דברים שאני לא מבינה בפורום.

דברים שאני לא מבינה בפורום. ../images/Emo35.gif

איך זה שאני ניכנסת ולעיתים יש הודעות ישנות בראשית הדף האחרון של הפורום? והודעות חדשות יותר בתחתית למשל? ולמה כשאני עושה ריפרש, אז עדיין הכל ממשיך להופיע כרגיל, למרות שיכול להיות שישנן כבר הודעות חדשות? איך אני אדע מה קראתי קודם???
 

רוני@30

New member
סאני - זה קשור לתגובות להודעה הראשי

אם הבנתי נכון את ההדרכה של נועם (ויש לה קישור מאמצע השורה העליונה בדף הראשון) - אז כל תגובה להודעה (אם היא נעשית עד פרק זמן מסוים מפרסום ההודעה הראשונית) מקפיצה את ההודעה הזו למעלה. ככה שבעצם העמוד בנוי לפי סדר התגובות להודעות ולא לפי הסדר הכרונולוגי של ההודעות הראשיות שהתרגלנו אליו ביואל ובוואלה. אני, אישית, ממש לא אוהבת את השיטה הזו - אבל אומרים שמתרגלים, אז נחכה ונראה...
 
הבנתי. תודה.

אני לא אוהבת את השיטה הזו. אני כבר לא יודעת מה קראתי ומה לא. וחוץ מזה, שהייתי רוצה שהודעות שכבר ניכנסתי וקראתי, שיהפכו להיות צבע אחר. זה הכרחי!!!
 

אולה *

New member
סאנשיין - ההודעות שקראת

מסומנות ב-V. ואם יש תגובה חדשה שנוספה - ההודעה הראשית תקפוץ לראש העמוד (אבל רק במקרה שהתגובה עם תוכן, ולא רק שורת כותרת).
 
ועוד שאלה ../images/Emo35.gif

ואיך אני מדפיסה את האייקונים/ מותיקונים/ או איך שקוראים להם??? ותודה אולה. עכשיו הבנתי.
 

אולה *

New member
תלחצי על המקש הימני בעכבר ../images/Emo36.gif

ויש לך PRINT. אפשר גם ללחוץ על SELECT ALL, אח"כ COPY ולהעתיק הל ל-WORD. שם להגדיל ולהדפיס.
 

נועם@בת

New member
אמוטיקונים, אבל מתוקונים גם הולך

כאשר את כותבת הודעה, יש לך מימין לשורת הנושא, או מתחת לחלון לכתיבת ההודעה סמיילים וסימנים אפשר ללחוץ ישר על הסימן והוא נכנס אוטומטית ואפשר ללמוד בעל פה את הסימנים. בקרוב יוכנסו סימנים נוספים, ואולי גם ישנו מעט את השמות. היתה מחאה גרופת בגלל הבלונדה
נועם
 

באבו

New member
אפשר גם להוסיף שחרורת?? ../images/Emo5.gif

בכלל, אני חושבת שאפשר לסרוק תמונות של כל אחת מאיתנו, ולכל אחת לעשות אייקון אחד עצוב, לימים קשים, ואייקון אחד שמח לימים טובים (שיבואו בערימה, אמן!) ואיקון נוסף שבו כל אחת מנופפת לשלום ונפרדת מהפורום הזה כשכרסה בין שיניה..
אגב - בהתחלה לא אהבתי את השיטה של הפורום הזה, עכשיו - מכורה!! הרעיון מדליק.. באבו
 

ליברה*

New member
ואם כבר מדסקסים עניינים טכניים...

מישהו יודע מה פירוש האייקון של משקפיים שמופיע לפעמים ליד שמות פורומים ברשימת הפורומים של תפוז?
 
למעלה