גם לי יש שאלה

יש ויש... יש מכשירי אדים (קרים)

שכמעט שלא שומעים אותם. כשניסיתי למלא מים במתקן של הרדיאטור עצמו הם התאדו במהלך רבע לילה. מכשיר אדים חמים, לעומת זאת, שעושה טסססססססס... פשוט לא אפשר אצלנו בגלל שנת לילה (התותחון, כתינוק, טיפס על מיטת התינוק כדי לבדוק מהיכן נובע הרעש המוזר) ולכן הובל אחר כבוד למישהו אחר.
 

אופירה10

New member
אמנם

מה שיש לי הוא מכשיר אדים קרים אבל יש לו טרטור קל. כזה שבמהלך היום לא שומעים אותו אבל בדממת הלילה הוא ממש מפריע לי לישון.
מתקן המים ברדיאטור אצלי מספיק לשלושה ימים בערך (אם מדברים על הפעלתו 3 ימים רצוף, כמובן....), אחרת הוא יכול להספיק גם לחודש..........
 

gezers

New member
שיגעו..

רדיאטור אינו גורם לכוויה אלא אם משאירים את היד צמודה לאורך זמן, זו גדולתו על-פני מחממים אחרים, ולדעתי אף אחד מילדינו לא אדיוט מספיק כדי להצמיד את היד לאורך זמן כשזה חם.. ואם יגעו לרגע, ילמדו בפעם הבאה לא לגעת..
 

catנוע

New member
לי יש נסיון אחר

אני נתקלתי ברדיאטור בחורף שעבר (כשקמתי לחבצלת שהתעוררה באמצע הלילה...) והיתה לי כוויה נוראית ברגל שלקח לה חודש להחלים (כן ,אני מודה, ישנתי בעירום
). מאז, הרדיאטור עבר לבית בלי ילדים קטנים ואני קניתי כזה שאין לו צלעות אלא שטוח.
 

אנה מ

New member
ואיך אתן מלבישות בבוקר?

הבקרים עדיין קרים מאוד, ובצהריים חמים, ואחה:צ שוב קר.שנינו מצוננים פה, ולא יוצאים מזה. לגן מלבישה אותו בבגד גוף עם שרוול קצר, מעל זה חולצת טריקו, ומעליה הסווצ'ר של הטרנינג, אותו מורידים בגן.
 
במשך היום

הילדה לבודה כמו בצל מורידה שכבות עד הצהרים ומהצהרים מוסיפה שכבות האמת שגם אני הפכתי לבצל מצוי
 

ליביתי

New member
עושה רושם בסקר הקטן הזה, שאני ראויה

לתואר "האמא הרשלנית/המזניחה".... שדוניהו - גופיה די דקה ומכנסים ארוכים (הבגדים שאיתם הוא הולך למחרת לגן...), נטול גרביים. ג'וניור - בגד גוף/גופיה ארוכים ויחסית חמימים (לא מאד מאד עבים, ככה בינוני), מכנסיים ארוכים. לפעמים עם לפעמים בלי גרביים. מכוסים בשמיכת פלנל, אבל ג'וניור כמיטב המסורת - לא תמיד נותר מכוסה. האמת היא שהדירה שלי בחורף מאד חמה, גם בלילות (יחסית), כך שרק הלילה הזה הדלקתי את המזגן לחמם קצת, כי לי פשוט נהיה קר. שני הבנים "פולטי חום" ידועים, כך שבינתיים אני לא מחממת את החדר שלהם באופן ספציפי (מה שבאמת מזכיר לי להזדרז ולקנות רדיאטור חדש...). לגן - מוסיפה לכל אחד שכבת סווטשירט מעל (לא מהמאד חמים ועבים, אלא בינוני). מלבישה בשכבה נוספת ליציאה (בהעדר גשם - עם סווטשרט בעל קפוצ'ון), כי אנחנו יוצאים די מוקדם ואז קריר למדי. במחשבה שניה, אולי בגלל זה ג'וניור מתעורר הרבה בלילה?.....
 

נוRית

New member
השאלה האחרונה היא *ה*שאלה

ועד שלא אחמם את החדר של קסם לא אדע אם היא מתעוררת כי היא רגילה, או כי קר לה... לגבי לבוש - בבוקר קקקרררררר פה, אז היא לובשת בגדי פוטר, ומתחת לחולצה גופיה דקה ארוכת שרוולים, מעל כובע צמר ומעיל (וכשבא לה גם כפפות). את צ'ומפי אני בכלל עוטפת היטב מעל שתי שכבות ארוכות. אם נהיה ממש חם - מורידים שכבה בצהרים. אחה"צ היא (קסם) מולבשת שוב בחליפת פוטר + חולצה דקה ארוכה ובחוץ תלוי כמה אנחנו מתעכבות בדרך - אם נהייה ממש קר - אז שוב כובע ומעיל.
 

catנוע

New member
תודה על התשובות

אתמול חיממתי לה את החדר, והיא התעוררה כל שעה. פתאום חשבתי שאולי זה בגלל שהיה לה חם מדי
כל כך קשה לדעת כי היא לא יודעת להגיד, בטח לא באמצע הלילה, שחם לה מדי. הלילה הלבשתי אותה בשכבה אחת אבל חמה. ממילא השמיכה לא נשארת עליה. נראה איך היא תישן הלילה (ובכלל, אם זה קשור לשינה שלה...) לגבי ההלבשה במשך היום - אני מלבישה לה מכנס פוטר, חולצה ארוכה דקה ומעליה עליונית פוטר. בתיק לגן יש תמיד גם מכנס דק יותר למקרה שיהיה חם.
 
אצלנו

אני מחממת את החדר עד שעיפרונצ'יק נכנס למיטה... אח"כ בגלל שזה מזגן, אני מכבה. הוא בדר"כ לובש פיג'מת פוטר כזו (די עבה יחסית), ללא גרביים ומכוסה בשמיכת פוך.. בסה"כ שמתי לב שבלילה הוא לא נוטה לזרוק את השמיכה אלא נשאר מקורבל בתוכה
 
עכשיו הפתעת אותי! ../images/Emo13.gif

הייתי בטוחה שגם הוא יוצא למסע תרמילים אקסטרים בלילה, כמו מורו ורבו...
 
יש כ"כ הרבה דברים

שהוא אימץ ממורו ורבו , לרבות התעוררויות רבות בלילה (למשל)
לפחות בזה, הוא מעריך שמיכה והתקרבלות טובה
 
למעלה