דברים קטנים שעושים לי כיף

colibri

New member
אלה דברים שאותי משמחים


קריאה - אני "תולעת ספרים" מאז ומתמיד, למדתי לקרוא בגיל 3. לא יוצאת מהבית בלי ספר בתיק (ולפעמים שניים, שמא הראשון ייגמר פתאום ואשאר בלי
). גם לא נכנסת למיטה בלי ספר.

כתיבה - בכל מיני צורות, אם זה במחברות, או בבלוגים, או בפורומים.

רקמה, כמובן. היו לי תקופות של עבודות יד שונות - סריגת קרושה (זוכרים את וילונות התחרה מהדוגמאות ב"לאישה" של פעם?), סריגה בשתי מסרגות (כשהילדים היו קטנטנים, אין לי סבלנות לסריגת דברים גדולים), תפירה (כשגיליתי שאני אמא לשלוש בנות וכל שמלת שבת עולה הון תועפות - ביקשתי מחברה טובה ללמד אותי להוציא גזרות ולתפור, ובמשך שנים תפרתי את כל השמלות שלהן בעצמי). אבל מכולן, נשארתי באמת נאמנה רק לרקמה.

לימודים - זה תחביב או מקצוע?
אני "סטודנטית נצחית", וכבר מביך אותי למלא בשאלונים שונים את סעיף שנות הלימוד...

ותחביב שגיליתי בשנים האחרונות - קולאז'. היתה תקופה שאפילו כמעט זנחתי את הרקמה לטובתו. עכשיו משתמשת בקולאז'ים בעיקר ככלי עבודה עם סטודנטים.

נו טוב, קפה עם חברה, גם, כמובן... ועוד - להיות לבד בבית כששקט ומסודר, ואני לא חייבת שום דבר לאף אחד (מתי זה קורה?
)
 

Nikita 121

New member
מה שעושה לי טוב :)

אוהבת לאפות ועוד יותר לאכול מתוק :)
אהבתי לרקמה היא כמעט כמו אהבתי למציאת ואגירת דוגמאות במחשב.. אני משוטטת בהמון פורמים בעיקר סין ורוסיה שיש שם המון המון דוגמאות של שלל חברות.
קריאה - יש לי יותר מ60 כותרים בבית + מנוי למידטק. במיוחד אוהבת רומנים היסטוריים כמו בת בולין האחרת ובעצם כל ספר של פילפה גרגורי והסגנון שלה.. וגם ספרים על יפן.. כל דבר , אם זה ספרי מתח מודרניים, מורקמי או רומנים היסטוריים
 
למעלה