גמל יחודי 88022 באגד כמובן

מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
גמל יחודי 88022 באגד כמובן

גמל יחודי 88022 באגד כמובן
שלום!1 כתבתי בזמנו על הגמל הזה שהמזגן שלו לא היה אחורי על הגג אלא תתקרקעי אחורי באגד היה יחודי מספרו 88022 והסתכלתי טוב על התמונה המצורפת משנת 1981 והנה זה הגמל יוצא מהרמזור מזרחה לכוון הצק פוסט זה שתי תמונות שצולמו בהפרש זמן קצר הימנית היא האחרונה מהשתיים
 

gen1

New member
דאף בבאר שבע שנת 1981

גמל יחודי 88022 באגד כמובן
שלום!1 כתבתי בזמנו על הגמל הזה שהמזגן שלו לא היה אחורי על הגג אלא תתקרקעי אחורי באגד היה יחודי מספרו 88022 והסתכלתי טוב על התמונה המצורפת משנת 1981 והנה זה הגמל יוצא מהרמזור מזרחה לכוון הצק פוסט זה שתי תמונות שצולמו בהפרש זמן קצר הימנית היא האחרונה מהשתיים
דאף בבאר שבע שנת 1981
שלום! והנה עוד תמונה נדירה דאף בבאר שבע שנת 1981
 
צר לי מאוד לאכזב אותך: זה לא שום דא

דאף בבאר שבע שנת 1981
שלום! והנה עוד תמונה נדירה דאף בבאר שבע שנת 1981
צר לי מאוד לאכזב אותך: זה לא שום דא
דאפ ולא נעליים. זה לחלוטין ליילנד רויאל-טייגר, מרק 2 ומספרו של האוטובוס הוא 666-114 או 666-115 בלבד. שנייהם היו טייגרים מובהקים והחברה הבאר-שבעית לא רכשה מעולם דאפ. יש לי את התמונה הזו ואין חדש תחת השמש. מאיפה הגרלת דאפ אדום ???
 

euronitzan

New member
חידה ללילה: מי מנהגי דן אמר:

צר לי מאוד לאכזב אותך: זה לא שום דא
דאפ ולא נעליים. זה לחלוטין ליילנד רויאל-טייגר, מרק 2 ומספרו של האוטובוס הוא 666-114 או 666-115 בלבד. שנייהם היו טייגרים מובהקים והחברה הבאר-שבעית לא רכשה מעולם דאפ. יש לי את התמונה הזו ואין חדש תחת השמש. מאיפה הגרלת דאפ אדום ???
חידה ללילה: מי מנהגי דן אמר:
דאפ - מלשון דאפוק?
 

fireman

New member
שדרות רגר בין צומת בן גוריון

צר לי מאוד לאכזב אותך: זה לא שום דא
דאפ ולא נעליים. זה לחלוטין ליילנד רויאל-טייגר, מרק 2 ומספרו של האוטובוס הוא 666-114 או 666-115 בלבד. שנייהם היו טייגרים מובהקים והחברה הבאר-שבעית לא רכשה מעולם דאפ. יש לי את התמונה הזו ואין חדש תחת השמש. מאיפה הגרלת דאפ אדום ???
שדרות רגר בין צומת בן גוריון
לבין רינגלבלום.... היום העיקול הזה בכביש כבר לא קיים.
 

gen1

New member
תסתכל היטב רואים את הרדיאטור האפיני

צר לי מאוד לאכזב אותך: זה לא שום דא
דאפ ולא נעליים. זה לחלוטין ליילנד רויאל-טייגר, מרק 2 ומספרו של האוטובוס הוא 666-114 או 666-115 בלבד. שנייהם היו טייגרים מובהקים והחברה הבאר-שבעית לא רכשה מעולם דאפ. יש לי את התמונה הזו ואין חדש תחת השמש. מאיפה הגרלת דאפ אדום ???
תסתכל היטב רואים את הרדיאטור האפיני
שלום! תסתכל היטב מבחינים ברדיאטור האפיני לדאף ,(אגב כתבתי בקומונה על אותה תמונה מידע נוסף ) אז להתראות
 
יהודה! לא דובים ולא יער: אל תטעה:

