גרין קארד דרך נישואים!!!

hagayhillel

New member
גרין קארד דרך נישואים!!!

שלום חברים זה יהיה קצת ארוך משום שזה עסק טרי בשבילי ולא הבנתי מה מסבירים באתרים.. אולי פה יתנו לי מענה ברור
אז ככה אני רוצה להתחתן עם מישהי אמריקאית שפגשתי בתגלית זה לא משהו מזויף או משהו כזה זה אמיתי לכל דבר ואני עכשיו מוציא ויזה של תייר שבוע הבא יש לי פגישה בשגרירות, ואני חייל משוחרר השתחררתי לפני 5 חודשים והיא סטודנטית.
אז ככה היא כרגע בארץ וחוזרת לטקסס בעוד יומיים, ואני רוצה לטוס אליה כשאקבל את הויזה בעזרת השם, אז ארצה לטוס בעוד חודש בערך ואטוס לחודש ואחזור לארץ. ואז התכנון זה לטוס שוב אליה ולהתחיל את כל התהליך של הנישואים וגרין קארד וכל שאר ירקות, אז אני לא יודע איך זה עובד ואם התהליך שאני רוצה לעשות הוא הנכון, ובמידה והכל הולך חלק איזה מסמכים אני צריך להמציא ומה הפרוצדורה בעיקרון, ובמידה וגם זה הולך חלק מה קורה הלאה איך אני עוזב את הארץ לתקופה הזאת, ומה אני צריך לעשות כשאני מגיע לשם (ביטוחים עבודה מס הכנסה כל הדברים האלה).
אם מישהו יכול לעזור ולשפוך לי קצת אור על הנושא או אפילו אם יש איזה מדריך כזה כל דבר יעזור! תודה רבה לעונים!! ורק מחזק ואומר שאני באמת אוהב אותה ומצידי לעשות את הכל עכשיו ומיד :)
 

zuki3

New member
מזל טוב

אתה צריך להבין כמה דברים
1. אתה חייל משוחרר צעיר, גם אם השגרירות משנה את היחס שלה לישראלים,
עדיין הסיכוי שלך לקבל ויזת תייר הוא לא גדול, וכל התוכנית שלך מבוססת על קבלת ויזה, אז קודם תחכה לראות אם תקבל ויזה.
אם לא תקבל תצטרך ללכת לעבוד ולחכות לפחות חצי שנה עד שתגיש עוד בקשה.
2. גם אם תקבל ויזה, אתה תצטרך להכנס פעמיים לארצות הברית לפי התוכנית שלך, וכאן כבר היחס לישראלים בשגרירות לא יעזור, אתה תצטרך לשכנע את פקיד ההגירה שאתה בא לטייל,
וישראלי צעיר שמגיע נחשד כעבריין הגירה פוטנציאלי
לכן רצוי שתשנה תוכניות ותתכנן להגיע ולהכנס רק פעם אחת ולא לצאת,
הסיכוי שיתנו לך להכנס פעמיים הוא קטן בהרבה מהסיכוי שיתנו לך להכנס פעם אחת.
3. עקרון חתונה ושינוי סטטוס בארצות הברית מבוסס על העקרונות
- אתה מתכנן להגיע לטייל ולא להתחתן או להשאר
- אחרי 90 יום תשנה את דעתך ותחליט להשאר (אסור קודם)
- אז תתחתנו ותגישו בקשה לשינוי סטטוס לגרין קארד,
התהליך ייקח עוד מספר חודשים עד שתקבל אישור שהייה ועבודה,
ועד אז אסור לך לצאת, אם נכנסת לארצות הברית ויצאת, הכל מתחיל מההתחלה, הספירה של ה90 יום והגשת הבקשה.
בנוסף בגלל שהיא סטודנטית אני מניח שאין לה הכנסות, לכן תצטרכו למצוא אמריקאי אחר שייקח עליך אחריות ויהיה הספונסר הכלכלי שלך.
4. אין לך צורך להכין שום מסמכים מראש, כל התהליך מבוסס על שינוי תוכניות,
אסור שיהיה לך היום תוכניות להשאר בארצות הברית, לכן את כל המסמכים שתצטרך תשיג אותם בעתיד.
 

