גברים יקרים, יש לי שאלה אליכם...

מפונקת24

New member
גברים יקרים, יש לי שאלה אליכם...

למה אתם שוללים בנות שהן לא כוסיות?? למה אתם חושבים שבנות עם נכות הן שונות מכולם?
 
מפונקת24 יקרה -

למה את מכלילה את כל הגברים בשאלה הזו ? ומי טען שכל הגברים חושבים שבנות עם נכות שונה מכולן ?
 

מפונקת24

New member
היי..

האמת שאתה צודק ואני באמת לא אמורה להכליל את כל הגברים בשאלה הזו אבל לפי נסיוני, רוב הגברים הם כאלו... אתה טוען שאני טועה ויש גברים שלא חושבים כך?
 
היי בחזרה -

אני לא יודע מהו נסיונך - אבל אני יודע שאת טועה. אשמח אבל לקבל קצת יותר פרטים.
 
אוקיי...

אני אוכל להסיק שאת או מישהי קרובה אלייך סובלת מנכות כלשהי - ולאור זה סבלה או סובלת מדחייה ממישהו ? אם כן - מה היו הפרטים ? מי מה מו וכו'....
 
אני גם נכה. אבל לא כ"כ רואים...וגברים באמת...

פעמים רבות מפחדים להיתחבר איתי( לקשר רציני) למרות שאני נראת רגיל....והולכת רגיל.
 

bulb

New member
אם לא איכפת לך, מה טיב הנכות?

בהנחה שלא מדובר בנכות נפשית כזו או אחרת, יש רמות שונות של נכות, חלקן ויזואליות ואחרות פחות נראות אבל מפריעות לתפקוד היום-יומי. האם לא התחברו איתך בגלל הנכות או שמדובר באילן להתלות בו?
 

bulb

New member
על פניו, לא נשמע כמו דבר מהותי.

מצד שני, כל אחד והקטע שלו. יכול להיות שהקשר לא צלח מסיבות אחרות והיה קל הלאשים את הבעיה?
 
אוקיי.

אז הייתי רוצה להיות יפה נפש ולהגיד מייד שכן - אך אני לא יכול. זה בדיוק כמו לשאול האם היית יוצא עם בחורה שמנה או אחת שצובעת את השיער לצבע ורוד. הנכות היא חלק מסויים ממה שהיא - אבל לא רק. אני מעריך שאם הייתי מכיר מישהי שהייתה מוצאת חן בעיניי (כאדם) - הנכות לא הייתה הופכת לעניין שיש בו ממש - אלא כחלק ממי שהיא. לכולנו בסופו של דבר יש נכות כזו או אחרת - פיזית או אחרת - השאלה היא מה אנחנו עושים ממנה.\ תשובה קצת מעורפלת - אך זאת התשובה שאני יכול לתת כרגע.
 
אז אני אפרוט את השאלה לי לחלקים קטנים יותר

אפילו שהיא מוצאת חן בעיניך, ואפילו שהיא האשה הכי הכי כייפית בעולם. איך היתה מופיע איתה בחברה ? איך היית פוגש חברים שלך איתה ? אתה רואה את עצמך יוצא לבלות איתה ועם חברים ? החברים שלך לא היו מתחילים לסנן אותך ? מה היו אומרים ההורים שלך ? האם לא היו שואלים אותך .. למה לך ? היית עומד בכל הלחץ החברתי מסביב , מה פתאום גבר בריא בגופו ובנפשו בוחר לצאת עם בחורה מוגבלת ? זה לא דומה לבחורה שמנה וגם לא לכזו שצובעת השיער בורוד. אתה יודע את זה. זה לא עניין של טעם לא טוב. זה ענין של קבוצת אוכלוסיה אחרת לגמרי.
 
אוקיי - אכן ציינת נקודות יפות :

יש האומרים כי לשכב עם בחורה שמנה - זה כמו לרכב על טוסטוס - נורא כיף אבל פאדיחה עם החברים תופסים אותך. מכיוון שהשאלה היתה מופנית אליי - אני ארשה לעצמי לענות את דעתי הכנה : אני אישית עברתי את הגיל בו אני בוחר את הסובבים אותי לפי רמת הרייטינג שלהם או נכנע ללחץ חברתי כזה או אחר. בסוף יום, בלילה בלילה - כשאף אחד לא רואה אתה נותן דין וחשבון לעצמך ורק לעצמך - כך שדעת הסובבים יכולה להיות כזאת או אחרת - אך אני זה שיחיה עם הבחירות שלי. אם אותה בחורה תעניין אותי כאדם, תהווה בת זוג מעניינת לשיחה, תהיה בראש טוב ותהיה פרטנרית טובה לסקס - מה אכפת לי מה יחשבו עלייה החברים שלי ? כמובן שלהורים תהיה השפעה מסויימת - אך לבחור לי עם מי לבלות ? סיימתי מזמן את כיתה ג' - למרות שאני יכול להבין את אמא שלי שתרצה שלנכדים שלה תהיה אמא בריאה, אך עדיין - אני זה שיחיה את החיים האלה. חברים - ד"א - הם אלה שנשארים איתך ולא משנה כמה לא נעים או קשה יהיה - כל השאר - נמצאים שם רק שנוח וקל - אם הם יבחרו "לסנן" אותי - כנראה שאולי עדיף כך. כך שלסיכום - מגבלה גופנית היא זו שאנו הופכים למגבלה ומשלבים את חיינו סביב המגבלה הזאת. שוב - מקווה שתשובות אלו היו ברורות יותר.
 

HH husa

New member
דיברת עם כל הבנים בעולם ?

דיברת עם יותר משניים ?
 

oneofus

New member
גבירתי היפיפיה!

לפני שנים רבות הייתה לי פקידה בת 20 , בחורה נחמדה ולא משכילה במיוחד. היה לי גם מתכנת - בחור מדהים, מבריק ונחמד עם 4 אצבעות באחת הרגלים. סיפרתי לה מיהו כשהיא שאלה, וכבדרך אגב שיש לו 4 אצבעות בלבד ברגל. תגובתה : "יו איזה פדיחה זה בים"!(היא לא ראתה אותו מעולם) תאמיני לי שלבחורה עימה הוא התחתן לא היה אכפת כהוא זה! עכשיו תסיקי לבד מסקנות.
 
למעלה