תסתכל היטב רואים את הרדיאטור האפיני
שלום! תסתכל היטב מבחינים ברדיאטור האפיני לדאף ,(אגב כתבתי בקומונה על אותה תמונה מידע נוסף ) אז להתראות
יהודה! לא דובים ולא יער: אל תטעה:
באותה תקופה הכרתי כל אוטובוס של החברה הבאר-שבעית. האוטובוס המצולם בתמונה דומה משהו לדאפ אבל אין שום קשר מעבר לכך. בעת הצילום, נוהגת עליו נהגת ! לעיתים, אוטובוס זה בדיוק היה מגיע בקווים אחרים למקומות אחרים וביניהם מחנה נתן. באותה עת, הייתי מסופח לשם והרביתי לנסוע בו ממחנה נתן העירה. הוא היה עושה סיבוב גדול דרך אזור התעשייה ותמיד ישבה עליו נהגת קבועה. הרכב הוא של "מרכבים" ורק שתדע: מעולם לא היה שום דאפ לחברה הבאר-שבעית. באותה עת ניהלתי אף רשימה ידנית של כל אוטובוס באר-שבעי. היות והיתה לי חברה בישוב עומר, הרביתי להגיע אל החניון המרכזי ליד התחנה המרכזית והגעתי הרבה גם למוסך שהיה די קרוב לאזור התעשייה לכיוון עומר. כל הטייגרים הישנים היו זהים לתצורת המקשר ונבנו בחברת הארגז. כל הטייגרים החדשים בסדרות 666 ו- 690 היו זהים כמעט בכל לטייגרים של דן ונבנו ברובם המכריע בחברת מרכבים. אל תתבלבל יהודה... רשימה מלאה של כל מספרי הרישוי של תח"צ ב"ש משנת 1960 ועד 1985 הושלמה לאחרונה ודני ואני משפרים אותה כעת. כך גילינו שמעולם לא היו שוסונים לחברה זו, אך בהחלט היו וויטים, דודג'ים, פורדים וג'י.אם.סי בודד. להמקשר היה קו בינעירוני שיצא מירושלים לב"ש ועליו הופעלו אוטובוסי ג'י.אם.סי ירושלמיים בלבד ! שבת-שלום יהודה.
 
ועוד משהו יהודה: הדגם זהה לחלוטין

יהודה! לא דובים ולא יער: אל תטעה:
באותה תקופה הכרתי כל אוטובוס של החברה הבאר-שבעית. האוטובוס המצולם בתמונה דומה משהו לדאפ אבל אין שום קשר מעבר לכך. בעת הצילום, נוהגת עליו נהגת ! לעיתים, אוטובוס זה בדיוק היה מגיע בקווים אחרים למקומות אחרים וביניהם מחנה נתן. באותה עת, הייתי מסופח לשם והרביתי לנסוע בו ממחנה נתן העירה. הוא היה עושה סיבוב גדול דרך אזור התעשייה ותמיד ישבה עליו נהגת קבועה. הרכב הוא של "מרכבים" ורק שתדע: מעולם לא היה שום דאפ לחברה הבאר-שבעית. באותה עת ניהלתי אף רשימה ידנית של כל אוטובוס באר-שבעי. היות והיתה לי חברה בישוב עומר, הרביתי להגיע אל החניון המרכזי ליד התחנה המרכזית והגעתי הרבה גם למוסך שהיה די קרוב לאזור התעשייה לכיוון עומר. כל הטייגרים הישנים היו זהים לתצורת המקשר ונבנו בחברת הארגז. כל הטייגרים החדשים בסדרות 666 ו- 690 היו זהים כמעט בכל לטייגרים של דן ונבנו ברובם המכריע בחברת מרכבים. אל תתבלבל יהודה... רשימה מלאה של כל מספרי הרישוי של תח"צ ב"ש משנת 1960 ועד 1985 הושלמה לאחרונה ודני ואני משפרים אותה כעת. כך גילינו שמעולם לא היו שוסונים לחברה זו, אך בהחלט היו וויטים, דודג'ים, פורדים וג'י.אם.סי בודד. להמקשר היה קו בינעירוני שיצא מירושלים לב"ש ועליו הופעלו אוטובוסי ג'י.אם.סי ירושלמיים בלבד ! שבת-שלום יהודה.
ועוד משהו יהודה: הדגם זהה לחלוטין
למרופדת האופיינית של דן בשנות ה-70. הנה תמונה שמישהוא העלה פה פעם בעבר. אינני זוכר מי העלה, אך עימו הסליחה. לדעתי היה זה ידידנו עופר הגדול !!! שים לב אתה לראדיאטור !!!
 

