ג'קו אייזנברג תובע את "כוכב נולד" ב-2.5 מליון

MrHyde1

New member
ג'קו אייזנברג תובע את "כוכב נולד" ב-2.5 מליון

הסיבה לתביעה: "נאלץ להתמודד בכל יום עם הנזקים הנפשיים שנגרמו לו" בעקבות השתתפותו בעונה הרביעית של ריאליטי השירים של קשת. טדי הפקות: "תמכנו בו למרות שהסב לנו נזקים":
http://e.walla.co.il/?w=/6/2708523
 

MrHyde1

New member
מסכן..


באמת שאני מרחם עליו.
 

Uri04

New member
חבל שהתנצל על האמירות שלו

הוא צדק, תכל'ס. אבל מבחינה משפטית אין לו קייס.
 

liri7

New member
יותר מכל הוא קרבן של עצמו

גם ההתנהגות שלו לפני "כוכב" מעוררת סימני שאלה. לכתוב שיר "מדינה זונה........", לא לשרת בצבא.
לא אתפלא אם תקופת "כוכב" הייתה היפה בחייו רק שמיד הוא חזר לסורו עם התבטאויות לא לעניין.

הפקות הריאליטי צריכות להיות קפדניות יותר בבחירת המתמודדים.
 

Uri04

New member
אישית אין לי בעיה עם האמירות שלו

מותר לו להגיד את מה שרובנו חושבים ואומרים אחד לשני ביומיום גם ככה. הוא לא שירת בצבא כי הצבא פטר אותו על רקע היותו בן שכול (אפשר לבוא בטענות על כך לצבא בלבד, מספיק עם ההתלהמות). הקטע עם רמי קליינשטיין היה אולי נכון מבחינתו, אבל אפשר להתווכח על כמה חכם היה להגיד כזה דבר שנייה אחרי שנכנס רשמית לתוך המיינסטרים..
אבל בתכל'ס - הוא היה מתמודד מצויין בתכנית שמטרתה לייצר כוכבים מפלסטיק. לאחר שזכה, החליט לנער מעצמו את הפלסטיק, ועשה זאת בצורה לא טובה שדפקה לו את המשך השחייה בפלסטיקיאדה, זה הכל. הייתי מצפה ממנו להמשיך ליצור ולהופיע ולשים פס על השטויות וההתנגחויות האלה, בהן אין לו שום סיכוי ריאלי לנצח.
 

liri7

New member
לי יש בעיה עם האמירות שלו

אני עושה הבחנה בין הפוליטיקאים לבין המדינה, המדינה היא של כולנו !

הוא השתמט משרות בטענה שהוא לא מוכן להשתמש בנשק. כולנו היינו רוצים את הפריבילגיה הזאת לחיות במדינה שקיומה אינו תלוי בכוח הנשק אבל מה לעשות שהמציאות שונה. הרי הוא לא היה יכול לחיות כאן יום אחד אלמלא אלה שמתגייסים, משרתים ולעתים משלמים בחייהם.

הדבר היחיד שאני מסכימה אתך שהוא היה כוכב מפלסטיק. "טדי" הצליחו למספר חדשים להציג אדם שבעצם לא קיים וברגע שהם קצת הרפו הוא חזר לסורו עם אמירות שיש בהן צרוף של יהירות, טיפשות וגסות רוח.
עד כמה שאפשר להעריך מה היה אילו היה מנסה להמשיך להופיע, קשה לי להאמין שהוא היה מצליח . הראיון הזה נתן ביטוי לאופי שלו ואם זה לא היה פורץ באותו ראיון זה היה פורץ בהזדמנות אחרת.
 

Uri04

New member
לא מסכים

- אביב גפן התבטא בצורה קיצונית הרבה יותר כנגד "המדינה" (הוא גם לא שירת בצבא), והקריירה שלו לא דעכה.
- מה קשור "המדינה היא של כולנו". אז אם היא כזאת - אסור להביע דעה כנגד הממשלה או החברה? וההפרדה הזו שלך בין פוליטיקאים למדינה אינה ממש ברורה לי, וגם לא ההקשר. האם את רואה הבדל דיכוטומי בין פוליטיקאים לבין שאר המדינה? אני רואה אותם כמייצגים פלחים שונים בציבור שבחר בהם.
- אדם שלא מוכן להשתמש בנשק אינו יכול סתם לא לשרת. יש קב"ן ויש ועדה שמחליטה אם לשחרר מלש"ב משירות צבאי או לא. אם הוחלט לשחררו - הטענה שלך צריכה להיות מופנית כלפי הצבא. בנוסף - שירות יכול להיות גם אזרחי, ולא רק צבאי. אין לי מושג אם במסגרת אזרחית הוא תרם תרומה כלשהי, והאמת שגם ממש לא אכפת לי. כל מה שמעניין אותי הוא אם הוא מוסיקאי טוב או לא. המיליטנטיות הלאומנית שפושעת פה בחברה הישראלית ממש מגוחכת ומחלישה אותנו.
 

liri7

New member
גם אביב הוחרם בצעירותו

הנוער והנוער בלבד התלהב ממנו, האוכלוסייה הרחבה הסתייגה ממנו. אביב לא שירת בגלל בעיות בריאות. הוא התקבל אל לב הקונצנזוס רק לאחר שהתבגר והתמתן. לדעתי אביב אדם יותר אינטליגנטי מג'קו והרבה יותר מעניין.