hagayhillel

New member
תודה! וכמה עוד שאלות

תודה רבה! יש לי כמה שאלות
1. אתה אומר שהסיכוי להיכנס פעמיים קלוש.. זה משנה מה המרווחים ביניהם? כאילו מה קורה אם אני חוזר אחרי חצי שנה או משהו כזה לדוגמא
2. הבנתי אותך להגיע לשם ולהציג שאני בא לטייל ולא יותר אבל לא הבנתי למה לחכות עד 90 יום אי אפשר להתחיל את זה לפני? וצריך להיעזר בעורך דין אני מאמין בשביל הטפסים שיהיה יותר פשוט ומקצועי
וכמה זמן לדעתך לוקח עד שמאשרים את האישור עבודה ושהייה? ואחרי שאני מקבל את זה אני יכול לחזור לארץ לסדר דברים ולחזור שוב לארהב נכון?
3. ההורים שלה מרוויחים הרבה כסף אז נראלי שאפשר לרשום אותם בתור ספונסר
4. שאלה כללית כזאת כמה נראלך יעלה כל הסיפור הזה עו"ד, טפסים,מחיה עד שיתנו לי אישור שהייה ועבודה חשוב לציין שדירה כבר יש לה אז כאילו היא שוכרת עם עוד מישהי אז אולי זה יוזיל את המחייה במעט ואולי אצטרף קצת בכסף בשכ"ד חוץ מזה יש דירה
וכן אני מתפלל שיאשרו לי את התייר
אם לא אני יכול לעשות מהארץ לא? מה הפרוצדורה שם..?
סליחה על החפירה אבל באמת שאני לא יודע יותר מדי ושוב תודה רבה!
 

zuki3

New member
תשובות

1. תיירים לא נוהגים להכנס לארצות הברית, לצאת ואז לחזור לעוד טיול,
אם תעשה את זה בתוך שנה אחת זה יעורר שאלות, שלא יהיו לך תשובות עבורם.
ולכן כדאי לך לתכנן להכנס רק פעם אחת עד סוף התהליך.
2. צריך לחכות 90 יום, כי בכניסה אתה תצהיר שאתה מגיע לטייל ואין לך כוונות להגר, אם תגישו בקשה לשינוי סטטוס בותך ה90 יום זה יראה ששיקרת בכניסה,
ולכן לא תעשו את זה.
3. אפשר לעשות את זה עם עורך דין או לבד, אין הרבה הבדל, רק שלקיחת עורך דין תגדיל בהרבה את העלויות.
שיהיו במינימום נדמה לי 2000 דולר לבד,
אבל העלות הגדולה היא שלא תעבוד במשך חצי שנה-שנה.
4. אי אפשר לדעת כמה זמן ייקח עד שתקבל אישור שהייה ועד שתקבל גרין קארד, זה יכול לקחת 3 חודשים מרגע הבקשה או הרבה יותר, לכן אתה צריך לתכנן להיות בארצות הברית ולא לעבוד לפחות חצי שנה , כי אסור יהיה לך לעבוד ולא תוכל לצאת מארצות הברית מבלי להפסיק את כל התהליך.

ובכל מקרה, הבעיה הגדולה שלך כרגע זה הויזה, לכן תגיע לבוש יפה, ותביא כמה שיותר הוכחות שאתה גר בישראל ואין לך שום כוונה לעזוב.
 

ilanvag

New member
אתה עובד בעבודה רצינית? סטודנט לתואר רציני באוניברסיטה?

שתי האפשרויות שרשמתי למעלה הן פחות או יותר מה שחייל משוחרר צריך להראות, בשביל שיהיה לו סיכוי קלוש בשביל לקבל ויזת תייר לארה"ב (ואם כן, אז שים לב לציין רק *אחת* מהאפשרויות הללו, לא את שתיהן). עבודה רצינית זה לא מלצרות, שירות לקוחות, סבלות וכדומה -- עבודות שמטבען הן זמניות או עונתיות... ואין הרבה חיילים משוחררים שיכולים להראות עבודה רצינית, ולכן המסלול העיקרי הוא זה של לימודים (ואז צריך להראות שאתה רשום ללימודים *וגם* שילמת כבר את שכר הלימוד לשנה הקרובה, לא רק דמי הרשמה סמליים).

