי תודה בכל אופן
 

Yaniv-DC

New member
לא, אתה לא יכול לעשות את זה...

סתם ככה לבוא ולהגיד סיוט שלא מצליחים לשכוח מבלי לספר לנו מהו. הסיוט שלי נגמר כבר לפני 4 חודשים ואני עדיין לא מצליח לשכוח (מי אמר אקס?)...
 

SimsY

New member
מה ? אני לא מאמין למשמע עיניי!!

נפרדת מכריסטופר ? בקיצור היה לי סיוט נוראי - חלמתי שלפני המילואים אני רואה את "יוסי וג'אגר" וכשאני מגיע למילואים (של 60 יום) אני הופך להיות "יוסי" בגרסה חיה של יוסי וג'אגר אני מגיע לבסיס ואחרי כמה שבועות אני והקצין המפקד שלי מתאהבים וכו' וכו' כמו בסרט - וביום האחרון של המילואים כשתיכננו כל כך הרבה דברים הוא נהרג במארב. ולפי ההרגשה שלי זה היה חלום ממש ממש ארוך וכל כך מציאותי, אני הרגשתי על בידיים שלי את הדם שלו איך אני סוחב את אהבת חיי בידיים ומנסה להחיות אותו - זוועת עולמים - עד שאני אמצא מישהו שבאמת מתאים והכל וגם קצין (מי אמר משיכה לא נורמלית ללובשי מדים
) אני יאבד אותו ... אני מצטער בכלל על היום שראיתי יוסי וג'אגר! זה הרס לי חבל על הזמן אמא שלהם זונההההההההההההה! (אופס נסחפתי, אני פשוט לא ישנתי כבר 27 שעות בגלל החרא הזה) מי האידיוט שכתב את הסרט הזה? ! ואגב, מדברים על "לקחת דברים קשה" - כבר שנה מאז שראיתי את הסרט ועדיין יש לי סיוטים.
 

Yaniv-DC

New member
לא ראיתי, ותאמין.

את הסרט יוסי וג'אגר לא ראיתי, יהודה לוי מעורר בי בחילה ולא ברור לי איך הבחור הפך לגיי אייקון. וכריס הוא כבר היסטוריה, תכיר - שון.
 

SimsY

New member
איך בחילה ?

אני חולללללללה עליו - זה אח שלי ממש.
 

nerod 72

New member
בהולנד...

לא שונאים יהודים... איזה קשקוש.. רק עכשיו חזרתי מאמסטרדם וזה המקום הכי פרו-ישראלי שאני מכיר! יש לי גם חברים שם!
 

SimsY

New member
טוב

אני לא יכול בדיוק להביע דיעה - הרחוק ביותר שאני הייתי היה מצרים אני דיברתי ממה שאמרו לי. אגב יש מקומות פרו ישראליים - אבל מה הלך הרוח הכללי במדינה ?
 
למעלה