דואר ב ASP

VB נתניהו

New member
תיקיות או לא להיות

או קיי אז .NET לא תומך בשדרוג מ interdev וצריך לעשות הרבה עבודה ידנית. אבל איך לעזאזל מוסיפים תיקיות קיימות לפרוייקט ? העברתי אותן ידנית לשרת המקומי אבל אני רוצה לראות גם בפרוייקט. מה לא מגיע לי ?
 

tberger

New member
Visual Studio.NET

OK אז כנראה אתה מדבר על Visual Studio.NET שהוא סביבת הפיתוח של NET. מה בדיוק אתה מנסה לעשות? מה זה נקרא לשדרג מ interdev? NET. עובד עם ASP.NET ולא עם ASP ולא ניתן לשדרג מ ASP ל ASP.NET. האם אתה רוצה להמשיך לעבוד עם ASP באמצעות Visual Studio.NET?
 

gilad g

New member
../images/Emo26.gif

תלחץ על הכפתור ששמו "Show All Files", ואז התיקיה תופיע, אבל היא לא תהיה מוכללת בפרויקט. כדי להכליל אותה, אתה צריך ללחוץ עליה לחיצה ימנית, ואז Include in Project.
 

VB נתניהו

New member
דואר ב ASP

מי שיכול לעשות לי קצת סדר בנושא אובייקטים של דואר ב ASP.NET. באיזה אובייקטים כדאי להשתמש כך שיעבדו גם בשרת הביתי וגם ימצאו בשרתי האחסון הנפוצים. ושאלה נוספת (קשורה גם לשירשור קודם): האובייקטים של ASP צריכים להיות מופעלים מן הסתם על שרת. לכן האם התקנת .NET משדרגת את ה IIS שלי כך שיהיה גם שרת .NET
 

gilad g

New member
../images/Emo18.gif שרשר שאלותיך.

בפורום שלנו יש כלל - גולש אחד=שרשור אחד. אם יש לך שאלה נוספת, ויש לך כבר שרשור בעמוד, שרשר אליו את השאלה שלך, גם אם הנושא שלה לא קשור לשרשור הקודם. לפרטים ראה פה. ...ולשאלותיך: 1. לא צריך להשתמש בשום אובייקטים. ל-ASP.NET יש תמיכה מובנית בדואר (SMTP). קרא על הניימספייס System.Web.Mail. 2. כן
 
למעלה