דחוף עזרתכן!!!

daniela331

New member
דחוף עזרתכן!!!../images/Emo206.gif

לאחר 3 חודשים של ניסיונות כושלים בהם ראו שהאסטרדיול שלי נמוך והזקיקים לא מספיק גדולים במקרה הטוב, וחוסר ביוץ במקרה הפחות טוב, ביקשתי מהרופא איקקלומין. הרופא התנגד וטען שהסיבה זה העודף משקל שלי וביקש שאעשה דיאטה ואם אחכ לא יסתדר הוא יתן לי את ההורמונים. בסוף "שיכנעתי" אותו והוא נתן לי, אבל עכשיו אני מתלבטת והעניין שאני צריכה לקחת היום!!!. אני לחוצה מאוד על ההריון. מה לעשות????? דניאלה.
 
האם מדובר ברופא פריון?

אם מדובר בגיקולוג רגיל אני לא יודעת אם כדאי לקחת, אם מדובר ברופא פריון זה ענין אחר. בכל מקרה ממליצה לך לשאול בפורום פוריות פה בתפוז, שם יתנו לך מידע הרבה יותר עדכני. בהצלחה!
 

מעיןבר

New member
../images/Emo24.gif

אם את לחוצה על הריון, נראה שהדבר הנכון לעשות הוא לקחת, לא. בכל מקרה, לדעתי חשוב מאוד לעשות בירור מקיף לפני שמתחילים לקחת הורמונים וטיפול תרופתי. אם באמת הרזיה תשפר את המצב, זה מרגיש לי עדיף עשרות מונים על נטילת תרופות. יחד עם זאת - לא ציינת בת כמה את, כמה זמן את מנסה (לפני 3 החודשים הללו שבהם נבדקת), מהי התמחות הרופא המטפל, עד כמה יש לך עודף משקל משמעותי, האם המחזור שלך סדיר בד"כ? יש כל כך הרבה גורמים שמשפיעים על התשובה שניתן לך. בכל מקרה, לתחושתי חשוב מאוד להיכנס לכל העניין הזה של טיפולים בעיניים פקוחות, להבין שזו סיטואציה קשה רגשית ופיזית ולא לרוץ לזה רק כי לחוצים על הריון, בטח ובטח שלא אם יש דרכים אחרות. שיהיה בהצלחה!
 

Navva

New member
מסכימה עם כל מילה של מעין (כרגיל)

חשוב לדעת מה הסיבה, ואז לפעול בהתאם, ולא סתם לירות לכל הכיוונים. את האב המיועד בדקו? אי אפשר לעמוד עם סטופר. זה לא מועיל לאף אחד. לא משנה מה החלטת, קחי נשימה ארוכה, ותתמודדי עם העיניין בעינים פקוחות, תוך ידיעה שאין קסמין וקיצורי דרך. בשלב הזה, כל מה שמעניין אותך זה בטא חיובית, אבל ההמשך ההריוןן וההורות עצמה מצריכים הרבה סבלנות ויכולת להבין שלא ניתם לקבל הכל כאן ועכשיו.
 
למעלה