fireman

New member
המיקום בו צולם האוטובוס

יהודה! לא דובים ולא יער: אל תטעה:
באותה תקופה הכרתי כל אוטובוס של החברה הבאר-שבעית. האוטובוס המצולם בתמונה דומה משהו לדאפ אבל אין שום קשר מעבר לכך. בעת הצילום, נוהגת עליו נהגת ! לעיתים, אוטובוס זה בדיוק היה מגיע בקווים אחרים למקומות אחרים וביניהם מחנה נתן. באותה עת, הייתי מסופח לשם והרביתי לנסוע בו ממחנה נתן העירה. הוא היה עושה סיבוב גדול דרך אזור התעשייה ותמיד ישבה עליו נהגת קבועה. הרכב הוא של "מרכבים" ורק שתדע: מעולם לא היה שום דאפ לחברה הבאר-שבעית. באותה עת ניהלתי אף רשימה ידנית של כל אוטובוס באר-שבעי. היות והיתה לי חברה בישוב עומר, הרביתי להגיע אל החניון המרכזי ליד התחנה המרכזית והגעתי הרבה גם למוסך שהיה די קרוב לאזור התעשייה לכיוון עומר. כל הטייגרים הישנים היו זהים לתצורת המקשר ונבנו בחברת הארגז. כל הטייגרים החדשים בסדרות 666 ו- 690 היו זהים כמעט בכל לטייגרים של דן ונבנו ברובם המכריע בחברת מרכבים. אל תתבלבל יהודה... רשימה מלאה של כל מספרי הרישוי של תח"צ ב"ש משנת 1960 ועד 1985 הושלמה לאחרונה ודני ואני משפרים אותה כעת. כך גילינו שמעולם לא היו שוסונים לחברה זו, אך בהחלט היו וויטים, דודג'ים, פורדים וג'י.אם.סי בודד. להמקשר היה קו בינעירוני שיצא מירושלים לב"ש ועליו הופעלו אוטובוסי ג'י.אם.סי ירושלמיים בלבד ! שבת-שלום יהודה.
המיקום בו צולם האוטובוס
אינו מהווה כלל וכלל קשר בין נקודת המוצא (העיר העתיקה) לבין נקודת היעד (מחנה נתן) או שמא אני לא הצלחתי להבין את כוונת המשורר
 
הסברתי שהאוטובוס 666-114 הופעל

המיקום בו צולם האוטובוס
אינו מהווה כלל וכלל קשר בין נקודת המוצא (העיר העתיקה) לבין נקודת היעד (מחנה נתן) או שמא אני לא הצלחתי להבין את כוונת המשורר
הסברתי שהאוטובוס 666-114 הופעל
גם בקו למחנה נתן אך לא רק. באותה עת יכולת לפגוש אותו על כל מיני קווים. לא היה סידור קבוע לשום אוטובוס בב"ש וכל האוטובוסים יכלו לעבוד בכל הקווים. כשהייתי נוסע למשל לעומר, בכל פעם היה מגיע אוטובוס בעל מספר רישוי שונה. בכל פעם שהייתי נוסע לביקורים באשל-הנשיא, היה מגיע אוטו עם מספר רישוי שונה. לא היתה קביעות אז וזה היה מאוד אופייני...
 

gen1

New member
בכל זאת תתבונן היטב

יהודה! לא דובים ולא יער: אל תטעה:
באותה תקופה הכרתי כל אוטובוס של החברה הבאר-שבעית. האוטובוס המצולם בתמונה דומה משהו לדאפ אבל אין שום קשר מעבר לכך. בעת הצילום, נוהגת עליו נהגת ! לעיתים, אוטובוס זה בדיוק היה מגיע בקווים אחרים למקומות אחרים וביניהם מחנה נתן. באותה עת, הייתי מסופח לשם והרביתי לנסוע בו ממחנה נתן העירה. הוא היה עושה סיבוב גדול דרך אזור התעשייה ותמיד ישבה עליו נהגת קבועה. הרכב הוא של "מרכבים" ורק שתדע: מעולם לא היה שום דאפ לחברה הבאר-שבעית. באותה עת ניהלתי אף רשימה ידנית של כל אוטובוס באר-שבעי. היות והיתה לי חברה בישוב עומר, הרביתי להגיע אל החניון המרכזי ליד התחנה המרכזית והגעתי הרבה גם למוסך שהיה די קרוב לאזור התעשייה לכיוון עומר. כל הטייגרים הישנים היו זהים לתצורת המקשר ונבנו בחברת הארגז. כל הטייגרים החדשים בסדרות 666 ו- 690 היו זהים כמעט בכל לטייגרים של דן ונבנו ברובם המכריע בחברת מרכבים. אל תתבלבל יהודה... רשימה מלאה של כל מספרי הרישוי של תח"צ ב"ש משנת 1960 ועד 1985 הושלמה לאחרונה ודני ואני משפרים אותה כעת. כך גילינו שמעולם לא היו שוסונים לחברה זו, אך בהחלט היו וויטים, דודג'ים, פורדים וג'י.אם.סי בודד. להמקשר היה קו בינעירוני שיצא מירושלים לב"ש ועליו הופעלו אוטובוסי ג'י.אם.סי ירושלמיים בלבד ! שבת-שלום יהודה.
בכל זאת תתבונן היטב
שלום!מה זה קשור לתח"צ באר שבע נא התבונן היטב בתמונה ותראה דאף אחד מהקבוצה 87855 עד 87900 או 87914 עד 87916 , וזה בפירוש לא דאף אחר אלא אגד ,אני בסיום של מחזור מילואים בנגב חזרתי הביתה צפונה עם 87882 וכאן נראה שיש נסיעה דומה אגב לא פעם ראיתי (בזמנים שפעל ) דאף 87865 נוסע בקו 962 אז נהריה ירושלים
 
