גינון ואחזקת גינות

Prince Yoni

New member
גינון ואחזקת גינות

שלום לכל חברי הפורום בארץ ובחו"ל זה מכבר שאני מעוניין לנסוע ללוס אנגלס על מנת לעבוד קצת, אני ועוד חבר. אנחנו באים מתחום הגינון, אשמח לדעת איך עובד שוק הגינון ואחזקת הגינות של בתים? יש עבודה? ביקוש? משלמים טוב? טיפים וכו' יתקבלו בברכה. אנחנו מעונינים להשקיע כל אחד ולפתוח עסק קטן משלנו עם כל הציוד הדרוש ולתת את כל השירותים בתחום. יש לציין שאנחנו בעלי אשרת תייר, כלומר לא נהייה חוקיים לעבודה. אשמח מאוד לטיפים ועזרה מהחברים המנוסים.
 

Vdrums

New member
איך עובד השוק? תפרסם את עצמך, תרוץ כל

היום לתת הצעות מחיר ולנסות לסגור מכירות, תיפגש עם קבלנים ותוכיח להם למה כדאי להם לעבוד עם בחור שהגיע לפני יומיים לארה"ב, אין לו ניירות, אין רשיון נהיגה וכו'... (ולפי הכרטיס אתה בן 19, זה לא תורם למצב...)
 

Prince Yoni

New member
תשמע..

קודם כל אני מדבר על טווח קצת ארוך, אבל טוב שמעכשיו אני מנסה להריח קצת את LA. שנית, ברור שאני אוציא רישיון וישתמש בכל הכלים שאפשר על מנת שאני לא יהיה חלטורן. אני פשוט רוצה לדעת איך זה עובד שם..אנשים מוכנים לשלם על טיפוח הגינה שלהם בכלל? או שהם עושים זאת לבד? למה להיפגש עם קבלנים? לא הכי טוב ללכת בית בית עם פליירים וכו'? מה לגבי לעבוד בלי אשרה? סרט או שאפשר להחליק את זה שם?
 

Vdrums

New member
אנשים משלמים על טיפוח הגינה, אתה יכול

לחפש לקוחות בכל מיני שיטות. פלאיירים, פירסום במגזינים וכו' אבל אלה הבעיות הקלות קודם תדאג לאשרה עבודה שזה לא ממש משהו שממשלת ארה"ב מחלקת... בתור תייר אתה לא יכול להוציא אפילו רשיון נהיגה ככה שכל הרעיון הזה לא כל כך פשוט לביצוע.
 

iris mom of two

New member
השוק עובד טוב

אבל עד שנכנסים פנימה זה קשה. למשל, את הגנן שלי מצאתי מהשכנים. הם השתמשו בו והמליצו, ומאז, מעבר לשלוש שנים, אני משתמשת בו כי הוא אמין וטוב. היות והוא דובר אנגלית רהוטה, והוא אמריקאי, נוח לי להשתמש בו. אני רואה גם די הרבה זרים בשכונה. אישית, מעדיפה להעזר באמריקאי. אף פעם לא בדקתי לו רשיונות, לא נהוג לבקש את זה מגנן. בקליפורניה אני מאמינה שהשוק הוא בעיקר בידם של המקסירנים, אבל ייתכן שאני טועה. כמו שאני אמרתי בתחילה, הקושי הכמעט בלתי עביר הוא בחדירה לשוק.
 

iris mom of two

New member
ושכחתי לציין

הציוד עצמו הוא ממש לא זול, וזה לא דברים שניתן להביא איתכם בטיסה.
 

Boston Guy

New member
התחום הזה נשלט על ידי המקסיקנים

והם לוקחים אותך בהליכה בכל הנודע ללהיות בלתי חוקי באמריקה... יש ים (מיליונים) של מקסיקנים לא חוקיים בארה"ב, והם מוכנים לעבוד בשכר אפסי כדי להתקיים... הם מהווים את כח העבודה של קבלני הגינון באמריקה, בדיוק כמו שהתאילנדים, סינים וכיו"ב מהווים את כח העבודה של הקבלנים בישראל. האמריקאים בהחלט מוכנים לשלם על שרותי גינון - אבל התחרות בתחום גדולה, ואתה מגיע מנקודת פתיחה בעייתית - אתה לא חוקי. כבעל ביית, אני מחפש קבלן "עם קבלות", שיש לו עסק רישמי - כך שיהיה לי עם מי לדבר במקרה של בעיות. מי שמחפש חאפר יכול למצוא ב"שוק העבדים" שיש בכל עיר פועל שחור שישמח לעבוד בשביל שכר מינימום...
 
למעלה