בקיצור, תתחיל לחשוב מה אתה עושה באם לא מאשרים לך ויזת תייר, כי הסיכויים לכך הם די גבוהים.

אם הבחורה איתך באותו "ראש", והיא מוכנה להינשא לך במיידי (ואני בספק, ראה בהמשך), אזי המסלול עבורכם כנראה יעבור דרך נישואין אזרחיים בקפריסין או במקום אחר באירופה בו תוכלו להיפגש ולהינשא (כי לארה"ב לא תוכל להיכנס), ולאחר מכן היא תגיש עבורך בקשה לגרין קארד -- בקשה שאורכת למעלה משנה עד שהיא מאושרת, ובמהלך הזמן הזה אתה תצטרך להיות בישראל (כי כאמור, אין לך איך להיכנס לארה"ב).

ועכשיו לחלק שהוא יותר מהותי מוויזת תייר, לפחות בעיניי: חייל משוחרר -- הווה אומר שאתה סביב גיל 21, אולי 22-23 (אם היית קצין).

בנוסף, החבר'ה שנוסעים לתגלית גם הם צעירים - בדרך כלל בכיתות הגבוהות של התיכון, או מכסימום בגיל קולג' (שזה גילאי 18-22). אתה בעצמך כותב שהיא סטודנטית, כלומר מן הסתם בטווח הגילאים שציינתי.

ולכן, עם כל ההתלהבות שלך ממנה, ונניח גם שמדובר במשהו הדדי וגם היא התלהבה ממך / התאהבה בך, אני פשוט תוהה בקול רם -- אתה בטוח ומשוכנע שהיא באמת תרצה להתחתן איתך בגיל כל כך צעיר? דיברתם על כך במפורש והיא הסכימה להינשא לך, או שזה בדימיון שלך?
אני שואל כי כתבת עד כמה אתה אוהב אותה ואתה רוצה להתחתן איתה, אבל ממש לא מובן מאליו שגם היא רוצה בכך ומוכנה לכך, בגיל צעיר כל כך... וגם אם היא אמרה "כן", אז לא מן הנמנע שאחרי שהיא תהיה כמה שבועות בבית, קצת תנחת על הקרקע והאופוריה תפוג, היא תבין ותאמר את מה שאני כותב פה, ותרד מכל העניין של נישואין.

וגם אם היא עדיין תרצה להינשא לך -- אתה בטוח שההורים שלה יתמכו ויעודדו את הסיפור הזה, וגם יסכימו לשמש לך בתור ספונסר כלכלי? (כי בלי זה, אין מצב לתהליך גרין קארד עבורך...)

אלו צריכים להיות הורים מאוד מיוחדים ויוצאי דופן בשביל לעודד את הבת שלהם להתחתן בגיל כל כך צעיר, ולתמוך כלכלית בצעד שכזה... ואני אומר לך במפורש שאם זה אני, וגם רוב ההורים שאני מכיר -- סיכוי קלוש עד אפסי שאני תומך בצעד שכזה עבור הילדים שלי, בגיל שכזה. אני אומר להם שקודם כל יסיימו קולג', יתחילו לעבוד, אולי יעשו תואר שני, ויחכו כמה שנים. אם הקשר כל כך חזק ורציני, אז הנישואין יכולים לחכות כמה שנים, שבמהלכם נפגשים בחופשים... ואם זה לא חזק ורציני, אלא התאהבות נעורים, אז טוב שלא התחתנו בגיל כל כך צעיר.

בקיצור ובשורה התחתונה -- עד כמה שוויזת תייר עבור חייל משוחרר היא מכשול גבוה וקשה, אני לא בטוח שזה המכשול הכי גבוה והכי קשה שתצטרך לעבור...