חבל על הויכוח. האוטו האדום-לבן הוא

בכל זאת תתבונן היטב
שלום!מה זה קשור לתח"צ באר שבע נא התבונן היטב בתמונה ותראה דאף אחד מהקבוצה 87855 עד 87900 או 87914 עד 87916 , וזה בפירוש לא דאף אחר אלא אגד ,אני בסיום של מחזור מילואים בנגב חזרתי הביתה צפונה עם 87882 וכאן נראה שיש נסיעה דומה אגב לא פעם ראיתי (בזמנים שפעל ) דאף 87865 נוסע בקו 962 אז נהריה ירושלים
חבל על הויכוח. האוטו האדום-לבן הוא
של תח"צ ב"ש. היתה בדיוק באותה תקופה צביעה כזו בב"ש. ההתעקשות שלך מצחיקה אותי !!!! אתה מכיר את כל אחד מ- 68174 האוטובוסים שהיו פה בין השנים 1924 ועד 2005 ??? (וזה המספר המדוייק נכון להיום בבוקר !) יהודה חלאס. עם כל הכבוד לך, התמונה הזו פוענחה גם ע"י דני ואין שום מקום לטעות. תפסיק להזות. אני מכיר את האוטובוסים של ב"ש מאותה תקופה כמו שאני מכיר את האוטו שלי כיום. המלחמה הזו מיותרת אבל בשביל הספורט, בוא נתערב על 5000 ש"ח ! אני מוכן לקחת אותך למכון העתקות אור מקצועי ולהגדיל לך את התמונה....רק אל תשכח להביא איתך פנקס צ'קים... האוטו הזה הוא 666-114 והוא הופעל גם בקווים למחנה נתן (נדמה לי קו 14?). נסעתי בו עשרות פעמים: הוא זהה לחלוטין למרופדת של דן חיצונית ! בפנים יש לו כסאות פלסטיק: שורה אפור, שורה לבן ולא כמו באגד שם היו באותה עת גם כסאות פלסטיק בצבע תכלת בהיר. רשימה מלאה של כל הטייגרים של תח"צ ב"ש כבר הושלמה ודני ואני מכירים במדוייק כל אוטו מהתקופות האלה. את הרשימות של מטרודן משלים ערן ולו המידע המעודכן אבל לגבי 1981...יהודה - הייתי שייך לא מעט זמן לי"פ חמ"צ 392 וחצי מהימים עסקתי רק בדבר אחד: רישום ומעקב אחר כל טייגר של תח"צ ב"ש. בחצי הזמן השני, רכבתי על BMW צבאי והבטתי בחתיכות...
 
ואם יש לך הגדלה של התמונה אשמח

חבל על הויכוח. האוטו האדום-לבן הוא
של תח"צ ב"ש. היתה בדיוק באותה תקופה צביעה כזו בב"ש. ההתעקשות שלך מצחיקה אותי !!!! אתה מכיר את כל אחד מ- 68174 האוטובוסים שהיו פה בין השנים 1924 ועד 2005 ??? (וזה המספר המדוייק נכון להיום בבוקר !) יהודה חלאס. עם כל הכבוד לך, התמונה הזו פוענחה גם ע"י דני ואין שום מקום לטעות. תפסיק להזות. אני מכיר את האוטובוסים של ב"ש מאותה תקופה כמו שאני מכיר את האוטו שלי כיום. המלחמה הזו מיותרת אבל בשביל הספורט, בוא נתערב על 5000 ש"ח ! אני מוכן לקחת אותך למכון העתקות אור מקצועי ולהגדיל לך את התמונה....רק אל תשכח להביא איתך פנקס צ'קים... האוטו הזה הוא 666-114 והוא הופעל גם בקווים למחנה נתן (נדמה לי קו 14?). נסעתי בו עשרות פעמים: הוא זהה לחלוטין למרופדת של דן חיצונית ! בפנים יש לו כסאות פלסטיק: שורה אפור, שורה לבן ולא כמו באגד שם היו באותה עת גם כסאות פלסטיק בצבע תכלת בהיר. רשימה מלאה של כל הטייגרים של תח"צ ב"ש כבר הושלמה ודני ואני מכירים במדוייק כל אוטו מהתקופות האלה. את הרשימות של מטרודן משלים ערן ולו המידע המעודכן אבל לגבי 1981...יהודה - הייתי שייך לא מעט זמן לי"פ חמ"צ 392 וחצי מהימים עסקתי רק בדבר אחד: רישום ומעקב אחר כל טייגר של תח"צ ב"ש. בחצי הזמן השני, רכבתי על BMW צבאי והבטתי בחתיכות...
ואם יש לך הגדלה של התמונה אשמח
לקבלה. שלח לי למייל האישי ברזולוצייה מקסימלית. לתח"צ ב"ש היו באותה עת אוטובוסים גם בצבע תכלת-לבן ישנים מסדרת 66 הירושלמית. אף לא אחד מהם נצבע בצביעת אדום-לבן - למעשה זה קרם ולא לבן ! גוון הקרם שונה מגוון הקרם באגד ויש בו יותר מג'נטות. כמעט כל אוטובוסי תח"צ ב"ש שמספר הרישוי שלהם מתחיל ב- 666 נצבעו אדום-קרם ! כל (לא כמעט) אוטובוסי תח"צ ב"ש שמספר הרישוי שלהם החל ב- 690 עד 690-200 נצבעו באדום-קרם ללא יוצא מן הכלל ! רשימת האוטובוסים 666-000 ועד 666-999 הכוללת גם מוניות (מן הסתם) מופיעה במגה-ארכיון במלואה ללא שום חוסרים !!! אין הפתעות יהודה !!! דני ואני מכירים הכל. הלוח נקרא: לוח 247: לוח רשימות האוטובוסים, כלי-הרכב וסדרת מספרי הרישוי שלהם בקואופרטיב "אגד" בירושלים ובחברות נוספות לתחבורה ציבורית בכל מדינת-ישראל: 1924 – 2005: חלק ארבעה-עשר: 666-000 – 666-999: חברך 666-114 מככב שם. אל תדאג...........
 

