דיבורית לרכב עבור סמסונג 514

שלומר

New member
דיבורית לרכב עבור סמסונג 514

כשלקחתי באורנג´ סמסונג 514, לפני כ- 5 חודשים, נאמר לי שבקרוב יהיו דיבוריות לרכב, והתחייבו להתקין לי דיבורית. בינתיים, כלום. נתנו לי דיבורית אישית (אוזנית). זה לא נוח ולא משמש כתחליף לדיבורית במכונית. ההבטחה של אורנג´ לתת דיבורית לסמסונג 514 היא אחיזת עיניים. ראו הוזהרתם !
 
אף אחד לא הבטיח לך כלום!!!

אין סיכוי שהבטיחו לך ..היבואנית הרשמית,סאני,בעצמה לא יודעת מתי הדיבוריות יגיעו לארץ... תפסיק להתמרמר ותתחיל לדבר :) העתיד נשמע מצוין..העתיד נשמע אורנג!
 

שלומר

New member
אתגר ל"המבורגר" - מצפה לתגובתך

אורנג´ הבטיחו לי דיבורית לרכב במעמד רכישת הסמסונג´ 514, וציינו זאת במחשב. הם לא מתכחשים לכך. הרכישה בוצעה לפני כ- 5 חודשים. אני מתקשר אליהם מידי פעם ומזכיר להם את התחייבותם לספק לי דיבורית לרכב, אך תשובתם הקבועה: "יהיה בקרוב. עדיין לא ידוע מתי". זו הטעייה של הלקוחות. "המבורגר", אתה מוזמן לעדכן בזאת את אנשי הפורום: האם יש בכלל דיבורית לרכב עבור סמסונג 514 (אם מיוצרת ע"י סמסונג, ואם נחתם חוזה בינם לבין אורנג´ לאספקה בתאריך ידוע). אתה מוזמן להרים את הכפפה !
 

m e i r

New member
אתה תתאכזב מהמבורגר

לצערי, ואני יודע שתיכף המבורגר יתנפל עלי בקללות, המבורגר לא עובד כלל באורנג´ ולדעתי האינטרס שלו הוא לפגוע בהם. אני אומר זאת בהסתמך על המידע הלא נכון שהוא נתן עד עכשיו. א. הוא טען שהשדרוגים יידחו, והם לא נדחו. ב. הוא אמר שהולך להיות מיזוג וזה ממש לא נכון- וודאפון תקנה את orange?? אפילו לא היה הגיון פנימי בדברים שלו- קונים את החברה או את המותג?! ג. המבצע של 1 באפריל (שליחת SMS חינם כל היום)- יכול להיות שיתברר שצדק, אבל בינתיים אין מידע כזה, ובדקתי עם בכיר בשירות לקוחות. בקשר לדיבורית ל514- גם אני ממתין, ואמרו לי בזמנו שעדיין אין וגם לא התחייבו למועד מסוים, והדבר תלוי באישור הנדסי שצריך להתקבל- הרי אתה לא רוצה שתהיה דיבורית ואז יהיו תקלות נכון? ואם אין דיבורית זה עדיין לא מצדיק דחיית השקת המכשיר כי יש אנשים שקונים מכשיר בלי דיבורית. בכל אופן, ברגע שתצא הדיבורית אתה תקבל בהתאם לזכאות שלך, כך שמעבר לחוסר נוחות הזמנית, אני לא חושב שזה נורא כ"כ (טוב, זה סובייקטיבי) וזה לא ממש תלוי בהם בשלב זה. אני מציע לחכות עוד קצת.
 

Big N

New member
ברור שאתה יודע שהמבורגר מזויף

אדם כמוך שלפי כל ההודעות שלו עובד באורנג´ (אפילו שאתה מנסה להסוות את זה) יודע אם המידע נכון או לא ובטח שגם נורא חשוב לו אם נמסר מידע שגוי שיכול חס וחלילה לפגוע במקום עבודתו. אז למה לא להודות בפה מלא שאתה עובד באורנג´?? או שכך אתה יכול להשמע "אמין" יותר על אף המידע השגוי והמגמתי אותו אתה מוסר.
 

m e i r

New member
למה שאשקר?

