ג'ו פיפטי.אחלה רעיון.

ג'ו פיפטי.אחלה רעיון.

יש טרנד לא חדש :אנשים מעל גיל חמישים נפגשים פעם בשבוע בעיר מגוריהם לספורט ביחד.לאט לאט נוצרות חברויות.בילויים וזוגות.נשמע אחלה למי שרוצה לשמור על כושר למרות ששעה פעם בשבוע אין לה משמעות ספורטיבית.אולי יש משמעות להכיר אנשים חדשים או זוגיות. אני "מעריץ" את אלה שאומרים:יצאנו לדרך ולוחצים פליי בשלט הטלויזיה..לעוד סידרה או סרט באחד הערוצים.
 
סליחה על הסקפטיות, אבל קשה לי להאמין שאנשים יתחברו אחד לשני.

הייתי מנוי פעם במרכז הטניס ברמת השרון. אז נכון האנשים שהיגיעו לשם היו באמת בסביבות ה-50 חלקם היו טניסאים מצויינים, חלקם מתלמדים אבל לכולם היה מכנה משותף אחד. ציון 0 ביחסי חברה. הם היו רובם ככולם שקועים מופנמים בתוך עצמם ולא איפשרו לאף אחד להתקרב אליהם. למעט אחד...
הוא היה דווקא הרצלייני בעל חברה להנהלת חשבונות בבית הטקסטיל בתל אביב. איש מקסים מקסים מקסים. הוא רצה להקים יחד איתי והשותף התימני שלי חברה לתיקון יאכטות. אני מאד התלהבתי, אבל השותף התימני לא כל כך התלהב ושבר את החזון. ידיי היו כבולות בחוזה שיתוף עם התימני וככה חלפה לה תהילת עולם ממש ממש מתחת לאף.
 
לי זה נראה

אמצעי להגדיל את החלק החברתי והאישי ויש כאלה שימצאו ויש שלא.אני מעדיף הליכה אישית כל יום עם עצמי.
 
ומה בקשר לצרף נשים למועדון שלנו?


בנות 40-50 כאלה שמעוניינות בסיבוב נוסף. אתה יודע, שוב פעם הפרפרים האלה בתוך הבטן.
אמנם יש קרובת משפחה שבטח לא תסכים שאצטרף למועדון הספציפי הזה.. הכוונה לאישתי.
אבל תמיד שווה לנסות.
 
איזה מועדון?

זיוני שכל או בדרך לשיבה טובה?למרות שאני בעד מועדון שעה ארבע לתה עם טבילת ביסקוויטים..
 
לא בדיוק.


תראה אתה עדיין צעיר אבל בגיל מסויים בעיקר בגיל השלישי (או השלילי,תלוי איך מסתכלים על זה) אנשים בגיל הזה חשים דחף עז לטבול את הביסקוויטים שלהם בתוך כוס תה.
לי באופן אישי יש אספקה בלתי נדלית של פתי בר בטעם חמאה.
ותה ארל גריי שמריח עד ויסוצקי.
 

אספרסו2

New member
אבל אז הבסקוויט מתאבד לא חראם?

מרקמו המוצק והפריך נמס ונעלם בתוך תמיסת התה שמאבדת גם היא את ייעודה המקורי . לא עדיף לקחת את הביסקוויט למקומות טובים יותר,תראה איך שרה כפרה עשתה עוגה שגרמה לבנימין לנצח את הקורונה. הרכב מנצח לא מחליפים.
 
תראה, אספרסו ידידי. שום דבר אינו מושלם בעולמנו.


כשאין בפה את כל השיניים (כמו אז)...
אז עושים וויתורים על מרקמו המוצק והפריך. אנחנו הרי לא טובלים את הביסקוויט בתוך ביב שהצטבר מהמרזב אלא קפה ג'יקובס ארומתי במיוחד + חלב תנובה חם שעד לפני זמן לא רב שכן בתוך עטיניה של פרה חביבה.
אני בכוונה לא מציע לך לנסות, כי מתמכרים לזה בקלות.
בקשר לשרה היקרה... לפי תוצאות הסקרים האחרונים.. היא כנראה תגור ברחוב בלפור עוד הרבה שנים. אני מאמין שעד אז היא כבר בטח תלמד כיצד מכינים עוגות ביסקוויטים על קצפת של שמנת, כמו שצריך.
 

אספרסו2

New member
יש בעולמנו רופאי שיניים

יש בכוחם להחזיר ולשקם את יכולת הלעיסה שלך,נסה ותראה. &nbsp &nbsp
 
למעלה