גרסאות עתידיות בעברית

jonoabrel

New member
גרסאות עתידיות בעברית

אם אני זוכר נכון, משרד האוצר לא הגיע להסכם עם טק מערכות לגבי המשך הגיור של אופן אופיס. מה הסטטוס של הפרוייקט העברי ותמיכה עתידית? לאו דווקא ממשק, כמו שהתמיכה הדו-כיוונית תעבוד כמו שצריך. ג'.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
אתה זוכר נכון . . .../images/Emo43.gif

ואני מאד סקפטי אם יימצא, כאן, מישהו שיהיה מוכן להמר לגבי המשך הפרוייקט... מכל מקום, הנה קישור, אחד, המתייחס לעניין - את היתר תוכל למצוא ב"גוגל" בעזרת מחרוזת החיפוש הנכונה. http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3509228,00.html
 
כנראה שיש אור בקצה המנהרה.........

ראו את הידיעה הבאה http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=547166&sid=127 דרך אגב בגירסה 2.4 יש באג (אשר אמור להיות מתוקן בגירסה 2.4.1 הודות להתגייסות הקהילה) אשר מציג את ספרות במסמכים המיובאים מוורד של מיקרוסופט כספרות ערביות (למעשה ספרות הינדיות) ולא הספרות הרגילות שכולנו מכירים. ענייו נוסף הוא שלאחר התקנת תוסף המוסיף לאופן אופיס 2.4 ממשק עברי, הנוסחאות ב CALC מוצגות הפוך דבר שאינו קיים בגירסה העברית הרשמית האחרונה שהיא 2.3.1 (פירסמתי קישור להורדה באחד הפתילים)
 

liorkaplan

New member
קהילה ישראלית

הכל תלוי באנשים... אם ירצו תהיה קהילה מפוארת.
 

liorkaplan

New member
למי שרוצה לעזור עם באגים

יש רשימת באגים כאן שאפשר להירשם ל-IssueZilla ולהצביע עבורם: http://linmagazine.co.il/node/view/47579 בהמשך אני אפרסם פרטים לגבי תיעוד ותרגום של התוכנה. תודה מראש למי שעוזר.
 
למעלה