fireman

New member
כן, הקו למחנה נתן קיבל הרבה

חבל על הויכוח. האוטו האדום-לבן הוא
של תח"צ ב"ש. היתה בדיוק באותה תקופה צביעה כזו בב"ש. ההתעקשות שלך מצחיקה אותי !!!! אתה מכיר את כל אחד מ- 68174 האוטובוסים שהיו פה בין השנים 1924 ועד 2005 ??? (וזה המספר המדוייק נכון להיום בבוקר !) יהודה חלאס. עם כל הכבוד לך, התמונה הזו פוענחה גם ע"י דני ואין שום מקום לטעות. תפסיק להזות. אני מכיר את האוטובוסים של ב"ש מאותה תקופה כמו שאני מכיר את האוטו שלי כיום. המלחמה הזו מיותרת אבל בשביל הספורט, בוא נתערב על 5000 ש"ח ! אני מוכן לקחת אותך למכון העתקות אור מקצועי ולהגדיל לך את התמונה....רק אל תשכח להביא איתך פנקס צ'קים... האוטו הזה הוא 666-114 והוא הופעל גם בקווים למחנה נתן (נדמה לי קו 14?). נסעתי בו עשרות פעמים: הוא זהה לחלוטין למרופדת של דן חיצונית ! בפנים יש לו כסאות פלסטיק: שורה אפור, שורה לבן ולא כמו באגד שם היו באותה עת גם כסאות פלסטיק בצבע תכלת בהיר. רשימה מלאה של כל הטייגרים של תח"צ ב"ש כבר הושלמה ודני ואני מכירים במדוייק כל אוטו מהתקופות האלה. את הרשימות של מטרודן משלים ערן ולו המידע המעודכן אבל לגבי 1981...יהודה - הייתי שייך לא מעט זמן לי"פ חמ"צ 392 וחצי מהימים עסקתי רק בדבר אחד: רישום ומעקב אחר כל טייגר של תח"צ ב"ש. בחצי הזמן השני, רכבתי על BMW צבאי והבטתי בחתיכות...
כן, הקו למחנה נתן קיבל הרבה
מספרים במהלך ימי חייו.... בהתחלה זה היה קו 2, הפך ל14, אחר כך ל14א' אחר כך ל17 שהמשיך גם לעמק שרה והיום זה 32.
 

fireman

New member
אגב, 17 גם היום מגיע למחנה נתן

כן, הקו למחנה נתן קיבל הרבה
מספרים במהלך ימי חייו.... בהתחלה זה היה קו 2, הפך ל14, אחר כך ל14א' אחר כך ל17 שהמשיך גם לעמק שרה והיום זה 32.
אגב, 17 גם היום מגיע למחנה נתן
אליו הצטרף קו 32.
 
בדיוק כך !!! ואני זוכר שלדעתי הקו

כן, הקו למחנה נתן קיבל הרבה
מספרים במהלך ימי חייו.... בהתחלה זה היה קו 2, הפך ל14, אחר כך ל14א' אחר כך ל17 שהמשיך גם לעמק שרה והיום זה 32.
בדיוק כך !!! ואני זוכר שלדעתי הקו
לעומר היה 37...כך נדמה לי.... תראה איך יהודה חושש להפסיד....הוא אפילו לא ידע על הצביעה ועל האוטו שנמצא ב-חורה..... בהגדלה הכי גדולה שעשיתי רואים בבירור שלאוטובוס "הויכוח" יש פנסים קדמיים בדיוק באמצע המסגרת כמו בדן וכמו בשרידים של האוטו ב-חורה. לעומת זאת, רואים בבירור שבדאפ של אגד, הפנסים "פוזלים" פנימה לכיוון מסגרות הגריל.... אבל זה מילא: אין לו גלרייה על הגג ועל זה אומרים במתמטיקה: מ.ש.ל.... יהודה למשפט חברים ביום ו' בחולון !!!! רלללללללסססססססססים: תכינו לו כתב אישום חמור !
 
