גרסאות הכיסוי הגרועות ביותר

lostharpy

New member
זה על אותו משקל של

Lucie Silvas – Nothing Else Matters לא ברור לי למה השיר הזה זקוק לחידוש הזה בכלל.
 
אם כבר קאברים...

אז הקאברים של גאנס הם מהיחידים שאני באמת אוהבת... הם לקחו את heaven door שהוא שיר גדול, אבל מאוד קטן, והפכו אותו למשהו קצת יותר גדול, מבלי להרוס אותו בכלל... הם יודעים מה הם עושים... גם הקאברים האחרים שלהם טובים... אם כבר ברשימה של הקאברים הטובים ביותר heavens door צריך להכנס איפשהו....
 

®NuLy®

New member
../images/Emo205.gifאוווו פגעתם בנקודה רגישה

אני חושבת שנטפלו לקאבר הזה כי הוא אחד הקאברים היותר מוכרים שיש. תודו - כשאומרים קאבר אחד השירים שעולים זה נוקינג בגרסאת גאנז. ועובדה, זה אחד השירים היותר מזוהים של הלהקה. להגיד את האמת, אני דווקא מוצאת את הגרסא של גאנז כאחלה קאבר, הוא הרבה יותר שונה מהמקור. הוא יותר קופצני, צעקני (במובן הטוב של המילה) ועם גיטרה כמו שרק סלאש יכולה לתת. Live And Let Die אולי קאבר הרבה פחות מוצלח מנוקינג, אבל עדיין לא נוראי כמו שהוציאו אותו פה. שיר בהחלט חביב, שהפעם דיי דומה להמקור. בכללי יש לגאנז יש אלבום קאברים (שאויי ואבויי עוד לא יצא לי לשמוע).
 

Lady McBeth

New member
חח, זה לא הפסד גדול במיוחד

למרות שהקליפ של Since I Don't Have You גורם לי לרצות לעשות דברים מגונים לאקסל. חוץ מזה - חרא של אלבום
 

idodo cohen

New member
דווקא עשו יפה.

בליב אנד לט דיי, לעומת זאת, אני באופן חד משמעי צמוד למקור
 

Happiest Girl

New member
17. Demolition Man - Manfred Mann

במקור של The Police. I'm a walking nightmare, an arsenal of doom, I kill conversation as I walk into the room. זה מסכם את המוזיקה של מנפרד מאן בצורה די קלה, למען האמת. הם קיבלו תקליט זהב על הקאבר שלהם ל-Blinded by the Light של ברוס ספרינגסטין, אבל להיט אחד לא מתרץ את הקאברים הברוטליים שהם עשו מאז ומעולם, כמו Going Underground של The Jam ו-It's All Over Now של בוב דילן. אבל נקודת השפל הנמוכה ביותר היא ככל הנראה הביצוע שלהם ל-Demolition Man של פוליס, שמנצח אפילו את סילבסטר סטאלון בתחרות על "איש ההרס" הגרוע ביותר.
 
למעלה