גב תפוס ממכון הכושר עם תופעות נוספות

gayav

New member
גב תפוס ממכון הכושר עם תופעות נוספות

שלום רב, שאלתי היא כזו, אני בחור בן 30 בדר"כ בריא כמו שור, מעשה שהיה כך היה, בזמן אימון במכון הכושר כנראה עשיתי פעולה לא נכונה שלוותה במשקל מוגזם ונתפס לי השריר מאחורי השכמות בצד שמאל. בנוסף לעובדה שהשריר נתפס לאחר יומיים החלה תופעה נוספת של הירדמות חלקית של יד שמאל; אצבע אחת (המצביעה) במצב של "הרדמות" באופן קבוע והרגשה של הירדמות חלקית לאורך כל היד. אני ממש סובל מכאב המוקרן מהנקודה בא השריר תפוס ומוגבל מוטורית בתנועות מסוימות ובתנוחות מסוימות עם כל מה שמשתמע: שינה, עבודה וכו'. ראוי לציון כי פעלתי בשני המישורים הבאים: 1. עשיתי כ-5 טיפולים אצל מומחה (ממש מוגדר כדוקטור) לעיסוים, דיקור סיני וכו' (בקיצור מה שקרוי טיפול לא קונבנציונאלי) והוא לא הצליח לשחרר לי את הנקודה הכואבת וגם לא את תופעת ה"נימול" ביד. במקביל הייתי בקופ"ח והרופאה שלחה אותי לנירולוג שאמר שמבחינה נירולוגית הכל תקין ושלח אותי לבדיקת EMG אשר לתוצאות אני ממתין בימים אלה. אשמח לשמוע עם יש לכם ניסיון בתופעה הזו ואם אתם יכולים לתת מענה. יגאל
 
לחץ על עצבי הגפה העליונה../images/Emo58.gif

מתאור התקלה והתלונות שלך, סביר שהפגיעה ייצרה לחץ כלשהו על עצבים הנובעים מהצוואר, או הגב העליון. לחץ זה, יתכן כי גורם לתרדמת באצבע שעליה התלוננת. הדבר דרוש בבדיקה קלינית (זה כשהרופא בודק אותך). לדעתי בדיקה כזו שווה יותר מה- EMG, אבל אם הנוירולוג רוצה EMG, זו סיבה מספקת לעשות. הניסיון שלנו עם תלונות כאלה הוא רב, והכירופרקטיקה יעילה ביותר במצבים אלה.
 

gayav

New member
יגאל

אוקי, כמה טיפולים נדרשים? עושים את זה באופן פרטי או דרך קופ"ח?
 
כמה ולמה../images/Emo2.gif

תלוי במה מוצאים בבדיקה, כמה מהירה התגובה לטיפול, גורמים אחרים... אפשר דרך מרפאות משלימות של קופ"ח. בד"כ תמצא שעדיף באופן פרטי.
 
כירופרקטיקה ורפואה../images/Emo84.gif

באופן פורמלי, אלה מסלולי לימוד נפרדים. הכירופרקטור הוא דוקטור למדע הבריאותהנקרא כירופרקטיקה, ורמת החפיפה שלו עם רפואה פיסיקלית היא גבוהה. שאר השאלות והתשובותבנושא הן ברמה המשפטית ולא העניינית. השאלה קצת מורכבת.
 
למעלה