ועוד משהו מאוד חשוב: !!!

בכל זאת תתבונן היטב
שלום!מה זה קשור לתח"צ באר שבע נא התבונן היטב בתמונה ותראה דאף אחד מהקבוצה 87855 עד 87900 או 87914 עד 87916 , וזה בפירוש לא דאף אחר אלא אגד ,אני בסיום של מחזור מילואים בנגב חזרתי הביתה צפונה עם 87882 וכאן נראה שיש נסיעה דומה אגב לא פעם ראיתי (בזמנים שפעל ) דאף 87865 נוסע בקו 962 אז נהריה ירושלים
ועוד משהו מאוד חשוב: !!!
הצבע האדום של תח"צ ב"ש היה למעשה תמיד צבע דובדבן הכהה מעט מאדום-דם כמו באגד. גריל האוטובוס הוא לחלוטין זהה לגריל המרופדת של דן. שים לב גם לזויות הטרפזיות שלו ! וזה למעשה כמו בסיפור של הצביעה האדומה של קטר מס' 104 שהצבע האדום שלו היה תמיד שונה מכל הצביעה האדומה של יתר הקטרים מאותו דגם: G12. ה"אדום" של קטר מס' 104 היה למעשה דובדבן קצת כהה מאדום ולא אדום-דם כמו בשאר ותודה ותיקה לחן מלינג שהסב את הדבר לתשומת ליבי בעבר.
 

gen1

New member
ואחרי כל הויכוחים זה דאף

ועוד משהו מאוד חשוב: !!!
הצבע האדום של תח"צ ב"ש היה למעשה תמיד צבע דובדבן הכהה מעט מאדום-דם כמו באגד. גריל האוטובוס הוא לחלוטין זהה לגריל המרופדת של דן. שים לב גם לזויות הטרפזיות שלו ! וזה למעשה כמו בסיפור של הצביעה האדומה של קטר מס' 104 שהצבע האדום שלו היה תמיד שונה מכל הצביעה האדומה של יתר הקטרים מאותו דגם: G12. ה"אדום" של קטר מס' 104 היה למעשה דובדבן קצת כהה מאדום ולא אדום-דם כמו בשאר ותודה ותיקה לחן מלינג שהסב את הדבר לתשומת ליבי בעבר.
ואחרי כל הויכוחים זה דאף
שלום! ואחרי כל הויכוחים זה דאף ,למה לדעתך לא יכול להיות מקרה שאוטובוס השייך לריכוז עכו או נהריה יסע בבאר שבע מה קרה ,עכשו דברת על דאף אדום אז הנה מאתר המוזיאון של אגד בעריכה הקודמת דאף אדום וזו תתפלא תמונה לא טעות
 