מי כמוני מבקרת את הממשלה ופלחים מסוימים בחברה (בראש כולם את הפלחים הפרזיטיים) אבל אני ערה להישג האדיר והנדיר שסופסוף אחרי אלפיים שנות יש לנו מדינה (ואני לא מרגישה צורך להתנצל על מה שנשמע מליצה) וחרדה לגורלה.
הצבא משחרר כאלה שהוא מבין שיהיו עושי צרות ולא יביאו כל תועלת.
אין הצדקה שאדם בריא יעשה שירות אזרחי בלבד. למיטב זיכרוני ג'קו לא עשה אפילו את זה.
לטעמי הוא גם לא מוזיקאי טוב, מעולם לא הבנתי מה מצאו ב"נרדם על החולות".
באשר לדעותיי הפוליטיות הן ממש לא נמצאות בצד הימני של המפה. זה שאתה סבור כך רק אומר עד כמה הגישה שלך סטראוטיפית ולא מבחינה בהבדלים, בניואנסים.
 

Uri04

New member
איפה הבנת שטענתי שאת "ימנית"?

יש הרבה מיליטנטים גם ב"שמאל-מרכז". ואני מצטער, אבל אני ל-א חושב שכל אחד צריך לעשות שירות צבאי. יש בצבא המון כוח אדם מיותר לחלוטין, ולדעתי טוב יהיה אם בישראל יעברו לצבא מקצועי יותר, אך קטן יותר, וימירו את השירות-חובה הצבאי לכזה אזרחי. המדינה שלנו יכולה לעמוד בזה.. גם אני חרד לגורלה של המדינה (עד מידה מסויימת) - אבל מסיבות אחרות. לא חיזבאללה ולא הפצצה האיראנית הן הבעיות הגדולות ביותר שלנו כרגע, אלא בעיות מבית מפחידות אותי יותר מהכל, והצבא שלנו לא יפול על חודו של אדם שאותו צבא בחר לשחרר אותו מסיבותיו הן (האם זה אומר שהוא טיפוס "בעייתי"? אני לא חושב שמקומך לשפוט). לגבי ההשוואה לאביב גפן (במובן השירות הצבאי) - אלו שתיעבו אותו מכיוון שלא שירת לא השפיעו על המשך הקריירה שלו, הנוער שאהד אותו המשיך לאהוד אותו גם מכיוון שבשנות ה-90' היה שמאלני יותר, ויותר אנטי-ממסדי, מה שאי אפשר להגיד על הנוער של 2014 שהוא מאוד חומרני ונוטה להעריץ את בעלי הממון וההון-שלטון.
 

liri7

New member
אין לי את הכלים

לבדוק אם אפשר להסתפק בצבא מקצועי ובוודאי לא להגיע למסקנות בעניין זה.
כל עוד הצבא הוא צבא העם הפרזיטיות בלתי נסבלת. אין שום הצדקה בעולם שאחד ישלם בחייו והאחר ייהנה מהביטחון שהמסתכן בחייו נותן לו.

כמוך כמוני גם אני חוששת יותר מ"פצצות" פנימיות יותר מאלה החיצוניות: חוסר סולידריות , חוסר נכונות לתרום, תרבות ה"מגיע לי", סחטנות פוליטית, מגזרים טפילים כלכלית וביטחונית, זהות דתית הבאה במקום זהות לאומית, יחסי הון -שלטון ועוד. עדיין, חירף כל אותן סכנות אם המדינות המוסלמיות יבחינו בחולשה ישראלית זה עלול להיות סופינו.
 

midi11

New member
יותר אינטיליגנטי לא בטוח, אביב גפן יותר שורד

ממנו, היה לו יותר כוח וסבלנות לעבור את כל התקופות הקשות בעקבות האמירות האלה, גם יותר שירים טובים וקשרים טובים

אהבתי את ג'קו בזמנו ועם כל ההלם מהאמירות שלו זה לא מנע ממני לחכות לאלבום ולשמוע אותו היטב וכמה פעמים אבל המוזיקה שלו
לא תפסה גם אותי בסופו של דבר וזה מה שקובע בתכלס.
 

boGrod

New member
מה ההתעקשות הזו שלו למשוך אליו אש?

איש מסכן.
 

אורישקי

New member
מה הוא רוצה מהם? זאת אשמתו

הם הכניסו לו את המילים לפה? הוא בחור מוכשר אבל גם מאד בעייתי וחבל.
 
למעלה