אני אודה שאני מאוד מרוצה מאורנג´ ואני מאוד לא אוהב שמשמיצים אותה, אבל זאת כאשר יש ביסוס לדבריי. הסיבה היא שלדעתי מדובר בחברה עם תפיסה שונה מרוב החברות שאני מכיר בארץ- חברה שבאמת מבינה שהלקוח מעל הכול, יחד עם זאת שהיא רוצה וצריכה להרוויח כסף, אחרת אין לה הצדקה כלכלית. אני לפי הסדר הבא, של סלקום (מ96) פלאפון(2000) וorange(תחילת 2001). אני מאוד לא מרוצה מסלקום שלצערי נתקלתי בה לא אחת בנציגים שכל מה שרצו זה לנפנף אותי. בפלאפון יש שירות טוב לטעמי אבל בorange השירות לטעמי מעולה, ומתוך 5 פעמים שיצא לי לשוחח איתם בשנה האחרונה, לאחר 3 מהשיחות מיהרתי ופיקססתי מכתב תודה על השירות המעולה. המידע הרב שיש לי בקשר לorange הוא מכיוון שחבר שלי ללימודים עובד שם, ובנוסף, זה כמובן הטלפון בו אני עושה את מירב השימוש, ולכן אני מתעדכן. אגב, יש לי חברים גם מהחברות האחרות, כך שאני מתעדכן גם לגביהן. אני לא מסכים עם הטענות שיש לי נגיעה אישית וחשוב לי לומר ששום דבר שאני אומר אינו אישי. אני לומד משפטים, סתם לידיעה, ומה שלמדתי במקצוע הזה הוא לבחון דברים בצורה אובייקטיבית ובמידת האפשר ללא שיקולים "שאינם ממין העניין". אז אם אתה חושב שכל מיש מגן על חברה הוא עובד שלה, אני לא מסכים איתך. אילו היית שואל אותי לגבי סלקום לפני 3 שנים, לא הייתי חוסך ממנה מחמאות, אבל לצערי עם ההצלחה הגיע גם הזלזול בלקוחות והלקוחות הם המשאב הכי חשוב שיש לחברה נותנת שירות. אני חושב שהאלימות שמבוטאת בתקיפה שלהם כלפי כל דבר שזז החל מפלאפון דרך בזק וכעת את orange זה דבר שלילי שמעיד על תחושה שהם לא יכולים לפרוש את מה שטוב אצלם בלי קשר לאחרים (ותסתכל בפרסומת של orange ותגיד לי אם זה אפשרי) ולצערי זה מחלחל גם לשירות הלקוחות כשלצערי נציגים חושבים לפעמים שאני אויב שלהם.
 

Noaal

New member
בעניין הפרסומות בלבד:

על הפרסומות של סלקום אחראי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שנכון ללא אישור סלקום לא היו מעלים פרסומות #@^&% (אין לי מילה מדוייקת לתאר אותן) שכאלה ואילו מרבית הפרסומות של אורנג´ הן פרסומות מחו"ל שעוברות התאמה קלה לארץ (אני לא זוכרת מי חברות הפרסום). כך שזה פחותת החברות ויותר הפירסומאים.
 

m e i r

New member
נועה: כן ולא

נכון שמשרדי פרסום יוצרים את הפרסומות אבל הן הולכות ברוח כללית שנקבעת עם החברה הלקוחה, וכל פרסומת צריכה לעבור אישור של החברה הסלולארית. הפרסומות של orange הן דרך שני משרדים- שלמור אבנון עמיחי ועוד משרד, אני בטוח (אולי ראובני פרידן?) ונכון שחלק מהפרסומות הן פרסומות שמשודרות בכל רשתות orange בעולם ויש להן קו משותף של שימוש, חוץ משחור ולבן רק בכתום על גווניו, טיפוח המותג ושימוש בבינלאומיות מתוך תפיסה ש"אתה חלק מהעולם". כל הפרסומות שלהם נועדו ליצור אמפתיה כלפי המותג ולא דחייה כלפי חברות מתחרות. עם זאת, תזכרי שיש גם פרסומות ישראליות מקוריות כמו המבוך שבסופו ממתין לך מכשיר סמסונג ברשת orange ויש עוד כמה, אני לא זוכר כרגע. אני ללא ספק מעדיף את הפרסומות שלהם על אלו של חברה אחרת, לא אזכיר את שמה, שאני ממש לא זוכר מתי לאחרונה הם עשו פרסום פרופר בלי להזכיר/להשמיץ/לפגוע במתחרים.
 
למעלה