אתה מדבר שטויות בלי סוף ! בוא נגדיל

ואחרי כל הויכוחים זה דאף
שלום! ואחרי כל הויכוחים זה דאף ,למה לדעתך לא יכול להיות מקרה שאוטובוס השייך לריכוז עכו או נהריה יסע בבאר שבע מה קרה ,עכשו דברת על דאף אדום אז הנה מאתר המוזיאון של אגד בעריכה הקודמת דאף אדום וזו תתפלא תמונה לא טעות
אתה מדבר שטויות בלי סוף ! בוא נגדיל
את סכום ההתערבות ל-50 אלף ש"ח בלי שום פשרות ! אם אתה כל-כך בטוח, בוא אלי ביום ראשון, ניגש לנוטוריון, נחתום חוזה התערבות על סך שטר של 50 אלף ש"ח. לעולם זה לא יהיה דאפ יהודה ! תביא תמונה מוגדלת והמחאה בנקאית על סך 50 אלף ש"ח בבקשה. אני אפנה לך את כל היום למען המטרה. מעולם לא הפסדתי בהתערבות מסוג כזה. אני אמשיך איתך את הויכוח רק אם תסכים לבצע התערבות רשמית על כסף !!! כמובן שאני שומר את הקלפים אצלי מן הסתם. אתה תוכל לראות את התמונה של 666-114 לאחר שהנוטוריון יכריע מי ניצח בהתערבות ! יהודה: לא הייתי מתערב מבלי שיש לי הוכחות ! אני אשמור אותן ליום המכריע. אתה רק תדאג שיהיה כיסוי להמחאה... אתה אולי מבין באזור הצפון למרות שלדני יש הרבה השגות על דברים שאמרת לגבי חיפה, למשל מספר השוסונים שטענת שנסעו בחיפה...הרי בדו"חות הרשמיים של אגד ובמסמכים המקוריים הוכחנו לא פעם ולא 17000 פעם שאתה טועה לגבי השוסונים החיפאיים....אתה הכרת רק את חלקם. דני גולדשמידט הכיר את כולם בלי יוצא מן הכלל ומסר לידיי ולידיו של אסף ונועה מסמכים מקוריים ואוטנטיים משנות ה-50 וה-60 ! אם אתה מכיר כל-כך טוב את תח"צ ב"ש, זרוק לי עכשיו את רשימת כל מספרי הרישוי של הטייגרים שלהם ! יהודה: מבלי להיכנס לוויכוחים, אין לך אפילו מושג כמה שוסונים היו במדינת ישראל מאז ומעולם ! ועכשיו שאלה שאתה חייב לענות: של מי היה השוסון הראשון בארץ? מה היה מספר הרישוי שלו ומה היה מספר השלדה שלו ? ונחזור עכשיו אל באר-שבע: וטייגריה ! האינך יודע שבבאר-שבע היתה צביעה של דובדבן-קרם לאוטובוסים במהלך המחצית הראשונה של שנות ה-80? התמונה ששמת מקודם, ידועה ורק נחש מי הצלם שלה ?????????? דני גולדשמידט כמובן וכל הזכויות בצילומים שלו !!! ויהודה: נחש מי הכניס לאתר האינטרנט של אגד את כל המידע ההיסטורי שמופיע שם באתר????????? דני גולדשמידט כמובן !!!!! ונחש מי חובב האוטובוסים המקצוען ביותר בכל רחבי ארץ ומדינת ישראל?????? דני גולדשמידט כמובן !!! ונחש מי מחזיק פרטים מטורפים על כל אוטובוס מאז ימי אברהם אבינו ועד המאה ה-22 לספירה?????????? דני גולדשמידט כמובן !!!!! ונחש מי נולד עם הגה של אוטובוס ביד ????????? דני גולדשמידט כמובן !!! ונחש מי חי ונושם כל בורג בכל אוטובוס כבר למעלה מ- 60 שנה וישב עשרות שנים לכתוב את הכל ??? דני גולדשמידט כמובן !!! ונחש מי הוא אחיו של דני גולדשמידט??????? עבדך הנאמן כמובן !!!!!! יהודה: אני אוהב אותך - תאמין לי, אבל לא מזיק ללמוד גם מאחרים. אני למדתי מדני גולדשמידט את תורת האוטובוסים כפי שגם 80 פרופסורים באוניברסיטה לא יכולים ללמד ! כל מה שלמדתי ב-17 שנות אוניברסיטה מתגמד לכלום לעומת מה שקיבלתי מדני גולדשמידט כמובן !!! כמות המידע שלמדתי מדני עולה על לימודים של עשר פעמים תןאר שלישי ואני הרי עשיתי תואר שלישי ! האמן לי יהודה בתור אחד שמאוד מעריך ואוהב אותך: דני הוא הפרופסור האמיתי לנושא הזה !!! כולנו קטנים לידו כגודלו של חיידק ליד מגדלי התאומים החדשים במלזיה !!! האיש לא גאון ! הוא הרבה-הרבה מעבר לגאונות שמישהו בכלל יכול לתפוס !!! אם הוא היה כותב עבודת דוקטור על הידע שלו, הוא היה מסיים אותה בפחות משבוע !!! האמן לי: האיש בעל ידע ששווה ל-500 מרצים באוניברסיטה וכל מה שכתבתי עליו זה עדיין אולי 5% מהעניין... האמן לי: לא ניתן לתפוס את גודל העסק אצלו ! אין אוטובוס שהוא לא מזהה ולא מכיר מקילומטר !!! הוא יודע בעל-פה את מה שטיפש כמוני צריך ללמוד 10 שנים !!! תשאל את ג'קי ואת מי שמכיר את דני: האמן לי: אם הוא היה חי בתקופת הנביאים, היית קורא עליו בספר נוסף בתנ"ך !!!! לילה טוב ותמיד תזכור שאני אוהב אותך !!! אביתר!
 
יהודה: קבל הגדלה: רוצה עוד הגדלה?