לא כותב את זה בשביל לעשות לך נאכס או לקלקל לך, אלא בשביל להכין אותך למה שמצפה לך בהמשך הדרך, בסבירות גבוהה, בשביל להגשים את התוכניות שלך.
 

hagayhillel

New member
תגובה

דבר ראשון תודה רבה על התגובה!
לדעתי אתה צודק ברוב הדברים ואני באמת מנסה לא להתלהב סתם ולהשלות את עצמי שהכל טוב וילך חלק כי אני יודע שזה בעייתי אבל אני מנסה כי אני בטוח שאשנא את עצמי אם לא אנסה לפחות כי אני מרגיש שזה שווה את זה
ואני באמת מקווה שזה משהו אמיתי ולא משהו חולף וזה המבחן כי אם זה משהו אמיתי אז שנינו נחכה אחד לשנייה
ולגבי הויזה אני עובד במשרד הביטחון ומרוויח בסדר גמור נראלי שזה מספיק לפחות אני מקווה לכך
ולדעתי מה שאעשה הוא זה שאלך לשם בהנחה ויתנו לי ויזה ובאמת אבלה איתה חודש ונראה אם זה משהו אמיתי, ואם זה אמיתי והדדי אז נחכה אחד לשנייה ואולי אפילו נתחיל את התהליך משם
לא משהו שאני חושב שיקרה אבל רק לפרוטוקול ואין בעיה עם הספונסר אבא שלה "יושב טוב" נקרא לזה ; )
ובהנחה שלא יתנו לי מקווה מאוד שזה לא יקרה ועדיין נראה שהקשר מחזיק ובאמת יש הדדיות ואהבה לאורך כל הזמן ולא באמת מדרדר עם הזמן אז נחכה שהיא תסיים ונעשה את זה מסודר ואגש שוב לבקשה (בעוד שנה בערך) או משהו או לחליפין אעשה כמו שהצעת ושאלה רגע אי אפשר פשוט להתחתן בארץ? זה לא תופס? למה קפריסין כן?
וזהו בעיקרון אני מסכים איתך אבל מקווה לטוב כי אני באמת מרגיש שזה אמיתי אז אני נלחם ומנסה
כי מצידה נראה שהיא רוצה דיברנו על זה ממש חתונה וכזה והיא נראית בעניין יש קצת חששות לא ברור אם זה בא מהכיוון של המרחק או הזמן שאנחנו מכירים או לחיליפין הלימודים כמו שאמרת או אפילו אם אני רציני לגבי זה, זה מה שאני חושב שזה אבל בוא נראה מה יקרה באמת
בעזרת השם יהיה בסדר :)
 

ilanvag

New member
תשובות:

משרד הביטחון: אם אתה עובד שם במשרה מלאה, אז תביא מכתב מהבוס שלך שהוא מאשר לך חופשה של חודש לטיול בארה"ב. מכתב שכזה, בצירוף כמה תלושי משכורת, בהחלט יכול לעשות את ההבדל.
&nbsp
אבא שלה: זה לא משנה אם הוא "יושב טוב" או עומד טוב, השאלה היא האם הוא ירצה לעזור, או לתקוע מקלות בגלגלים ולנסות לשכנע את הבת שלו לא להתחתן.
&nbsp
חתונה: כן, אפשר גם בארץ, אבל אז זו חייבת להיות חתונה כדמו"י ברבנות. אני מבין שלך אין בעיה עם זה (בעזרת השם...), אבל שים לב שחלקים רחבים מיהדות ארה"ב אינם דתיים, ואם כן אז הרוב הם רפורמים או קונסרבטיבים - מישהי שגדלה ברקע שכזה, ייתכן שממש לא תתלהב מחתונה אורתודוכסית בישראל (וכן, חתונה בישראל היא אורתודוכסית למהדרין). בגלל זה הצעתי קפריסין או משהו דומה באירופה, כי אז זו חתונה אזרחית... אבל שוב, אם לבחורה אין עם זה בעיה, אז אפשר גם חתונה בישראל.
&nbsp
שיהיה בהצלחה!
 
למעלה