גראנד פרי - מונאקו!!

Schweppesdude

New member
גראנד פרי - מונאקו!!

מקצה הדירוג היה מעניין, נראה לי שמחר צפוי מרוץ לא רע בכלל. קימי רייקונן שוב לא "עומד בציפיות" , מתנגש בקיר עם הגלגל הימני ביציאה מ"בריכת השחייה" ומאבד את הסוספנשיין, כבר ב Q2.. השדר הישראלי טען שקימי נהג אגרסיבי מדי אולי כתוצאה מהלחץ שמופעל עליו, אני חושב שאם נהג נכנס לפאניקה מהציפיות הוא לא ראוי להיות אלוף עולם בכל אופן. דיוויד קולטארד נענש על ידי שופטי המרוץ ונפסל בQ2 גם כן, כיוון ו"סגר את הדלת" לקוולינן בהמלך הקפת הדירוג שלו. קולטארד לדעתי לפחות ניסה לתת לקוולינן לעבור אבל המסלול כל כך צר שזה בעייתי מאוד. בכל אופן לבסוף - השורה הראשונה היא 2 המקלארנים, אלונסו מזנק ראשון לאחר שקבע זמן הקפה מהיר ממש לקראת סיום המקצי דירוג. המילטון הוביל רוב המקצה, אך ההקפה האחרונה שלו הופרעה על ידי וובר שפינה לו מקום אך כבר היה מאוחר מדי , המילטון יזנק שני. קימי כאמור מזנק מקום 16, ומאסה מקום 3. יש לציין כי הפרארי זוחלת לעומת המקלארן, ומאסה נראה מרוצה מאוד מהמקום ה-3. אני מהמר מחר על ניצחון ראשון ללואיס המילטון אם לא יהיו תקלות מיוחדות. אה ופיסיקלה מזנק רביעי עם זמן לא רע אחרי הפרארי. יהיה מעניין.
 
לא יצא לי לצפות בדירוגים..../images/Emo4.gif

אגב הימור על המילטון ..לאחר המירוץ הקודם הציעו ברשת הימור די מזלזל הייתי אומר על האם המילטון יסיים ראשון מירוץ כלשהוא עד תום העונה? היו יחסים לא רעים בכלל..עכשיו אני בודק והיחס צנח דרסטית ל-1.25 מה שאומר שהרבה מהמרים נותנים לבחור סיכוי. מחר המילטון מקבל יחס 3 לזכות במירוץ. אני מצפה למירוץ טוב ודי לקלישאה שלא ניתן לעקוף במונאקו דווקא היו כמה עקיפות לא רעות בעונות הקודמות,הכל תלוי ביוזמה של הנהג ועד כמה הוא שרוט כדי ליזום עקיפה...
 

Schweppesdude

New member
אגב נהגים שרוטים

השדרים הישראלים לא הפסיקו לציין ששומכאר בעונה שעברה "החנה" את הרכב לאחר היציאה מבריכת השחייה, וואלה לא זוכר דבר כזה, על מה מדובר בכלל?
 

lb22

New member
לא היה קשה לפספס את זה....

בQ3 שומאכר קבע את הזמן הטוב ביותר , כנראה שמע ברדיו שאלונזו על הקפה מהירה ואז באיזור פנית הראס-קאס הוא פשוט עצר את המכונית שלו באמצע הכביש דבר שעצר את שאר המכוניות שהיו על המסלול... אני אוהד שומאכר שרוף אבל קשה לי להאמין שאכן הייתה לו בעיה טכנית כלשנו אז.... קיבל את העונש שלו וזהו.
 

Schweppesdude

New member
f1- monaco המרוץ

הרביעיה הראשונה נשארה כמו שהיא לאורך כל המסלול, למעט עצירות התדלוק, ככה גם המרוץ נגמר, אלונזו, המילטון ולאחריו מאסה. אלונזו היה מהיר, וכשהוא לא היה מהיר הוא היה עוד יותר מהיר. המילטון לא אכזב ונשאר כ-4 שניות מאחור בממוצע לאורך כל המרוץ. את המקום החמישי והשישי תפסו קוביקה והיידפילד, בבמו סאובר, שהוכיחה אמינות עד כה. נתנו מרוץ לא רע בכלל. וכמובן קימי המאכזב רייקונן, אשר סיים במקום 8 לאחר שפתח במקום ה-16. הרבה אודות לפתיחה הטובה שהייתה לו שרק בה הרוויח כ- 4 מקומות וכיוון שהוא הלך על עצירת תידלוק אחת. לא ראינו עקיפות ממנו, אני אישית לא ראיתי ממנו כלום, הנהיגה של קימי אימפוטנטית משהו. בגדול אין מה להגיד, הפרארי של מאסה סיימה 69 שניות אחרי המקלארנים, שזה חתיכת הפרש, מה גם שבשיקיינים, ממש רואים איך המקלארן דבוקה לכביש במהיריות גבוהות, כאילו המכונית מסרבת לאבד אחיזה, מדהים. אבל למי אכפת מהמרוץ שיש שם כאלו בלונדיניות!!! -------------------->>>>>>>>>>
 

lb22

New member
מ ש ע מ ם !!!!

איזה מירוץ משעמם!! אני כ"כ כועס על פרארי שלא באו למירוץ הזה בכלל, הם כ"כ לא היוו פאקטור הרצון שלי היה שהמילטון יתן לזבלונזו בראש...לא היה רחוק מזה.... איפה הימים ההם שהמכוניות היו מקישות גלגלים עם הקיר של הפניה הראשונה .....
 

Schweppesdude

New member
ת'כלס

פעם אם יותר מ6 מכוניות היו חוצות את קו הסיום במונקו זה אומר שהיה מרוץ מתון. ככה זה, כל הנהגים עם הביצים עזבו, ונשארו חבורת כוסיות, לא ראיתי ניסיון עקיפה אחד, אחד! מה זה ?! אם ג'ן אלזי בימי הפרארי שלו היה יושב על ג'נסן באטן כמו שקימי ישב עליו במסלול הנוכחי, אלזי היה מנסה עקיפה על בטוח, שאולי הייתה מובילה לפרישה של 4 מכוניות כתוצאה מתאונת שרשרת... כמו מסלול מונאקו אמיתי.
 
צפיתי במירוץ אתמול לפנות בוקר

היה מרהיב,נוצץ ועושה חשק לקפוץ לתוך המסך אבל זה גם מה שאני מרגיש כשאני צופה בערוץ האופנה.. זה מירוץ זה? חבל להכביר במילים.. מזל שאלי אילדיס מידי פעם שאג "תראה איזה קו הוא לוקח" כדי להשאיר אותי ער לשידור של דטרויט-קליבלנד. והFIA הודיע שהוא מתכוון לחקור את ה1-2 של מקלארן.. אולי יצא משהו מעניין מהמירוץ הזה בכל זאת.
 

Roger man

New member
שאלה על החקירה

מה יכולים לעשות לאלונסו ולהמילטון? אני זוכר שלפני כמה שנים שומי ניצח כי נתנו לו לעקוף על קו הסיום ונתנו לו רק קנס האם שינו את החוקים?
 

lb22

New member
בגלל המקרה הזה החוק שונה....

המקרה הנ"ל קרה באוסטריה 2002.... הקפה אחרונה , רובנס מוביל מייקל איזה 20 שניות אחריו רובנס קיבל הוראה להאט מאוד על קו הסיום כדי לתת למייקל לעבור רובנס כמעט עצר לפני קו הסיום ומייקל עבר..... בפודיום מייקל עמד מקום 2 ורובנס 1 כאילו לתת לו..... אני חושב שהיה קנס לא בטוח אבל לא משהו רציני... מאז נחקק החוק שאוסר הוראות קבוצתיות מה שהיה במונקו השנה לא יודע מוזר , המילטון היה פשוט מהיר ממנו.....וראו את זה וזה בלט. אבל עזוב שיעזבו את זה כי אם זה ימשך ככה כל העונה יראו את זה הרבה יותר טוב. 4 מירוצים מתוך 5 המילטון נראה טוב יותר מאלונזו....והוא עדיין ללא ניצחון (היה פעם וקצת בעמדת ניצחון) בקיצור זה עוד עלול להיות מסריח
 

M o l

New member
אני חושב שאז הם קיבלו את הקנס

לא על הוראות קבוצתיות אלא על השכונה שהיתה על הפודיום (זה ששומי ניצח ועלה שני לפודיום ורובנס עלה לראש הפודיום כשסיים שני). יש מצב שאני טועה.
 

Schweppesdude

New member
בסוף אין כלום

The FIA has decided that the strategy employed by McLaren in their one-two victory in Sunday’s Monaco Grand Prix was entirely legitimate. No further action will be taken over the matter. לא קנסו ולא כלום.
 
למעלה