אתה מדבר שטויות בלי סוף ! בוא נגדיל
את סכום ההתערבות ל-50 אלף ש"ח בלי שום פשרות ! אם אתה כל-כך בטוח, בוא אלי ביום ראשון, ניגש לנוטוריון, נחתום חוזה התערבות על סך שטר של 50 אלף ש"ח. לעולם זה לא יהיה דאפ יהודה ! תביא תמונה מוגדלת והמחאה בנקאית על סך 50 אלף ש"ח בבקשה. אני אפנה לך את כל היום למען המטרה. מעולם לא הפסדתי בהתערבות מסוג כזה. אני אמשיך איתך את הויכוח רק אם תסכים לבצע התערבות רשמית על כסף !!! כמובן שאני שומר את הקלפים אצלי מן הסתם. אתה תוכל לראות את התמונה של 666-114 לאחר שהנוטוריון יכריע מי ניצח בהתערבות ! יהודה: לא הייתי מתערב מבלי שיש לי הוכחות ! אני אשמור אותן ליום המכריע. אתה רק תדאג שיהיה כיסוי להמחאה... אתה אולי מבין באזור הצפון למרות שלדני יש הרבה השגות על דברים שאמרת לגבי חיפה, למשל מספר השוסונים שטענת שנסעו בחיפה...הרי בדו"חות הרשמיים של אגד ובמסמכים המקוריים הוכחנו לא פעם ולא 17000 פעם שאתה טועה לגבי השוסונים החיפאיים....אתה הכרת רק את חלקם. דני גולדשמידט הכיר את כולם בלי יוצא מן הכלל ומסר לידיי ולידיו של אסף ונועה מסמכים מקוריים ואוטנטיים משנות ה-50 וה-60 ! אם אתה מכיר כל-כך טוב את תח"צ ב"ש, זרוק לי עכשיו את רשימת כל מספרי הרישוי של הטייגרים שלהם ! יהודה: מבלי להיכנס לוויכוחים, אין לך אפילו מושג כמה שוסונים היו במדינת ישראל מאז ומעולם ! ועכשיו שאלה שאתה חייב לענות: של מי היה השוסון הראשון בארץ? מה היה מספר הרישוי שלו ומה היה מספר השלדה שלו ? ונחזור עכשיו אל באר-שבע: וטייגריה ! האינך יודע שבבאר-שבע היתה צביעה של דובדבן-קרם לאוטובוסים במהלך המחצית הראשונה של שנות ה-80? התמונה ששמת מקודם, ידועה ורק נחש מי הצלם שלה ?????????? דני גולדשמידט כמובן וכל הזכויות בצילומים שלו !!! ויהודה: נחש מי הכניס לאתר האינטרנט של אגד את כל המידע ההיסטורי שמופיע שם באתר????????? דני גולדשמידט כמובן !!!!! ונחש מי חובב האוטובוסים המקצוען ביותר בכל רחבי ארץ ומדינת ישראל?????? דני גולדשמידט כמובן !!! ונחש מי מחזיק פרטים מטורפים על כל אוטובוס מאז ימי אברהם אבינו ועד המאה ה-22 לספירה?????????? דני גולדשמידט כמובן !!!!! ונחש מי נולד עם הגה של אוטובוס ביד ????????? דני גולדשמידט כמובן !!! ונחש מי חי ונושם כל בורג בכל אוטובוס כבר למעלה מ- 60 שנה וישב עשרות שנים לכתוב את הכל ??? דני גולדשמידט כמובן !!! ונחש מי הוא אחיו של דני גולדשמידט??????? עבדך הנאמן כמובן !!!!!! יהודה: אני אוהב אותך - תאמין לי, אבל לא מזיק ללמוד גם מאחרים. אני למדתי מדני גולדשמידט את תורת האוטובוסים כפי שגם 80 פרופסורים באוניברסיטה לא יכולים ללמד ! כל מה שלמדתי ב-17 שנות אוניברסיטה מתגמד לכלום לעומת מה שקיבלתי מדני גולדשמידט כמובן !!! כמות המידע שלמדתי מדני עולה על לימודים של עשר פעמים תןאר שלישי ואני הרי עשיתי תואר שלישי ! האמן לי יהודה בתור אחד שמאוד מעריך ואוהב אותך: דני הוא הפרופסור האמיתי לנושא הזה !!! כולנו קטנים לידו כגודלו של חיידק ליד מגדלי התאומים החדשים במלזיה !!! האיש לא גאון ! הוא הרבה-הרבה מעבר לגאונות שמישהו בכלל יכול לתפוס !!! אם הוא היה כותב עבודת דוקטור על הידע שלו, הוא היה מסיים אותה בפחות משבוע !!! האמן לי: האיש בעל ידע ששווה ל-500 מרצים באוניברסיטה וכל מה שכתבתי עליו זה עדיין אולי 5% מהעניין... האמן לי: לא ניתן לתפוס את גודל העסק אצלו ! אין אוטובוס שהוא לא מזהה ולא מכיר מקילומטר !!! הוא יודע בעל-פה את מה שטיפש כמוני צריך ללמוד 10 שנים !!! תשאל את ג'קי ואת מי שמכיר את דני: האמן לי: אם הוא היה חי בתקופת הנביאים, היית קורא עליו בספר נוסף בתנ"ך !!!! לילה טוב ותמיד תזכור שאני אוהב אותך !!! אביתר!
יהודה: קבל הגדלה: רוצה עוד הגדלה?
שלח לי כבר תמונה ברזולוצייה מקסימלית ואני אגדיל לך עד הטומבונים....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה